• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Glioblastoma graad 4 hersentumor

Recommended Posts

Hallo beste mensen!

helaas is mijn tante ernstig ziek, 

Zij heeft een hersen tumor zoals in deze titel aangegeven staat. 

De tumor groeit extreem hard de laatste weken , en het ziet er zeer slecht uit

wij willen alles eraan doen om haar bij ons te houden!

ik heb veel positieve verhalen gelezen over , het gebruik van wiet olie/ thc olie / cbd olie etc , mbt het remmen van een hersen tumor

Zijn hier toevallig mensen die hier meer vanaf weten? wat ze zou kunnen proberen kwa wiet olie

ik zelf heb hier niet veel verstand van , maar het is het laatste wat we kunnen proberen 

Ik ben je eeuwig dankbaar!

greets! 

Wat een slecht nieuws voor jullie Sunshine.

Ik ben geen ervaringsdeskundige maar ik zou de Rick Simpson methode proberen.

Of je een agressieve tumor als een Glioblastoom er mee klein gaat krijgen is ook maar de vraag.

Waar ik ook naar zou zien is om de levenskwaliteit van je tante optimaal maken.

Mss kan je met olie haar pijn verminderen of als ze niet zou eten hiermee helpen om haar eetlust op te wekken.

• Thanks 1

Sterkte met je tante, ik weet niet hoe ze staat tegenover het gebruik van cannabis op zich? De Rick Simpson methode levert in ieder geval zuivere kwaliteit.

Ik zal her en der eens navragen wat de apothekers en artsen adviseren.

• Thanks 1

Weet wel dat je echt knetterstoned wordt van die olie met thc, dat kan op zich heel beangstigend zijn als je het niet kent. Tenminste dat is de enige ervaring die ik heb met THC olie, maar dat was recreatief, weet eigenlijk niet of je van medische wietolie ook zo stoned wordt, ik dacht dat dat meer CDB dan THC was.

• Thanks 1

24 minutes ago, Tat2peet said:

Sterkte met je tante, ik weet niet hoe ze staat tegenover het gebruik van cannabis op zich? De Rick Simpson methode levert in ieder geval zuivere kwaliteit.

Ik zal her en der eens navragen wat de apothekers en artsen adviseren.

Mijn tante staat er voor open om het te gebruiken, supper bedankt voor jullie hulp en tips allemaal! 

Sterkte in de strijd.
Vorig jaar heeft mijn moeder een hersenoperatie gehad met zo'n luikje en dan ingreep, das best heftig maar de wetenschap staat erg ver.

Cannabis als medicijn kan misschien helpen om levenskwaliteit te verbeteren, als remedie weet ik er niks van.

jaren geleden eens 2 flesjes over genomen van iemand die het gebruikte en er veel baat bij had....als pijn bestrijding....

ze gegeven aan iemand ..maar daar was niks geen baat bij...en geen voelbaar resultaat .........die gebruikte al een veel te hoge dosis oxycontin....blijkbaar,...

sterkte !

difficult deze onderwerpen.

hoe een ziektebeeld ontstaat ligt misschien aan een combi van factoren. bv eten maakt ook veel uit voor de gezondheid. je kan ook proberen bij boeren die niet spuiten je groenten te halen ofzo.

en niet te veel verzurend eten eten. 

ik moet eerlijk zeggen dat het kraanwater vaak prima is maar het smaakt ook wel eens naar rubber of lijm :D

je kan eens proberen bru/ san pelegrino water te drinken, wat gezonder te eten enz enz

goedkope bio producten zijn ook: lidl 1.50 voor 1l sinasappelsap bio

lidl 80cent voor bio chocolade rijstewafels

lidl goedkope bio aardappelen

hoop dat je hier iets aan hebt maar elk E nummer, restanten van troep die op groenten word gespoten, wat er in kraanwater zit is best een hoop.

12 hours ago, Tune said:

Wat een slecht nieuws voor jullie Sunshine.

Ik ben geen ervaringsdeskundige maar ik zou de Rick Simpson methode proberen.

Of je een agressieve tumor als een Glioblastoom er mee klein gaat krijgen is ook maar de vraag.

Waar ik ook naar zou zien is om de levenskwaliteit van je tante optimaal maken.

Mss kan je met olie haar pijn verminderen of als ze niet zou eten hiermee helpen om haar eetlust op te wekken.

Nee, dat stook je de acid vormen er uit, en die zijn juist nodig. 

Kanker is een auto immine ziekte die in wezen eenvoudig te behandelen is.

Maar als je denkt dat kanker verwekkende behandelingen van Big Pharma je kunnen redden, ben je verloren.
Chemo, bestraling en immune therapie is giftig en kanker verwekkend. Blijf er weg. 

Goede voeding, kruiden en vitaminen kunnen je wel redden. 

