• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

Zaden afbloei tijden

Recommended Posts

Just now, fsmidt said:

hahhahah ,ach leuke soortjes en niet aan de prijs.

denk je dat je een keer de 88g13 hp buiten zet ?

ik denk dat ik eerst arnold + blue cheese ga :)

Bij mijn vader komen 3 stuks S5 x Herijuana.

thuis een bult autoflowers  een S5 x Herijuana scrog en nog een creatie van  wiet61 en O.D.K en misschien zelfs een guerilla kweek in de buurt.

• Like 1

1 minute ago, fsmidt said:

Bij mijn vader komen 3 stuks S5 x Herijuana.

thuis een bult autoflowers  een S5 x Herijuana scrog en nog een creatie van  wiet61 en O.D.K en misschien zelfs een guerilla kweek in de buurt.

Lol, dus jij hebt ook een kwekende vader? Ik gaf de mijne in 2002 een stek NLX en hij trok er ruim 2 kg van in de tuin, sindsdien is hij verkocht. Hij is zelfs eens door de smurfen meegenomen omdat hij 5 serieuze bomen in de tuin had. Hij is 73 geworden dit jaar.

• Like 1
  • Haha 1

ja leuk heh, hij is ook verliefd op de S5 X Herijuana hij gaf gelijk aan deze wil ik volgend jaar weer.

wel gaan we ze later planten ,dit jaar waren ze te groot(ja kan niet hoor ik je denken) en proberen te verduisteren.

ze stonden daar te dicht op elkaar.

76 jaar jong.

• Like 1
  • Thanks 1

Ik ben allerlei Lowryder varianten gaan maken voor hem, hij loopt iedere dag met z'n hondje door de polder en laat dan her en der wat zaden vallen. 60 dagen later loopt hij hetzelfde rondje en plukt een tas vol. Hij heeft nu een kast waar er 24 in staan en probeert ze zo klein mogelijk te kweken, echter dwarfs dus. Gewoon omdat tie het leuk vindt.

• Like 1

het is een idee ja,mn ouwe is ook een echte natuur mens en komt overal met zn scooter heb zat autoflowers.

wat denken jullie over corona trouwens,

het is bekend nu dat de research paper waarin corona word aangetest ivm PCR testen nep is,

iniedergeval word maar op 1 van de 4 stukjes rna gestest, en het zelfde rna zit ook in chlamydia!!!!!!!

ook word nog eens van indicative purpose (fabrikant) een paardensprong gemaakt naar infectie naar besmet, naar corona patient

hier hebben wij de mondkapjes door

20 minutes ago, fsmidt said:

het is een idee ja,mn ouwe is ook een echte natuur mens en komt overal met zn scooter heb zat autoflowers.

ik zou echt graag bij natuur willen wonen maar veel mensen hiero beter word het legaal enzo

2 hours ago, DeVos said:

* Biogenetic - Quakemind.pl- Nasiona konopi

op deze site is nog wel van breeder biogenitic te koop....

en op dezelfde site nog wel 3 soortjes van ggs....maar geen vroege dus....

erg bedankt als je wilt kunnen we wel samen bestellen

maar iig wil ik weten welke de beste is.

guerilla gold rotte een beetje weg dit jaar, die dus niet

misschien is purple maroc x gsc auto wat?

of  fast passion iets

@S37 ik had hele dikke toppen in de GG en die hadden hier en daar een plekje rot, maar niks noemenswaardigs. Had hem iets luchtiger moeten knippen achteraf.

First King totaal geen rot maar was ook eerder klaar, kon die precies voor de regenperiode oogsten.. 

Je moet wat geluk hebben 

• Like 1

Ik heb er bij gnomegarden gekocht om te zien of ze aan komen , nou dat moet nog gebeuren , al bijna 

twee weken onderweg , liggen in het depot volgens track a trace , anders had ik er wel meer besteld .

Bij quakemind heb ik er ook een zooi besteld , moeten ook nog binnen komen , de enigste die vlug was was serious seeds,

maar die zit in amsterdam .

Het is druk bij post nl nu natuurlijk met die klote corona shit .

• Like 1

5 hours ago, wiet61 said:

Ik heb er bij gnomegarden gekocht om te zien of ze aan komen , nou dat moet nog gebeuren , al bijna 

twee weken onderweg , liggen in het depot volgens track a trace , anders had ik er wel meer besteld .

gnome garden is de verkoop site......maar van welke breeder en welke zaden heb je besteld?

17 hours ago, wiet61 said:

https://www.semillas-de-marihuana.com/en/00-seeds/1841-fast-gorilla-00.html

hier heb ik er ook een zooi van gekocht ,ook nog niet binnen .

Zou wel mooi zijn als die binnen komen. Ze bieden veel leuke soorten aan voor fatsoenlijke prijzen. Ook green poison bijv voor nog geen 3 eu per zaadje. 

Let op!!!! Als je de 5+1 of 5+2 verpakking kiest betaal je minder per zaadje dan bij de verpakkingen van 25 stuks. Heb zo'n 5 soortjes gecheckt nu en allemaal hetzelfde verhaal.

Laat je het ons weten als de zaden van deze site binnen komen?

• Like 1

1 hour ago, boswandeling said:

Zou wel mooi zijn als die binnen komen. Ze bieden veel leuke soorten aan voor fatsoenlijke prijzen. Ook green poison bijv voor nog geen 3 eu per zaadje. 

