• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

Zaden afbloei tijden

Recommended Posts

59 minutes ago, wiet61 said:

Afbloei tijd hiervan is eerste tweede week okt  .

f1 fast version dan eind septr

4 minutes ago, Bonkie_kong said:

wat wil je hiermee zeggen? 

oh ja zo zou het ook kunnen

• Like 1

On 4-12-2020 at 00:21, DeVos said:

What is the structure of Fast Gorilla?

Fast Gorilla 00 plants are medium sized, as they can reach 100cm indoors or 250cm outdoors. This strain genates a lot of resin that delight the connossieurs, so it is an ideal variety for aromatic resin extraction.

One of the main advantages of Fast Gorilla 00 is its fast flowering that allows to harvest more than 2 weeks before than its feminized sister. It takes only 40 to 45 days to complete flowering indoors while outdoors it will be ready to harvest about a month before the end of summer. For that reason it is an ideal variety to grow in climates where rain comes early.

This is a very easy to grow strain, perfectly adapted to all kind of crops and growers.

How much does Fast Gorilla produce?

With the cutback in flowering times, Fast Gorilla 00 yield is almost not affected. This strain will be able to produce up to 600 grams per square meter indoors while outdoors, in sunlight, it will be able to offer up to 1200 grams per plant.

==========

kweet het niet....die datum aanduiding is nogal erg vaag......en up to...1200 gram per plant ...zegt me eerder dat ze laat zijn....

ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken...:huh:

tegenwoordig maakt iedereen fast versions....dwz.....een soortje x een auto...

Ik heb die geprobeerd waren 17 sept klaar als ik me niet vergis en hele mooie toppen. Helaas pas laat gezaaid zonder de grond te bewerken dus oogst geen idee in optimale omstandigheden

• Like 2

NOg steeds niks ontvangen van die zaden , al 14 dagen onderweg , uit spanje en polen, allemaal klote met verzenden .

Ik moet het nog zien of ik die ontvang , weg 400 euro denk ik .pffffffffff

On 8-12-2020 at 22:02, Bonkie_kong said:

Ik heb die geprobeerd waren 17 sept klaar als ik me niet vergis en hele mooie toppen. Helaas pas laat gezaaid zonder de grond te bewerken dus oogst geen idee in optimale omstandigheden

Daarom heb ik ze ook gekocht omdat jij dat zei hier , 17 sept is natuurlijk top gezien het weer .

Maar dan moet ik de zaden wel ontvangen .

• Like 2

Vandaag zaden binnen van gnome uit polen.

Helaas niet allemaal wat ik besteld had.

Zitten wel 10 regular C99 bij een snelle haze.

20201214_171304.thumb.jpg.999632ad93ff4ddc5275fea3e7240082.jpg

• Like 2

leuke soorten maar wat is er anders dan je had besteld dan?

wel apart dat je iemand iets anders geeft 

of waren de freebies anders

:) grtz

Ik mis de;

Amnesia fast version fem.

Gorilla Lemon fire fem.

Die laatste leek me wel leuk..

Ach de 10x C99 regular is ook wel een leuke.

6 minutes ago, fsmidt said:

Ik mis de;

Amnesia fast version fem.

Gorilla Lemon fire fem.

Die laatste leek me wel leuk..

Ach de 10x C99 regular is ook wel een leuke.

is de amnesia fast version niet de amnesia fast lemon gold

dan mist de gorilla lemon fire fem nog.

ja zeker c99 is goed voor lagere lattitudes het zal wel 10 okt zijn 15 okt bij jouw in de buurt

een man in slowakije 46N had 1 okt echt 2 kilo geoogst

grtz

Mijn vriendin appt mij vanmorgen dat er nog een pakketje in de envelop zat.

IMG-20201215-WA0002.thumb.jpg.87dd6eb6257a81a2e621cf3898838690.jpgIMG-20201215-WA0003.thumb.jpg.32099dd1d4b3bf336dcf826f7ebcf5ed.jpg

dus nu heb ik meer dan wat ik besteld heb👍👍

• Like 1

nice top!

lekker amnesia en gorilla lemon kruisen.

of hebben ze dat al gedaan voor je ;)

amnesia lemon?

On 1-12-2020 at 21:42, S37 said:

wat denken jullie over corona trouwens,

het is bekend nu dat de research paper waarin corona word aangetest ivm PCR testen nep is,

iniedergeval word maar op 1 van de 4 stukjes rna gestest, en het zelfde rna zit ook in chlamydia!!!!!!!

ook word nog eens van indicative purpose (fabrikant) een paardensprong gemaakt naar infectie naar besmet, naar corona patient

hier hebben wij de mondkapjes door

De grootste schande tegen de mensheid ooit.... het verhaal is zo lek als een zeef

On 14-12-2020 at 18:20, wiet61 said:

Daarom heb ik ze ook gekocht omdat jij dat zei hier , 17 sept is natuurlijk top gezien het weer .

Maar dan moet ik de zaden wel ontvangen .

Wachten op het nieuwe seizoen duurt altijd zo lang he.. Hopelijk zijn ze binnen voor dat het april/ mei is 🤞🏻

Als dat zo lang moet duren eer je zaden ontvangt , waardeloos is het bij de post , kut eigenlijk .

Gnomegarden heb ik al binnen , maar die andere bij de andere poolse side nog steeds niet ,ik heb al mails gestuurd , maar die wijzen naar 

de post ,daar kunnen ze naar blijven wijzen , maar ik krijg niks binnen , en dat na bijna drie weken , ik heb daarom bij paypal om terugbetaling gevraagd.