C = cancer        B = brain / body / natural defence

AHO ..........(THC oil)............................................................................................   C & B  Kills cancer. Promotes sleep and reduces and inflammation, ……………………………………………………………………………………………..(chronic) pain, cataract, Crone, leaking gut, wound healing, aptogen, 

CBD oil ……………………………………………………………………………………Complementary to THC

Antrodia camphorate 30% …………………………………………………………..…C & B
3x daily 2 caps. Kills cancer, immune modulator, anti inflammatory, hepatitis / …………………………………………………………………………………………….virus inhibitor, strong antioxidant, liver diseases, Lupus, asthma, cardiovascular …………………………………………………………………………………………….disease, blood thinner, anti thrombosis, alcohol induced hepatitis.

Apigenin 3% (from Chamomilla)   .......................................................................   C  3x daily 1 caps. Kills cancer, decreases inflammation, neuroprotective, helps mood and brain ……………………………………………………………………………………………..function, promote sleep, helps the skin, helps the heart.

Artemisinin 99%   ................................................................................................   C  3x daily 1 caps. In combination with iron it kill cancer, kills on cell parasites like malaria and other ……………………………………………………………………………………………..parasites/worms, treat fevers, kills virus. (herpes, influenza)

Astralagus   ..........................................................................................................  C & B   3x daily 1 caps. Boost the immune system, kills cancer and virus, ……………………………………………………………………………………………...(influenza, herpes, HIV, coxsackie B3, anti aging, diabetes, anti inflammatory. 

Bicarbonate (sodium/potassium - natrium/kalium)   in stomach resistant caps  ..  B  1x daily 1 caps. Levels the body pH, therefore prevent/heals disease like cancer, ……………………………………………………………………………………………..rheumatism, artrose.   

CCHMR Mushroom Mix. (Chaga, Cordiceps, Hericium, Maitake, Reishi, ……….. C & B  3x daily one spoon Kills cancer, gives energy, immune booster, nootropic,
Shiitake mycelium extract 30% AHCC)........... .……………………………………...better oxygen efficiency, (also for COPD), viral infections, fatigue, lung/liver roblems.

Centella 20% Asiaticoside    ................................................................................   C & B = 3 caps in the morning “fountain of life”  anxiety, insomnia, ………………………………………………………………………………….scleroderma, cancer, circulatory disorders, hypertension, memory loss, ………………………………………………………………………………….scars, pain, cramp.

Chang Chou    ......................................................................................................   C & B  3 x 10 drops daily Piptoporus betulus, Trametes versicolor, Fomes fomentarius (from Betula), Fomes fomentarius (from Fagus), Ganoderma lipsiënse, Ganoderma lucidum, Chaga extract (Innodotus oblicus), Maitake extract (Grifola frondosa).

Ginger extract 5% Gingerol  ................................................................................   C & B  3x daily 1 caps Cancer, stomach / intestines problems, (morning sickness), ………………………………………………………………………………………………Alzheimer, menstrual pain, lowers blood sugar, reduce heart problems, anti -……………………………………………………………………………………………...inflammatory.

Rust & Veerkracht (Rest and Resilience - Pihenés és mentális ellenállás)  .........   B  2-3x daily 1 caps Just as the name say's. 

Tooth Paste ...... the size of a pea is enough .......................................................   B  Free of chemicals and fluor. Prevent gum problems, destroys bad bacteria, helps ………………………………………………………………………………………………a healthy mouth flora.  Salty taste.

Vitex agnus-castus 5%  Vitexin ............................................................................   B & C  1x daily 1 caps Levels hormones, pain, Acne, dementia, enlarged prostate ………………………………………………………………………………………………(with zinc), Nervousness (just as fluoxetine), insomnia, menopausal symptoms,

Vitamin C (ascorbinacid - E300)  .........................................................................   B & C  4-6 caps daily Immune booster, Cancer, infections, osteoarthritis, depression, ………………………………………………………………………………………………paradontitis,gastritis, postoperative pain, migraine, oxidative stress.

Withania somnifera 5% Withanolides…………………………………………………...B & C
2 caps in the evening. Insomnia, anexiety, cancer, menstrual problems, ………………………………………………………………………………………………general tonicum, fibromyalgia, bronchitis, adaptogen, calming, Parkinson, memory ………………………………………………………………………………………………loss, pain and swelling (inflammation), liver problems.

pH strips .................................................................................................................  ////  To check the pH (acid level) of your urine.  That should be at least ones a day ……………………………………………………………………………………………….6,5 - 7. 

Omega 3 fish oil soft gels   .....................................................................................  B & C  Cancer, ADHA, Alzheimer, memory, Anxiety, Arthritis, Anti-inflammatory, ……………………………………………………………………………………………….cardiovascular disease, skin / hear problems, Immune booster.   