Let op!!!! Als je de 5+1 of 5+2 verpakking kiest betaal je minder per zaadje dan bij de verpakkingen van 25 stuks. Heb zo'n 5 soortjes gecheckt nu en allemaal hetzelfde verhaal.

Laat je het ons weten als de zaden van deze site binnen komen?

Dat had ik al gezien dat ze duurder waren per 25 ,dat is toch raar ,van ieders heb ik 3 pakjes besteld ,de green poisson daar ook ,ik ben er benieuwd naar ,het kan altijd beter als sweet seeds ,die waren eind okt nog niet klaar allemaal ,waardeloos spul voor ons dus ,moet bij ons minstens eind sept klaar zijn ,

men ze zijn nog betaalbaar ook nog ,post nl is niet zo vlug anders ,om ziek van te worden van dat bedrijf .ik moet een nieuwe iPhone binnen krijgen via post nl ,staat nu al drie dagen aangemeld en word bezorgt tussen 14 uitventen 17 uur pffffffffffffffff ,als ik had gezien dat ze verstuurde via post nl had ik heg daar niet gekocht 

Die green poisons van die site zijn gewoon de green poisons van sweet seeds neem ik aan toch?

Fast critical poison had ik ook nog zien staan. Veel leuke soortjes om te proberen. Als jouw bestelling veilig aan komt ga ik daar zeker ook een bestelling plaatsen.

7 hours ago, boswandeling said:

Die green poisons van die site zijn gewoon de green poisons van sweet seeds neem ik aan toch?

Fast critical poison had ik ook nog zien staan. Veel leuke soortjes om te proberen. Als jouw bestelling veilig aan komt ga ik daar zeker ook een bestelling plaatsen.

die zijn niet van sweet  seeds , dit zijn andere zaden ,die vroeg zijn , ik heb er vertrouwen in , en niet zo duur 

dat is ook belangrijk .

Ik meld me bij je als ze zijn aangekomen bij me .Lijkt me een goeie zaak .

alleen is post nl weer kut .

On 2-12-2020 at 14:45, wiet61 said:

https://www.semillas-de-marihuana.com/en/00-seeds/1841-fast-gorilla-00.html

hier heb ik er ook een zooi van gekocht ,ook nog niet binnen .

What is the structure of Fast Gorilla?

Fast Gorilla 00 plants are medium sized, as they can reach 100cm indoors or 250cm outdoors. This strain genates a lot of resin that delight the connossieurs, so it is an ideal variety for aromatic resin extraction.

One of the main advantages of Fast Gorilla 00 is its fast flowering that allows to harvest more than 2 weeks before than its feminized sister. It takes only 40 to 45 days to complete flowering indoors while outdoors it will be ready to harvest about a month before the end of summer. For that reason it is an ideal variety to grow in climates where rain comes early.

This is a very easy to grow strain, perfectly adapted to all kind of crops and growers.

How much does Fast Gorilla produce?

With the cutback in flowering times, Fast Gorilla 00 yield is almost not affected. This strain will be able to produce up to 600 grams per square meter indoors while outdoors, in sunlight, it will be able to offer up to 1200 grams per plant.

==========

kweet het niet....die datum aanduiding is nogal erg vaag......en up to...1200 gram per plant ...zegt me eerder dat ze laat zijn....

ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken...:huh:

tegenwoordig maakt iedereen fast versions....dwz.....een soortje x een auto...

• Like 1

12 hours ago, wiet61 said:

die zijn niet van sweet  seeds , dit zijn andere zaden ,die vroeg zijn , ik heb er vertrouwen in , en niet zo duur 

dat is ook belangrijk .

Ik meld me bij je als ze zijn aangekomen bij me .Lijkt me een goeie zaak .

alleen is post nl weer kut .

poolse zadensite vertalen:

hoofdband auto

snelle groen gif

snelle aap

HAHAHAH "_)

6 hours ago, DeVos said:

What is the structure of Fast Gorilla?

Fast Gorilla 00 plants are medium sized, as they can reach 100cm indoors or 250cm outdoors. This strain genates a lot of resin that delight the connossieurs, so it is an ideal variety for aromatic resin extraction.

One of the main advantages of Fast Gorilla 00 is its fast flowering that allows to harvest more than 2 weeks before than its feminized sister. It takes only 40 to 45 days to complete flowering indoors while outdoors it will be ready to harvest about a month before the end of summer. For that reason it is an ideal variety to grow in climates where rain comes early.

This is a very easy to grow strain, perfectly adapted to all kind of crops and growers.

How much does Fast Gorilla produce?

With the cutback in flowering times, Fast Gorilla 00 yield is almost not affected. This strain will be able to produce up to 600 grams per square meter indoors while outdoors, in sunlight, it will be able to offer up to 1200 grams per plant.

==========

kweet het niet....die datum aanduiding is nogal erg vaag......en up to...1200 gram per plant ...zegt me eerder dat ze laat zijn....

ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken...:huh:

tegenwoordig maakt iedereen fast versions....dwz.....een soortje x een auto...

ja 2x niks dus he

2 x 0

3 hours ago, S37 said:

poolse zadensite vertalen:

hoofdband auto

snelle groen gif

snelle aap

HAHAHAH "_)

Wat heb je daar voor plantje?

Een blauwe kaas bes

en hop, zit ik daar weer een paar jaar in een kamer met zachte muren