• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Tibo

Autoflower binnenkweek led

Recommended Posts

37 minutes ago, kritischemassa said:

ah ook, iets als "met ze houdt het toch al een tijdje uit met je kennelijk :D "

Hahahaha hoe ze dat volhoud weet ik ook niet 🤔 een sterke dame 💪😎

23 minutes ago, kritischemassa said:

"ze" als in kuddes?

Heb ik ook, kaplaarzen is de sleutel tot de vraag die je zo gaat stellen

Een echte cowboy ben je 🤠

• Haha 1

Oke hier ben ik na 14 dagen

IMG-20201106-102348.jpg IMG-20201106-102354.jpg

Deze gaat redelijk goed heb denk ik wel last van spint maar is al wat besteld om dit aan te pakken... 

IMG-20201106-102402.jpg IMG-20201106-102416.jpg

Deze groeit iets minder sterk, volgens mij omdat die te nat heeft gestaan in het begin, heb hiervoor ook een middeltje gekocht voor beter herstel van de wortels indien er wortelrot zou aanwezig zijn. Zou de grootte ook iets te maken kunnen hebben met het feit dat dit plantje er 2weken langer over doet van zaad tot oogst dan het andere? 

Wat denken jullie? Komt het nog allemaal goed, zien ze er gezond uit en op de juiste grootte voor 14dagen vanaf zaad te tellen? 

Tips and tricks ook altijd welkom

pas op dat je niet teveel doktert? die spint ok, maar ik zou verder ook een beetje vertrouwen op de taaie ruderalis genen, ik zou zelf niet te veel middeltjes geven en het zijn tijd geven.

11 hours ago, kritischemassa said:

pas op dat je niet teveel doktert? die spint ok, maar ik zou verder ook een beetje vertrouwen op de taaie ruderalis genen, ik zou zelf niet te veel middeltjes geven en het zijn tijd geven.

Ja ik doe men best maar ben natuurlijk wel heel begaan met mijn meisjes en wil ze graag het beste geven 

1605296084990.png 1605296092862.png 

Vandaag 3weken geleden dat ik de zaadjes nat maakte in een koffiefilter 😊 de ene gaat echt al lekker en is al een bosje te noemen, de 2de gaat iets minder snel maar doet er ook 2weken langer over van zaad tot oogst. 

Ondertussen heb ik bijna geen last meer van vliegjes na elke dag te waken en ze dood te meppen, heb nu ook een gele plak hangen :)

Spint is niet wat ik dacht het bleek uiteindelijk windburn te zijn waar ik last van had. 

Heb ook ff de fout gemaakt van me plantje niet af te schudden toen ik mijn lamp weer aanzette waardoor er een lichte lightburn heeft opgetreden bij de grootste. 

Greetingz en smoke ze

Peace ✌️

On 14-11-2020 at 13:36, kritischemassa said:

trekken aardig bij :D 

En, hoeveel meten ze nu van bladpunt tot bladpunt?

:D

:D

Dat weet ik niet precies tot 15cm kon ik deze meten met mijn geodriehoek die ik ook voor school gebruik 😂 de bloembak zelf is 30x30. Heb een rolmetertje besteld is ook wel handig om mijn lamp op de juiste hoogtes te hangen

• Haha 1

1605794547298.png

Dit is de sweet pure cbd auto na 27dagen met een spanweide van +-37cm en een hoogte van +-21cm

1605794566508.png 

Hier hebben we de auto gorilla glue ook 27dagen oud vandaag en deze heeft een spanweide van +-46cm en een hoogte van? +-26cm 

Volgens mij zien ze er tog redelijk goed uit 😁

waar zijn de prostituees? :veeljoint::lol:

lekker plantje tibo

• Haha 1

On 19-11-2020 at 17:02, S37 said:

waar zijn de prostituees? :veeljoint::lol:

lekker plantje tibo

Die zitten in me kelder 😂 1x 50euro en derna gratis 🤣🤣

On 19-11-2020 at 17:00, kritischemassa said:

