• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
wiet61

Zaden afbloei tijden

Recommended Posts

1 hour ago, wiet61 said:

Vergeten jullie niet dat er voortaan belasting betaald moet worden op zaden uit england , en dat 

kan niet weinig zijn .Je moet het er wel bij tellen , dat is ongeveer 26 % erbij .

:huh:waar staat dat @wiet61?...linkje aub?....nederlands of engels...duits....

kheb wel pas gelezen dat iemand met een broodje ham uit uk werd geweigert toen hij aankwam met de veerboot.....wegens de ""warenwet""....tegenwoordig nvwa regelgeving.

broodje ham moest worden vernietigt.:lol:..hij mocht wel verder reizen.

40 minutes ago, DeVos said:

:huh:waar staat dat @wiet61?...linkje aub?....nederlands of engels...duits....

kheb wel pas gelezen dat iemand met een broodje ham uit uk werd geweigert toen hij aankwam met de veerboot.....wegens de ""warenwet""....tegenwoordig nvwa regelgeving.

broodje ham moest worden vernietigt.:lol:..hij mocht wel verder reizen.

brexit , dus er moet belasting en inklaring betaald worden .

ja thanks...idd...btw etc over meer als 22 euro.....dan moeten ze maar ....""samples...no commercial value"" verklaring dr bij doen...:lol:.....dat deden ze voor de eu ook...( goeie oude tijd...lol )

tis idd wel een dingetje idd.....of ze moeten maar een adresje regelen zodat ze vanuit Eu kunnen verzenden...of een voorraad bij een of  andere EU shop droppen...... @La Buena Hierba OF @OutdoorKingBIJVOORBEELD...:rolleyes:

met pakjes uit China van meer als 22 euro heb ik overigens nog nooit hoeven te betalen aan de deur......maar misschien is dat meer geluk...

In China zetten ze vast 5 dollar op de envelop ,dus nooit geen inklaring en belasting ,ook al is de inhoud duurder ,ik kocht een soort frees ding ,koste 60 euro ,niks hoeven betalen doordat er waarde 5dollar op Stond 

Dat kunnen ze in England natuurlijk ook doen ,gewoon erop zetten 10 pond ,dan zitten ze altijd goed ,en jij ook .

• Thanks 1

klopt.:D..en dat doen ze blijkbaar ook nu........ze blijven onder de 22 euro waarde......dus geen extra kosten....mja....ze komen nog steeds uit een zgn ``derde land``.....dus ja....iedereen moet maar weten hoe graag ze die engelse zaden willen....dr kan altijd gecontroleerd worden...net als die gast met zijn broodje ham...:lol:

klees wel aardige verhalen op fora over deze

Kalashnikov-Seeds.com | Качественные семена конопли от отечественного производителя (kalashnikov-seeds.com)

ze zijn rusland....en geen eendags vlieg.....maar verkopen via vele eu shops.....ook nederlandse...dus geen gezeur met douanes...controles binnen de eu kan altijd uiteraard...

ze zijn ook een beetje onze breedtegraad

• Like 1

On 1/13/2021 at 7:35 PM, S37 said:

omdat iemand dure zaden wou kopen om zn eigen soort te breeden, wat heel cool is!

maar toen moest ik echt even denken aan 130 euro voor nl5 haze enzo :lol:

en aan topics die ik keek naar wat mensen oogsten van hun amnees haze etz buiten

denk dat S37 hier aan mij refereerde omdat ik Jack Herer - regulier zaad heb aangeschaft van Sensi. Maar wees gerust, ik ga niet alleen Jack Herer zetten buiten, deze soort is slechts deel van mijn ''laatbloeier'' arsenaal. Ga het ook gooien op autoflowers en vroegere bloeiers. Zijn we al over het midden van de winter heen? Kan niet wachten om los te gaan:ph34r:

• Thanks 1

8 minutes ago, Where You Smoke said:

denk dat S37 hier aan mij refereerde omdat ik Jack Herer - regulier zaad heb aangeschaft van Sensi. Maar wees gerust, ik ga niet alleen Jack Herer zetten buiten, deze soort is slechts deel van mijn ''laatbloeier'' arsenaal. Ga het ook gooien op autoflowers en vroegere bloeiers. Zijn we al over het midden van de winter heen? Kan niet wachten om los te gaan:ph34r:

ja een beetje maar ik ben benieuwd, heb je deze aangeschaft?

sannies jack was goedkoper imho

image.thumb.png.f506d0694e188fde51e723ca7430d47f.png

maar dat is wel een f9 weinig variatie dan...  je kan wel sannies jack x jack herrer van sensi maken :D

image.png

@S37Ja klopt! Uiteindelijk toch bewust gekozen voor de Jack Herer regulier van Sensi maar wel met 35% korting, dus plusminus 11 euro per zaadje (inderdaad zijn die van Sannie min. helft goedkoper). Bestelling nu op weg als het goed is. Wordt het vermeerderen van deze zaden (Sensi dus) en de BlueBerry regulier (DP) aankomend jaar niks dan probeer ik evt. die van Sannie het jaar erop. Kruisingen maken komt daarna wel weer!     P.S. thanks voor de info en hulp!

