• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Wegpiraat

Flowersaver en Colonize van PHC doseringen...

Recommended Posts

Beste leden

Wie gebruikt de Colonize ag (bacto) van PHC (bioplantengroei.nl) en Flower saver (mycorrhiza schimmels)?

Heb er altijd mee gewerkt en is top spul voor weinig geld tov de producten van de concurenten, alleen is het nu zo lang geleden dat ik niet meer een lekkere dosering in mijn hoofd heb.

Met de beschrijvingen op de site kom ik ook niet zo ver, dit omdat er diverse planten zijn met verschillende behoeftes vandaar de vraag...

Bv de Bacto van Sannie word 1 gram per liter water aangehouden nu kan ik me wel herinneren dat ik dat niet hanteerde

Who can help me out

Stay safe!!

Greetzz

Wegpiraat

Voor de Colonize AG 1-2 gram per 10L water hanteren en 3-wekelijks meegeven.

Bij de FSP zit maar 1,8 sporen/gr voor de belangrijkste schimmel. Daar zou ik minimaal  20 gram per pot voor pakken.

Bespaar nooit op schimmels bij onze snel groeiende planten. Een snelle kolonisatie is gewenst, zeker omdat ze niet zozeer vermenigvuldigen, maar vooral groeien.

20 gram per pot is echt het minimum voor fsp, meer is meegenomen.

Succes.

Ik was al begonnen met een nieuw hok te timmeren op nieuwe locatie en het was ook de bedoeling dat ik op een leuke organische manier (volgens KISS) weer eens een kweekje ging tonen, maar ik ben een tuinder die 6 dagen in de week werkt, daarnaast regelmatig in complexe studies duikt en er is een paar maanden geleden roet in het eten gegooid, omdat pa de diagnose uitgezaaide Melanoomkanker kreeg.

Ik ben me momenteel volledig op hem aan het storten en hem aan volgieten met verschillende cannabiolen, oliën en een breed pakket aan natuurlijke medicatie. 

Ik hoop eerst op een genezingsproces, waar ik dan een apart topic van zal openen om mensen de weg terug naar de natuur te wijzen, want de natuurlijke geneeskunde is er altijd al geweest, alleen kan de big Pharma daar niets aan verdienen.

De tijd zal het leren.....

• Like 2

Ik geef de Colonize weekelijks mee....meestal 1/2 gram op 10L

De Plant Saver doe ik een goed hand vol onder m'n aarde als ik die klaar maak samen met Batguano en Supermix van Plagron.

En dan nog wat plant saver in het plantgat als ik ze verpot.

Ik gebruik meestal Light Mix van Plagron en doe er dan vanalles bij.

6 minutes ago, Tune said:

Ik gebruik meestal Light Mix van Plagron en doe er dan vanalles bij.

Ja dat had ik in al mijn voorbereidingen van de zomer voor de buitenkweek ook gelezen... maar ik had begrepen dat van die All-Mixen alles al hadden en dat je daar niets meer door heen hoefde te gooien. Maar goed, dat was ook maar een user op een forum, al leek het me destijds plausibel gezien de naam :')

Ik moet nog een hoop leren... of gewoon doen... nou goed... Plagron allmix it is...

Om ze nu nog uit te graven en andere grond te geven lijkt me contraproductief

UItgraven....Nee, dat moet je nu ook niet doen. In die All mix zit idd al voeding en wormenmest.

Gewoon zien wat ze doen en wat bijsturen eventueel.

8 minutes ago, Tune said:

UItgraven....Nee, dat moet je nu ook niet doen.

:D nee natuurlijk niet, geen haar op mijn hoofd die daar serieus over nadenkt :D 

En ja, ik wilde gewoon voeden met de Plagron Alga lijn, die heb ik nog staan, halve fles. Maar ik ga zo wel voeding bestellen, geen betere raad dan voorraad.

Wat zeg je, Product X moet je er zeker bij hebben? Ik zit te kijken naar die vitarace, maar ja, bladvoeding, beetje zinloos als je volledige voeding hebt uit de allmix tijdens de groei. En tijdens de bloei lijkt me sprayen nou niet echt slim...

Green Sensation heb ik ook staan maar die wantrouw ik sinds ik mijn Amnesia daar zo mee heb verziekt (wel eigen schuld, maar dat accepteer ik slecht)

En dan heb ik nog een volle halve liter PK13/14 van Plagron staan, ooit in een vlaag van verstandsverbijstering gekocht... want ik wil zeker op aarde gewoon bio kweken, en nou ja, om nou alles om zeep te helpen op het laatste moment...

Maar ik laat me graag overtuigen, al ben ik zo eigenwijs als een houten deur (zie advies topic)

edit:

@Wegpiraat Ik kaap dit topic geloof ik, sorry...