Gaat mooi toch :D

Jaaaaaaaah 😁 ik ben wel blij met mijn resultaat ondertussen, in het begin was het wel stressen met dat ik veel te veel research dee naar wat er allemaal kon misgaan en dat spookte een beetje in me hoofd 😅

• Haha 1

Gaat echt gek heb vandaag de hoogte nog eens gemeten en beide plantjes zijn een goeie 4cm gegroeid op 1dag 🙂🙃😶

• Like 1
  • Haha 1

13 hours ago, Method_man said:

gaat lekker man dit is uploaden werkt weer zie.ik top top 

16059061149132075104512486490530.jpg

Aight ik gebruikte altijd zo url plak ding via postimage ofzo iets 😂

Lekker zijn dat stekjes? 

• Like 1

9 hours ago, Method_man said:

ja zijn stekkies man

uploaden werkt nu al niet meer

Ai een heel gedoe precies met dat uploaden laatste tijd :/

Na even niet actief geweest te zijn ben ik terug met een serieus zichtbaar verschil zie post van 12dagen geleden... En dan dit 😍IMG_20201201_142019.thumb.jpg.4a9f79d2929771d012b0a915ec2d1dff.jpgIMG_20201201_142044.thumb.jpg.d5464c9a63bef12b9eb8d0d2d5629808.jpgde voorste is gorilla glue auto van zamnesia die nog in de preflowerstage zit

De achterste is sweet pure cbd auto van sweet seeds die ondertussen in de flowerstage zit 

Beide zijn nu 38 dagen oud

Begin nu wel duidelijk te zien dat de cbd eerder klaar gaat zijn dan de gorilla glue,

Ook heb ik de cbd op een verhoogje geplaats zodat deze op een goede afstand tot de lamp staat. 

Heb een ongelukje gehad met mij gorilla glue. Ik merkte dat die te groot ging worden voor mijn ruimte dus besloot om tog LST toe te passen op een laat moment... En met het trainen is de plant tijdens mijn slaap overgeplooit, de volgende ochtend heb ik hem dan maar verstevigt met materiaal dat ik ter beschikking had plakband en karton... Ik las dat na ongveer 1week de stam weer sterk genoeg zou zijn om zonder versteviging verder te groeien, iemand die dit kan bevestigen? 

Nu 5dagen geleden dat die overplooide. Stom van me maar ik heb nu wel geleerd dat ik volgende keer angezien mijn kleine ruimte ik eerder begin met LST

Een vraag dat ik nog heb is of het mogelijk is om een zijwaartse LST uit te voeren zodat ik tog 2 plantjes kan zetten? 

• Like 1

30 minutes ago, kritischemassa said:

De vraag is in dit topic, wat meten ze van bladpunt tot bladpunt he :D

Ziet er mooi uit, gaat prima 

Hahaha ik heb het opgegeven is in een hokje van 60x60x160 en het lijkt wel dat 1plant al heel de ruimte zou kunnen volzetten 

14 minutes ago, kritischemassa said:

:D ik heb ook 60x60... is proppen he :D 

Jaaaaaa hahahah had je er ook 2 in gezet? Ik ga ook maar eens een scrognetje maaken denk ik zal voor nu te laat zijn maar volgende keer begin ik eerder met LST en dan ook scroggen om een zo optimaal mogelijk gebruik te maken van ruimte en licht

Ik ben ook aan het denken om de onderste bladeren weg te halen en diegene die niet veel licht krijgen 

En juist diegene de het licht blokken op plaatsen waar kroppen ontstaan maar ben niet zeker of dit een goed idee is bij autos en wanneer ik dit precies moet toepassen of juist de hele kweek door? 

Zoveel vragen 😂 wijsheid komt met de jaren als k volgend jaar zo 4a5 keer een volledige cyclus heb doorgaan zal ik wel meer weten dan nu 😎