Meer als 300 euro weg , daar geef ik weinig om , eerst geef ik ze nog de kans om het te versturen of te regelen , anders maar per aangetekend .

Dat gaat sneller als met de gewone post , daar hebben ze schijt aan .

Eind volgende week is het bijna een maand onder weg , dan dien ik de zaak pas echt in ,dan laat ik de boel escaleren ,ze heet dat schijnbaar .

Dat het zo moet zaden bestellen is te gek voor woorden , ze beuren veel geld ,maar goed versturen ho maar .

Ook de zaden uit spanje zijn er nog steeds niet , die wijzen ook naar post nl , dat het daar niet goed is , daar kan iki geen zaak van maken omdat dat zo betaald is pffffff

Dat is gelukkig maar 80 euro of zo , als dat aan was gekomen binnen redelijke tijd had ik meer besteld, dus nu echt niet ,waarom niet een goede verstuur firma zoeken ,  

,er zijn er zat .

• Like 2

2 hours ago, wiet61 said:

Als dat zo lang moet duren eer je zaden ontvangt , waardeloos is het bij de post , kut eigenlijk .

Gnomegarden heb ik al binnen , maar die andere bij de andere poolse side nog steeds niet ,ik heb al mails gestuurd , maar die wijzen naar 

de post ,daar kunnen ze naar blijven wijzen , maar ik krijg niks binnen , en dat na bijna drie weken , ik heb daarom bij paypal om terugbetaling gevraagd.

Meer als 300 euro weg , daar geef ik weinig om , eerst geef ik ze nog de kans om het te versturen of te regelen , anders maar per aangetekend .

Dat gaat sneller als met de gewone post , daar hebben ze schijt aan .

Eind volgende week is het bijna een maand onder weg , dan dien ik de zaak pas echt in ,dan laat ik de boel escaleren ,ze heet dat schijnbaar .

Dat het zo moet zaden bestellen is te gek voor woorden , ze beuren veel geld ,maar goed versturen ho maar .

Ook de zaden uit spanje zijn er nog steeds niet , die wijzen ook naar post nl , dat het daar niet goed is , daar kan iki geen zaak van maken omdat dat zo betaald is pffffff

Dat is gelukkig maar 80 euro of zo , als dat aan was gekomen binnen redelijke tijd had ik meer besteld, dus nu echt niet ,waarom niet een goede verstuur firma zoeken ,  

,er zijn er zat .

yes altijd voor jezelf kiezen.

wat ik er wel bij wil zeggen is dat in een artikel over/van postNL stond dat ze zouden kiezen tussen bepaalde webshops

een kleine kans dat het er toe doet, maar, het kan dat de zaadjes echt ergens achterin een pakhuis staan totdat het veel minder druk is. (ergens in januari)

je kan idd gewoon je pakje laten rondzweven tot het bij hun aankomt, of dat je je geld terughebt via paypal, en het dan alsnog betaald als je het binnenkrijgt.

maargoed succes ! :)

heb een leuk ideetje om dat stuif van die vroege man van jou op een blueberry auto te gebruiken dat is misschien een leuk soortje.

10 hours ago, Sunshine said:

De grootste schande tegen de mensheid ooit.... het verhaal is zo lek als een zeef

ja maar wel chill hoor opzich op afstand les 

als het binnenkort mogelijk is om de helft thuis te doen is echt veel chiller dan elke dag op hbo in een lokaal te zitten

hm was lekker wietje , niet comercieel

mijn GG#2 plant:

1 hour ago, Bonkie_kong said:

Heeft iemand toevallig nog een paar GG2# reg liggen.. 

gallery_1023_150_938204.jpggallery_1023_150_1258700.jpggallery_1023_150_1354556.jpg

als je een auto gg hebt ben ik geinteresseerd om te ruilen, zou je een foto kunnen sturen met pm

ik kan wel finse autoflowers, en super autos en super earlies ruilen.

ook nog autotjes maar die moet ik nog testen. ontkiemen

Heb slechte ervaring met RGS...

Welke datum waren ze oogst klaar die van jou en hoeveel kwam er af.. 

Heb hier wat fotootjes gevonden van GG2 die zien er heel anders uit.. 

Toevallig nog foto's van de Finse, Super auto, Early.. Afbloei data etc en zijn ze schimmelbestendig? 

Heb geen foto's van de GG-Auto maar het is gewoon 1 dikke hoofdtop met een paar zij toppen, (beetje net als op de foto hieronder) heel weinig blad en schimmelbestendig. 

Wil wel ruilen als het reguliere zijn.. 

gallery_19185_14569_820478.jpg

10 hours ago, Bonkie_kong said:

Welke datum waren ze oogst klaar die van jou en hoeveel kwam er af.. 

Heb hier wat fotootjes gevonden van GG2 die zien er heel anders uit.. 

Toevallig nog foto's van de Finse, Super auto, Early.. Afbloei data etc en zijn ze schimmelbestendig? 

Heb geen foto's van de GG-Auto maar het is gewoon 1 dikke hoofdtop met een paar zij toppen, (beetje net als op de foto hieronder) heel weinig blad en schimmelbestendig. 

Wil wel ruilen als het reguliere zijn.. 

gallery_19185_14569_820478.jpg

dikke boom man,

die van mij was denk ik 20 sept klaar

oogst 10-15 gram?

lekker bosbessen smaakje dus wel ok

1 juni gezet.

ja hoeveel auto gg heb je

• Like 1

15 hours ago, Winterkoninkje said:

welke had je dit jaar dan:huh:?....ik zie ze niet in je topic?