• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Milieudelict

Dinafem got busted...

Recommended Posts

Een vriend van mij wees mij hier op.

Er schijnen om meerdere lokaties zaken in beslag te zijn genomen en dat er dus wel sprake was van een redelijk grote politieactie.

Ik wacht nog ff op een link waar hij zijn info vandaag haalde maar dit zie je op hun site:

490935056_Screenshot_20201022-113747_SamsungInternet.thumb.jpg.58e289d632c1f7da67b1f7f945133530.jpg

Of misschien dat iemand hier er nog wat over weet te vertellen.

Ze zijn iig niet de enigste zadenleverancier die vanuit spanje opereren, waar dit is gebeurt.

La Guardia Civil intervino hace dos días una empresa guipuzcoana en una operación en la que detuvo a 15 personas. Gananzia ha podido confirmar que se trata del grupo La Mota, controlado desde la sociedad Pot Sistemak, que factura más de 18 millones de euros al año y emplea a casi 100 personas en Donostia.

Este contenido es solo para socios suscriptores de Gananzia.

Google Translate

The Civil Guard intervened two days ago a Gipuzkoan company in an operation in which 15 people were arrested. Gananzia has been able to confirm that it is the La Mota group, controlled by the Pot Sistemak company, which has a turnover of more than 18 million euros a year and employs almost 100 people in Donostia.

Guardia Civil are Spain`s (Para-Miliatary) Police Force

so judicial review was spinning it a bit ...

The article was from 18th so the raid happened on the 16th. 

A bit more from another article 

At least fifteen people have been detained by Civil Guard agents in an anti-drug operation carried out by this police force in Gipuzkoa, according to sources from the investigation.

The operation, which is still open, began yesterday in Donostia, where agents of the armed institute searched the warehouse of a company specialized in the sale of marijuana seeds and cultivation products.

These sources have specified that the operation is being carried out due to the possible commission of crimes against public health, criminal organization and money laundering.

During the whole day yesterday, the agents inspected the premises of the aforementioned company, located at number 83 of Portuetxe street in the Ibaeta neighborhood, in Donostia, where a device of four Civil Guard SUVs and several camouflaged vehicles moved .

The police operation, initiated by order of the Central Court of Instruction number 6 of the Spanish National Court, has been carried out mainly in Gipuzkoa, although some action has also been carried out in Nafarroa.

The action remains open, so the court maintains the summary secret

Ja is een grote actie, heb er op het uk forum al wel over gelezen. 

Wel jammer want dinafem had 50% korting bij black friday dus zaden dit jaar worden duurder voor me.

35 minutes ago, kritischemassa said:

Hennepzaad is toch gewoon verhandelbaar materiaal?

ja maar denk dat het meer een spaans belasting onderzoek is......geld witwassen etc......

en ze weten dat ze een bedrijf dan plat leggen.....als je 100 man in diesnt hebt....en een onderzoek van jaren....dan ben je weg...en kapot gemaakt..

1 hour ago, boswandeling said:

Wel jammer want dinafem had 50% korting bij black friday dus zaden dit jaar worden duurder voor me.

ja...dr zijn steeds minder banken die 50% korting doen met black friday geloof ik...?

Ik koop zelf vaak... nou ja, ik heb een keer, gekocht bij seedstockers... die zitten in barcelona meen ik? Dus die zal ook wel aan de beurt komen?

Sowieso, waar haal je goed zaad... maar dat is een ander topic denk ik :D 

via andere banken is nog wel aan dinafem te komen.......maar zal wel snel op zijn......en deze bust is al meer als een maand oud las ik...

Ja 50% zie je niet snel. Sweet seeds had volgens mij 35% korting afgelopen jaar. Bij sweet seeds kan je helaas alleen zaden van hun kopen.... bij dinafem kon je ook zaden van andere zaadbanken kopen met 50% korting.

Seed stockers heb ik ook het een en ander van gezien. Ze hebben bijv een mixpack met autoflowers, 20 stuks voor 16 euro ofzo. Misschien haal ik er een paar voor een vroege aanvuller van de weckpotten....

Triest hoor dit, ze pakken indirect zoveel thuiskwekers die hun eigen rokertje kweken voor de ontspanning of uit medische noodzaak.

4 hours ago, boswandeling said:

Ja 50% zie je niet snel. Sweet seeds had volgens mij 35% korting afgelopen jaar. Bij sweet seeds kan je helaas alleen zaden van hun kopen.... bij dinafem kon je ook zaden van andere zaadbanken kopen met 50% korting.

nee... bij sweet kan je ook van andere banken kopen....zie home page...en dan seed banks.......ook van dinafem is daar nu nog te koop zie ik net....;)

ja dat was best raar.....dina fem gaf 50% korting.....en sweet seeds zelf 35%.......en dat over dezelfde zaden...