NOW, Vitamine D3 druppels 4000IE ........................................................................  B  Serum value should be > 52ng/ml, (ask your doctor for a test) that is 4000 IE ……………………………………………………………………………………………….daily, in the multi is only 1000 IE !!! So you need more from your food or extra ……………………………………………………………………………………………….supplement. Or let your body make it from cholesterol and sunlight in your skin, Let ……………………………………………………………………………………………….it test in the lab.!!!  Helps with: Osteoporoses, Cancer, MS, heart / vessel disease, ……………………………………………………………………………………………….Crone, leaking gut, cognitive function, pain. 

NOW, IJzer complex  ........(Iron)............................. ...............................................  B  Needed for the Artemisinin (as Trojan horse), 

NOW, Vitamine B12 actief  ....................................................................................   B  Don't swallow this. Keep it in your mouth as candy and let it melt. Is only in food ……………………………………………………………………………………………….from animals and fermented food like kefir, essential for the function of the nerve ……………………………………………………………………………………………….system, brain, brain stem and spine,  Coeliakie, Dementia, Depression, pernicious ……………………………………………………………………………………………….anemia, heart / vessel disease, Cancer, essential for several enzymes syntheses, ……………………………………………………………………………………………….Eating disorders, Burn out, MS.

VITORTHO, Meer-in-1 50+  (strong multivitamin) ..................................................  B  Fight most vitamins and mineral deficiencies. 

PEA (Palmitoy lethanolamide)…………………………………………………………….B
3x daily 1-2 caps. Later 2 caps daily can be enough. With pain, nerve ………………………………………………………………………………………………..damage,

• Thanks 1

yes en SPA is ph 6, san pelegrino is ph 7.6 

Het is niet voor niets dat die Oncologen zelf ook nooit die behandelingen zouden ondergaan.

Ik kon pa er niet van weerhouden om aan de immunotherapie te gaan, ondanks de waarschuwingen aan zijn adres.

Ik weet nog dat ze zeiden dat pa van de immunotherapie wellicht wat last zou krijgen van diarree.

Toen ben ik me toch een potje kwaad geworden zeg. Mensen moesten eens weten dat dit ook gewoon een auto immuunreactie kan uitlokken en dat het jaren na dato serieuze beschadigingen kan achterlaten.

Hij is verdomme met spoed opgenomen, omdat hij een leverinfectie heeft opgelopen, die het gevolg is van de bijwerkingen van Pembrolizumab en dan proberen ze ons wijs te maken dat het misschien een virusje is.

Kiss my fucking ass. Nu kunnen wij het weer proberen op te lossen met onder andere Mariadistel.

Wat heb ik een hekel aan die verschrikkelijke incompetentie en bandieterij, waar hopen met geld verdiend wordt en mensen willens en wetens geslachtofferd worden.

Mooi dat je die lijst hier al hebt geplaatst Omni. Ik zal het ter zijner tijd elders ook nog gaan plaatsen en toelichten.

Blijf ver weg van kanker met kanker behandelen.

Terug naar de natuur met jullie. De genezing ligt vaak voor je neus.

We zijn het alleen domweg vergeten.

• Like 1

Jou Pa is gewoon vergiftigd. Maar dat is ook z'n eigen schuld.
Hij wilde de kool en de geit sparen. 

Ik hoop dat hij het nu geleerd heeft. 

Maar wat blijft; waarom worden we ziek. Onze natuurlijke staat is gezond zijn. 
Maar als wij vanaf de geboorte lichaam en geest vergiftigen, is het eigenlijk wonderlijk hoe lang het lichaam dit allemaal vol houd. 

Eet alleen bio en blijf weg van fabrieks voer. Laat niet Unilever voor je koken. Geen pakjes en zakjes. Geen bewerkte en geraffineerde troep.
Geen suiker, geen witte zooi. Geen kleur, geur en smaakstoffen.
Mijd straling van mobieltjes en wifi. Leg alles bedraad aan. 
En als je al eens wat mankeerd, neem dan kruiden en niets van Big Pharma.

• Like 2

jazeker , je kan ook een kilo shungiet kopen en rondom je bed liggen moet je eens kijken hoe je oplaadt ;)

Inderdaad omni, ik woon nu met een groep mensen en de gemiddelde persoon wilt perse jus anders is het eten droog. maar degene die dat zei weegt zelf 150 kilo dus ik denk dat ik met mn slanke bouw toch net gezonder eet. XD

''jus'' bevat fe chin, smaakversterker diepvries aardappellen bevat ook 4 e-nummers,, schinitzel bevat ook 3 enummers

enzovoort.s

met shoarma bevat de knoflooksaus EDTA ik heb geen idee wat dit is maar ik hoef het niet

het belangerijkste is meer bio eten, en probeer het drinken van kraanwater te vermijden. alleen maar plastic flessen is ook niet wensbaar dus ik adviseer san pelegrino of bru flessen water.

ook je eten niet in de magnetron doen. eet geen pap of mac n cheese of die rotzooi.