• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Bioman

Trichoomvraag

Recommended Posts

29 minutes ago, Bioman said:

Nadeel afdak is een straatlamp, er zit dus wel wat lichtvervuiling op (of ik moet verduisteren of slepen), geen idee of dat nog kwaad kan in deze fase.

in de nacht met mist....is stilstaande lucht ....binnen huis zetten is wel aan te raden idd.....das wel slepen idd...

2 minutes ago, DeVos said:

binnen huis zetten is wel aan te raden idd.

Dan heeft de ombouw van de kas geen zin. Bedankt

2 minutes ago, Bioman said:

Een flinke ventilator erin zetten? Maar ja, durf je dat aan, zo lekdicht is die kas niet :D

Is prima als wiet in rook opgaat, maar dan wel in porties van max een halve gram per keer 

Just now, kritischemassa said:

s prima als wiet in rook opgaat, maar dan wel in porties van max een halve gram per keer 

Dat kan ik volledig beamen. Ik heb zo eens een schoendoos vol toprot op het kampvuur gesmeten en een heel Frans dorp in reggaesfeer gebracht, niet mijn beste move :D

• Like 1

51 minutes ago, Bioman said:

wat wilde je ombouwen - veranderen?

Het was maar een idee :

"Ben aan het denken om de kas gewoon om te bouwen tot afdak, zijkanten even met cutter bewerken en wat verhoogjes verzinnen."
Net als je denkt, ja iedereen heeft gelijk, komt die zon weer piepen...

Beetje plaats aan het maken in droogtent, eerste cut van Candy bij de stieren is bijna klaar om in potten te gaan (nog beetje fatsoeneren).

grammen001.thumb.jpg.8217c7ab4a62c48c74fd2b13bb720b6a.jpggrammenlekker.thumb.jpg.5912ba0108bd29be738c91030da32961.jpg

• Like 2
  • Thanks 1

On 9-10-2020 at 11:29, Bioman said:

Het was maar een idee :

"Ben aan het denken om de kas gewoon om te bouwen tot afdak, zijkanten even met cutter bewerken en wat verhoogjes verzinnen."
Net als je denkt, ja iedereen heeft gelijk, komt die zon weer piepen...

je kan de kas nu maar beter zo laten...dan kan je dr nog vroeg in beginnen in de lente:wub:..zeker met autos:rolleyes:.....ombouwen tot afdakkie kan zeker in de komende zomer....

das het het leuke aan de hobbie....je krijgt altijd een herkansing ..:D

On 9-10-2020 at 09:20, Bioman said:

Dat merk ik, plant (stek) die gisteren gezond leek, vandaag een hoop grijze toppen uitgehaald, het gaat idd razendsnel. Mainliner slechts één plekje gevonden...het argument "omhalen" begint steeds logischer te klinken, echt jammer, dat plakt en ruikt maar moet minstens nog een week...

Tegen beter weten in, gesnoeide stek bij tomaten gezet onder afdak, onder het motto "keep your friends close but your ennemies closer" wil ik die schimmel toch wat beter leren kennen...Ik verwacht dat die schimmel ook bij drogen de kop op kan steken dus even aankijken of het verwijderen en droogzetten (wat in de serre ook wel is) iets oplevert /

rotonderafdak.thumb.jpg.781054e384ebe60a7c75ee65eb1a788e.jpg

Vraag voor @DeVos (of anderen) : denk jij dat ik beter alles uit de serre haal en onder dat afdak zet ? Lijkt me met huidige misttoestanden en wind en regen niet echt veel winst op de luchtvochtigheid. Het rot in de serre gaat wel een pak sneller en breder dan hetgeen ik bij buitenexemplaar zie ... je ne sais pas.

hier is in 2021 met kasfolie ook een mooi afdakkie van te maken toch?....evt de potten wat hoger zetten op een tafel of zo....dan kan de wind dr lekker door heen...

kweet niet hoe de zon gaat...misschien staan ze misschien wel droog en toch in de zon?

@Devos : 2021 dat is na nieuwjaar, bovendien is dat goed voor tomaten maar in de zomer komt hier wel wat bezoek en dan is in de kas of in het wild discreter, ook nog eens dat straatlicht hier dat toch iets doet volgens mij.

Het rot is momenteel rustig, in de kas en ook op die stek valt er niks te bespeuren, ik vermoed als dat regenweer terug begint dat het wel terug feest zal zijn.

2 hours ago, DeVos said:

das het het leuke aan de hobbie....je krijgt altijd een herkansing

en ik krijg ook een grotere kas naar 't schijnt, 8 x 5meter afdankertje met nog redelijke plastiek :D, dat was een goeie ruil, 1 plantje weg gegeven en die kas in return.

• Haha 1