• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Wudupp

hoeveel denken jullie?

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik heb een fat banana autoflower van 6 weken in bloei en vroeg mij af wat jullie schatten als opbrengst? Ik denk dat het minder dan 10 g gaat zijn, omdat het ten eerste een hele kleine plant is ( 30 cm ) en redelijk kleine, maar wel mooie toppen heeft. Ik heb heel veel last gehad van insectenplagen ( witte vlieg, thrips, varenrouwmug, ...). Ik heb door een domme fout stipjes op de bladeren verbrand en ik ben te laat begonnen met kweken. Nu staat ze ook al voor 2 weken voor een veluxraam op zolder, wat dus in de bloeifase ook echt niet goed is. De toppen gaan volgens mij niet groter meer worden, maar alleen rijpen. Ik hoop dat jullie misschien wat kunnen inschatten hoeveel gram dit ongeveer nog oplevert. En ik vroeg mij ook af of het erg is als je oogst met nog mooie groene bladeren, moeten ze niet eerst wat vergelen, ik wil niet dat het brand in de keel. Ik heb al geprobeerd te spoelen, maar het water loopt niet uit de drainagegaten vanonder, doet dit dan ook iets of? Ik geef ook geen voeding meer. Alvast bedankt !121059860_2729126273993777_4687410330075190931_n.thumb.jpg.c7da446aad66d83d42da55ede26df586.jpg121001743_346276393286159_6157154027630550976_n.thumb.jpg.a16455538753f0c1d8170f199c0bf41a.jpg

spoelen is geen poging doen de plant te verzuipen....:D

spoelen is alleen maar water geven de laatste 2 weken voor de knipbeurt:rolleyes:...dus zonder voeding........groen mag ze ook om...;)

maakt niet uit hoeveel dr af komt....maar tis toch jou eigen wietje....:wub:

Wat een leuk bloempje. Mooie paarse kleur.

Het zal idd maar enkele grammen zijn maar het zijn er die jij gekweekt hebt.

Volgend jaar gewoon opnieuw proberen een autoflower buiten zetten.

Ahja oké en ja ik ben echt blij met het resultaat hoor, maar het zou leuk zijn dat het wat meer was maar ja het is mijn eerste kweek volgend jaar doe ik er nog 1 he. 

jah man....tis onkruid.....maar veel gaan lezen .....en dan kweek je ``zomaar`` 5 x 1 kilo knallers........

post-6678-1284817789_thumb.jpg

deze waren rond 15 april ontkiemd in volle grond...in NL...door een kweker.....en...heeeel veeeeeel TLC...:wub:

• Like 1