• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Bioman

Eerste ronde binnenkweek in schuur RQS Critical 250W HPS

Recommended Posts

6 minutes ago, kritischemassa said:

dik stengeltje al 

Das van de gezonde boerenboslucht :D

• Haha 1

9 hours ago, Bioman said:

Das van de gezonde boerenboslucht :D

Boerenboslucht? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen :D Jij verzint ze ook waar je bij staat he :D

1 hour ago, kritischemassa said:

Jij verzint ze ook waar je bij staat he :D

Blijkbaar, als ik dat google blijkt dat ik een woord heb uitgevonden ? :D

Schermafbeelding-2020-11-21-om-10-17-58.

• Like 1
  • Haha 1

Het begrip "off-topic" krijgt hier nieuwe dimensies :huh:.  Ook maar wat random posten dan :D

tester.jpg

electricity.jpg

Dat groeit alsof het lente of zomer is :D en wat minima betreft ben ik nog niet onder de 16 gedoken, maxima blijft 24.

Momenteel 09.00 AM is het in schuur 9.7° met rV van 87%. In kast is het 23.6° met 46% rV. Als de lamp uit is gaat de tempafdaling snel, op een uurtje is dat afgekoeld van 24 naar 18, van 18 naar 16 pakt dan weer een uur of vijf in beslag. Geeft me toch niet het idee dat ik gigantisch ga moeten bijwarmen (wat ik natuurlijk goed vind).

Als ik zie naar waar miniskunk wil groeien, scheef naar het licht, denk ik dat 250W maar een heel klein opp efficiënt belicht. Misschien in de toekomst toch maar eens die 400W-lamp proberen.

2211.jpg

Just now, Bioman said:

Sjabloon ontworpen om deze moeilijke periode door te komen...

christmaswee.jpg

Beetje sobertjes... maar ja, budget kast natuurlijk...

Het kan er mee door... net

Critical heeft nogal dwergachtige groei, bijna geen afstand tussen de nodes. Zou ik de lamp hoger moeten hangen ? 

2411a.jpg

2411b.jpg

4 hours ago, kritischemassa said:

Ik had het ook, kijk maar naar de eerste weken.

Ik had vergeleken met buitenexemplaren en das toch wel een gigaverschil. Merci voor het compliment (en ik sta zelf ook te zien :D)

55 minutes ago, Tune said:

Er komt sowieso strek in eens ze op 12/12 gaan.

Ik had gehoopt om iets van stek te pakken, eventueel te mainlinen maar met zulke groei wordt dat werk voor een chirurg met een microscoop.

Ook maar effe foto testen.
Onzin

22 minutes ago, Bioman said:

Ik had gehoopt om iets van stek te pakken, eventueel te mainlinen maar met zulke groei wordt dat werk voor een chirurg met een microscoop.

:D precies dit, ik had ook grootse plannen, maar toen ik dat hummeltje zo zag op node twee.. ik denk ja, dan trek ik zo 50% van de plantmassa weg

:D 

En nou zit ik met een exploderend scrogrek :D 

4 nodes al als ik goed tel, misschien dat ik door die grootste te mainlinen het verschil tussen de twee wat kleiner krijg, das het voorlopige plan.

Ook precies wat teveel water gegeven, die bladeren hangen er bij als een harlekijnsmuts.

MinmaxT : 16 - 25°C

Minmax Rv : 42 - 56%

2411.thumb.jpg.1fbad7f632780925be5a4456f1344122.jpg

5 hours ago, Tune said:

Ze voelt zich goed zo te zien

Zo goed als G.J. met kerst :D

Die krullende bladeren blijft een fenomeen, ik begin te twijfelen of het teveel water is.

2511a.thumb.jpg.dc27cc7a7ef48efeb506e247ac2555e5.jpg

Skunk , 14 dagen doet toch veel.

2511b.thumb.jpg.b66be820a693ff74243bd47c3bf76ca8.jpg

• Like 2

Vanochtend hing de t° op 24,7°. Toen ik ging kijken, stond de ventilator op lage stand te draaien, sensor in de pot gestoken waarna hij terug op volle toeren en naar 22° ging.  Drie sensors meten +22°, minT° van ventilator staat op 20° en nog wil dat ding niet draaien. 
Mijn eigen domme fout waarschijnlijk want sensor hing in buurt van luchtinlaat/ die temp in de kast is toch niet zo homogeen.

Beetje nerveus zo een gif, misschien wat glitter toevoegen. Vijf dagen groei.
De vijfde node is aangebroken. Dat gekrul blijft standaard.

349859977_My_Movie_5_(1).gif.18bee7d7e9c657bd67bee8cfd64fd66e.gif

Even wat rust... Het saaie thermoverloop over de nacht, Rv ging schommelen met open deur.
1346491576_Schermafbeelding2020-11-27om10_55_01.png.39cbb11bac3c909504c248697ab091cd.png

Harlekijnweed...
2711.thumb.jpg.dbf36f5c9e7b01d24980bc6759fd6ef4.jpg

21 minutes ago, kritischemassa said:

Kijk nou zit die @fsmidt me ook nog uit te lachen

Hoe zal ik het zeggen...moeilijk dit. Sommige mensen werken nu eenmaal op bepaalde spieren, in jouw geval zijn dat dan lachspieren :D

2 hours ago, kritischemassa said:

Zou me niet zo'n zorgen maken

Zorgen maken is een beetje overdreven, ik sta gewoon als een koe naar een trein te kijken naar al die fenomenen. Korte nodes, krullend blad enzovoort.

Zolang die bladeren niet geel, bruin of paars worden, maak ik me niet al teveel zorgen. Tis mijn maiden run he, dan mag er al is het een en het ander in de mist gaan.