• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

Zaden afbloei tijden

Recommended Posts

1 hour ago, S37 said:

kritischemassa je zou ook s6 kunnen bestellen ik heb die ook gehaald (van outdoorking dan)

die heb ik ook een 50 gekocht .je kan ze maar hebben hahahahahaaah 

• Like 2

zeker wiet61 lijkt me een goeie soort

46 minutes ago, wiet61 said:

beter sterke planten en uniform dan 1 plant rot weg maar heeft zoveel frostyness dat het een indoor plant verslaat

de andere is in oktober 0 rot maar ook geen gram

ik probeer de s6  een keer :)

@fsmidt

het is een gezelfde s6 

het is in de shop bij outdoorking

49 minutes ago, wiet61 said:

ja wil je ze kruisen?

lijkt me vet om te kijken tussen alle phenos

heb er ook een paar.

al kan ik er echt geen hele hoop kwijt

7 hours ago, wiet61 said:

Je kan zoeken tot je een ons weegt , je vind ze nergens meer ,misschien in england ,maar daar komt weer belasting bij 

nu de brexit er is .

Ik dacht dat dit over de S6 ging vandaar,nee die prijzen heb ik er niet voor over.

• Like 1

Even tussendoor....sta op t punt volgende te bestellen....

Jack Herer regulier 

Ben hard opzoek naar beetje fatsoenlijke sterke lijn Jack Herer zaden maar het enigste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de reguliere zaden van Sensiseeds. Ze bieden 2 Jack Herer aan, White label (goedkoper) en gewoon (duurder).  Iemand ervaring met het verschil tussen Jack Herer White Label en Jack Herer gewoon? 

Heb deze nog niet gekocht i.v.m. met hoge prijs maar zie net dat ze in de aanbieding zijn, 2 weken geleden nog niet dus wordt nu wel interessant.... zal ik deze aanschaffen jongens?

10 zaden voor 106 Euro (i.p.v. 163 Euro). Zal 't liefst z.s.m. keuze maken wel/nietB) dus als iemand iets weet over deze zaden brand los! 

Ik weet dat ze duur zijn...10eu p/s..maar zie t eigenlijk meer als investering voor zadenkweek zodat ik niet elk jaar nieuw duur zaad hoef te kopen. 

17 hours ago, S37 said:

ja wil je ze kruisen?

lijkt me vet om te kijken tussen alle phenos

heb er ook een paar.

al kan ik er echt geen hele hoop kwijt

Ik ga met de serous6 kruisen ja , een mooie soort om dat mee te doen , die kan ook met die erdput hahahahahaah 

• Like 2

57 minutes ago, Where You Smoke said:

Jack Herer regulier 

Ben hard opzoek naar beetje fatsoenlijke sterke lijn Jack Herer zaden maar het enigste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de reguliere zaden van Sensiseeds. Ze bieden 2 Jack Herer aan, White label (goedkoper) en gewoon (duurder).  Iemand ervaring met het verschil tussen Jack Herer White Label en Jack Herer gewoon? 

Heb deze nog niet gekocht i.v.m. met hoge prijs maar zie net dat ze in de aanbieding zijn, 2 weken geleden nog niet dus wordt nu wel interessant.... zal ik deze aanschaffen jongens?

10 zaden voor 106 Euro (i.p.v. 163 Euro). Zal 't liefst z.s.m. keuze maken wel/nietB) dus als iemand iets weet over deze zaden brand los! 

Ik weet dat ze duur zijn...10eu p/s..maar zie t eigenlijk meer als investering voor zadenkweek zodat ik niet elk jaar nieuw duur zaad hoef te kopen. 

sannies jack (herrer) is een f8 sativa

mocht dat je interesse hebben

• Thanks 1

4 minutes ago, wiet61 said:

Ik ga met de serous6 kruisen ja , een mooie soort om dat mee te doen , die kan ook met die erdput hahahahahaah 

cool

• Like 1

53 minutes ago, Where You Smoke said:

Jack Herer regulier 

Volgens mij heb ik nog die zaden liggen , wel fem , dadelijk eens kijken voor je , en ja hoor 6 stuks van gnome garden ,ook fem 

En je mag ze nog van me hebben ook !!!!!!! 

ik ben de moeilijkste niet .

• Like 1
  • Haha 1

20 minutes ago, DeVos said:

:lol:

ja ik dacht het ook

JD.nl maar we ziten op .eu :D

Daar heb ik ook nog een account en vast nog een op een paar andere sites.

Ff aan het zoeken geweest maar kan niet meer vinden.

• Like 1

ow ja.....real gorilla heeft zondag jl een update gemaakt....

er komen nog wat soortjes bij voor as zondag......las ik...

en fast diesel komt in april....las ik...........das best net op het randje....jammer...

wat gaan jullie bestellen:huh:?

On 12-1-2021 at 18:12, DeVos said:

en fast diesel komt in april....las ik...........das best net op het randje....jammer...

ik ben klaar voor de komende 60 jaar

want: geruild en een zak zaad gekregen

• Haha 2

On 12-1-2021 at 16:47, S37 said:

ja ik dacht het ook

JD.nl maar we ziten op .eu :D

??

ow..deze snap ik even niet....:huh:??...jointjepielen daar kom ik zelden...

ik moest lachen dat wiet61 zei...ik ben de moeilijkste niet.......en dat klopt !!  :P

• Like 1

Ik ga toch weer De meeste kuiltjes vullen met green poisonf1 van sweetseeds dit jaar . mij goed bevallen afgelopen jaar

en daarlangs wat autoflower amnesia en wat  blueberry auto’s.. 

Verder moet ik hier nog even rond zoeken naar goede soortjes Deze winter 

• Like 2
  • Thanks 1

3 hours ago, DeVos said:

??

ow..deze snap ik even niet....:huh:??...jointjepielen daar kom ik zelden...

ik moest lachen dat wiet61 zei...ik ben de moeilijkste niet.......en dat klopt !!  :P

omdat iemand dure zaden wou kopen om zn eigen soort te breeden, wat heel cool is!

maar toen moest ik echt even denken aan 130 euro voor nl5 haze enzo :lol:

en aan topics die ik keek naar wat mensen oogsten van hun amnees haze etz buiten

ik wil dit jaar ook een zaaden kweekje doen maar ik ben wel heel perfectionistisch

1 blueberry auto denk ik eigenlijk bij ik moet er meer hebben anders zit die goeie pheno er niet bij

• Like 1

Iets wat niks te maken heeft met dit , maar ik moet het even kwijt , mijn dochter waar ik trots op ben is gepromoveerd .

In de geneeskunde , en zodoende voorrang heeft op de co schappen lopen .

Die slimigheid heeft ze echt van mij denk ik :veeljoint::wckrant:

• Thanks 1
  • Haha 1

On 12-1-2021 at 18:12, DeVos said:

Vergeten jullie niet dat er voortaan belasting betaald moet worden op zaden uit england , en dat 

kan niet weinig zijn .Je moet het er wel bij tellen , dat is ongeveer 26 % erbij .

• Confused 1
  • Sad 1