• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

Zaden afbloei tijden

Recommended Posts

6 minutes ago, kritischemassa said:

Guerilla Gold x Passion Feminised (BioGenetic) (gnomesgarden.pl)

Is dat hem?

Is dat een schimmelresistente buitensoort?

Yeb deze is het ,alles schimmelt buiten ,neem dat van me aan,alleen waar staan ze ,dat is ook een Groot ding ,het weer moet ook mee zitten .er spelen zoveel factoren mee in de buitensoorten ,binnen kan je alles sturen ,hoewel daar ook vele kampen met rot ,ik heb dat binnen in 15 jaar nooit gehad .

Nu doe ik helemaal niks meer binnen ,dat is niet het risico waard ,dan maar buiten ,dat doe ik al zeker 25 jaar ,als het niet langer is ,toen was er nog geen topic te vinden ,constant liggen kloten met binnen soorten buiten

• Thanks 1

3 hours ago, kritischemassa said:

Ik begrijp zo hier en daar dat die biogenetics wel een goede breeder is, meen ik?

op Poolse fora hebben die idd een goede reputatie....

• Thanks 1

23 hours ago, Janwiet said:

Zit er veel verschil tussen green poison fast en auto? 

kwa wiet ken ik iemand die het bijelkaar mengde...

6 hours ago, Janwiet said:

Bedoel in kwaliteit/geur/smaak :D

Snap niet waarom zo veel mensen de fast nemen als er ook een auto is

die fast is een grotere brenger.......als auto greenpoisen

maar sweet seeds heeft nu ook een auto XL greenpoisen bij...die wordt 80/125 cm volgens sweet seeds....

15 hours ago, S37 said:

mijn voorkeur gaat uit naar purple maroc x girl scout cookies auto

maar ik zie ook top 44 fast staan

weet jij of die dan midden september klaar is ofzo?

grtz

elke fast is 1 a 2 weken eerder klaar als de  foto ouder......

3 hours ago, DeVos said:

elke fast is 1 a 2 weken eerder klaar als de  foto ouder......

En wanneer is top 44klaar?

Kruisen met rudelaris krijg je autoflowers ,en die weer terug kruisen ,dat worden vroege .

1 maal besteld bij suzyseeds m.n de Afghan Skunk, deze een aantal jaren buiten gekweekt prima plant en goed bestendig tegen rot.

5 sterren van mij.

top44 , 7weken bloei lijkt een mooie kandidaat voor buiten.

heb voldoende zaad voor nu en in het verschiet,deze sla ik over.

• Like 1

9 minutes ago, S37 said:

ah is een goeie soort dan top44 fast version

ik ken die top 44 van het 1e verduister op guerilla topic van ph donner.....hij nam ze ivm de korte bloei tijd.....die was toen 54 dagen kweet niet meer waar ze vandaan kwam, tzal wel in dat topic staan.......dus als er met een fast nog een week vanaf gaat.....

maar moet zeggen dat hij ze na dat topic uit zijn bieb gegooid heeft.....dus was geen keeper...

• Like 1

3 minutes ago, DeVos said:

ik ken die top 44 van het 1e verduister op guerilla topic van ph donner.....hij nam ze ivm de korte bloei tijd.....die was toen 54 dagen kweet niet meer waar ze vandaan kwam, tzal wel in dat topic staan.......dus als er met een fast nog een week vanaf gaat.....

maar moet zeggen dat hij ze na dat topic uit zijn bieb gegooid heeft.....dus was geen keeper...

ja man gekke donner

hahaha een hele hoop slabs neergooien in de sloot en er dan een kweek op draaien hehehehe

yes ik ga voor de essix van arnold.

ik wil medium sized boompjes met goeie toppen

en uniformiteit het liefste.

ook nog een auto kruising maken.

Just now, S37 said:

ja man gekke donner

hahaha een hele hoop slabs neergooien in de sloot en er dan een kweek op draaien hehehehe

ja:D...dat was zijn 2e verduistertopic.....hydro buiten....maar de beste was zijn 3e topic...:D..amnees op aarde

• Like 1

On 5-12-2020 at 16:51, DeVos said:

die fast is een grotere brenger.......als auto greenpoisen

maar sweet seeds heeft nu ook een auto XL greenpoisen bij...die wordt 80/125 cm volgens sweet seeds....

In de praktijk maar 30 a 40 cm of zo. Helemaal niets XL aan. Het is wel echt de Green Possion qua geur en smaak. Prima spul komt er af maar ze blijven veel te klein.

Ik heb er nog een kleine 100 liggen, als iemand er nog belang bij heeft voor een zacht prijsje stuur maar PM. Zijn uiteraard de orginele van Sweet Seeds.

On 5-12-2020 at 13:17, wiet61 said:

De eerste heb ik binnen van gnomegarden uit Polen ,de guerilla gold -passion ,en die is vroeg dat heb ik gezien op de forums daar 

Ze hebben ook

gratis zaden bijgevoegd fem ,6 Jack herrier en 6 amnesia ,wie o wie kan ik daar blij mee maken ,wel graag een kweek ermee hier op het forum .

de vroege s6 van outdoorking heb ik ook al een 50 besteld ,en dan nog wat andere die vroeg zijn ,en nog op de side moeten komen .

en er zijn er nog een 150 stuks onderweg

ik heb er zin an 

Mooi zo. Ook beetje mooie donkere zaden? Ik zal er bij zetten dat ze er dan maar paar extra buiten soorten bij moeten doen.

2 minutes ago, Johnny_the_sec2 said:

Mooi zo. Ook beetje mooie donkere zaden? Ik zal er bij zetten dat ze er dan maar paar extra buiten soorten bij moeten doen.

Weet ik niet.ze zitten in dichte donkere zakjes ,van de breeder,van de week zal ik ze eens open maken .

23 minutes ago, Where You Smoke said:

Ik heb net 10 reguliere zaden Blue Berry binnen, ik hoop ze volgend jaar te vermeerderen met een zadenkweekje, ik heb geen flauw idee qua bloei of afbloei tijden verder nog.  

vet man heb je dutch passion gehaald?

ik heb de blueberry van hazeman, dat is een dj short en dan een f2

2 minutes ago, S37 said:

vet man heb je dutch passion gehaald?

ik heb de blueberry van hazeman, dat is een dj short en dan een f2

Ja klopt, ik vind het persoonlijk 1 van de lekkerste wietsoortjes om te roken dus hoop dat het gaat lukken. Lijkt me ook een goede soort om een kruising mee te doen uiteindelijk. Maar eerst meer zaadjes van proberen te maken, ik ga dit ook wel bijhouden hier. 

• Like 1

10 minutes ago, Where You Smoke said:

Ja klopt, ik vind het persoonlijk 1 van de lekkerste wietsoortjes om te roken dus hoop dat het gaat lukken. Lijkt me ook een goede soort om een kruising mee te doen uiteindelijk. Maar eerst meer zaadjes van proberen te maken, ik ga dit ook wel bijhouden hier. 

hey where you smoke, als je een colab wilt doen kunnen we evt een auto blueberry met een reg blueberry doen en dan heb je een f1 fast version :)

• Like 1

4 hours ago, Where You Smoke said:

Ik heb net 10 reguliere zaden Blue Berry binnen, ik hoop ze volgend jaar te vermeerderen met een zadenkweekje, ik heb geen flauw idee qua bloei of afbloei tijden verder nog.  

Afbloei tijd hiervan is eerste tweede week okt  .

• Like 1