• Like 1
  • Thanks 1

heeft er iemand een adres voor toot trainers?

9 minutes ago, Tune said:

Wie zoekt die vind  ;) 

ja ik denk dat je het liefst zo diep mogelijk hebt maar de 20 cm zijn niet te krijgen dus dan 16? :P

Ik heb dezelfde welke je open kan maken om de kluit er beter uit te krijgen.

Staan ook in mijn topic.

Ik heb aan 16cm genoeg :)

16078664055448254999564053712718.jpg

12 hours ago, S37 said:

Deze kan je niet open vouwen he.

Heb ze vorig jaar gehad maar ik vond het een hoop gezijk om de planten eruit te halen..... alleen als ze echt goed goed geworteld zijn en helemaal droog zijn getrokken komen ze er fatsoenlijk uit. Als het enigszins vochtig is onderin scheurt heel de kluit keer op keer.

39 minutes ago, S37 said:

zijn er ook diepere?

Moet je ff die site afstruinen. Ik heb daar 20 cm roottrainers gekocht. 

Laten we hier weer on topic gaan, zijn jullie buitensoortjes inmiddels afgebloeid? ;)

On 22-1-2021 at 13:26, boswandeling said:

Deze kan je niet open vouwen he.

Heb ze vorig jaar gehad maar ik vond het een hoop gezijk om de planten eruit te halen..... alleen als ze echt goed goed geworteld zijn en helemaal droog zijn getrokken komen ze er fatsoenlijk uit. Als het enigszins vochtig is onderin scheurt heel de kluit keer op keer.

Ik heb er totaal geen last vsn gehad ,,maar wel wat je zegt ,je moet ze goed laten wortelen ,en droog laten trekken Daf gebeurd al na een dag als heg goed weer is ,een stokje mee nemen dat zo groot is als dat gaatje onderin ,je druk ze er zo uit ,ik vond het zelfs makkelijker als did andere 

De meningen verschillen ,die vaste vallen niet uit elkaar ,en je kan meer planten in een keer mee nemen ,dat is ook een voordeel ,zeker als er veel gaten zijn om te vullen ,😇

Laat het  maar vlug weer tijd worden om te planten ,vandaag trouwens een plek wezen maken voor zaden te maken ,ik denk dat er de erdpurt en serious 6 komen te staan ,en ik hoop de Viking te scoren bij mijn maatje LBH ,de guerilla gold ,kan ik er ook bij zetten ,en een vroege serious6 laten stuiven .

Een man zal niet zo blij zijn daar ,en dat is iemand anders die op 50 meter al 7 jaar kweekt daar ,met zeik plantjes elk jaar ,het is een van  de eerste spot van  me ,jaren en jaren geleden 

nu een plek geknipt midden in de bramen ,het gaas zet ik er ook al om ,gat graven voor water ,je kan het  maar vast hebben 

Eigenlijk ben ik er heel het jaar mee bezig ,ook andere spots ben ik al aan  het bevoorraden ,een nieuwe ,daar liggen al 10 zakken grond ,daar komen de fast gorilla en de serious 6 te staan 

• Like 2
  • Thanks 2

lekker bezig.:wub:......ja we moeten wat anders gaan plannen....als het straks langer licht gaat blijven.....gaan we nog last krijgen van die avondklok.......daar door wil je niet tijdnood komen....

mja...in Duitsland heb je een 15 km afstand beperking las ik.....tis overal wat......

ook jagers hebben amper tijd om voldoende populatie afschot te doen....dus dr is een herten explosie komende...:wacko:

• Like 1

15 minutes ago, wiet61 said:

Ik heb er totaal geen last vsn gehad ,,maar wel wat je zegt ,je moet ze goed laten wortelen ,en droog laten trekken Daf gebeurd al na een dag als heg goed weer is ,een stokje mee nemen dat zo groot is als dat gaatje onderin ,je druk ze er zo uit ,ik vond het zelfs makkelijker als did andere 

De meningen verschillen ,die vaste vallen niet uit elkaar ,en je kan meer planten in een keer mee nemen ,dat is ook een voordeel ,zeker als er veel gaten zijn om te vullen ,😇

Laat het  maar vlug weer tijd worden om te planten ,vandaag trouwens een plek wezen maken voor zaden te maken ,ik denk dat er de erdpurt en serious 6 komen te staan ,en ik hoop de Viking te scoren bij mijn maatje LBH ,de guerilla gold ,kan ik er ook bij zetten ,en een vroege serious6 laten stuiven .

Een man zal niet zo blij zijn daar ,en dat is iemand anders die op 50 meter al 7 jaar kweekt daar ,met zeik plantjes elk jaar ,het is een van  de eerste spot van  me ,jaren en jaren geleden 

nu een plek geknipt midden in de bramen ,het gaas zet ik er ook al om ,gat graven voor water ,je kan het  maar vast hebben 

Eigenlijk ben ik er heel het jaar mee bezig ,ook andere spots ben ik al aan  het bevoorraden ,een nieuwe ,daar liggen al 10 zakken grond ,daar komen de fast gorilla en de serious 6 te staan 

viking was ook hier verkrijgbaar

https://seedheaven.net/product/viking/

of maroc x viking

https://seedheaven.net/product/rockin-viking/