• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
rouge90

20/25 Sour banana sherbet

Recommended Posts

1 hour ago, rouge90 said:

Kan ik die het beste eruit halen of gewoon laten staan?

iets verhogen= pakt meer licht=groter= groeit weer in tempo van de rest

• Like 1

even een update:

heb de 2 achterblijvers ruim 20cm hoger gezet zodat ze kunnen bijtrekken, 

Vanochtend begonnen met het 12/12 ritme, morgen ochtend vroeg opstaan om ze nog in te spuiten met Cannacure ( preventief) een uur voordat de lamp aangaat. Ik ga de eerste week van de bloei aanhouden bij het schema van Canna coco, hierin staat een ec van 1.5 tot 1.9, dit is wat aan de hoge kant aangezien ik nu 1,3 en 1,4 heb gegeven......

Ook moet ik de luchtvochtigheid omlaag gaan brengen, is tussen 40 en 60 een goede marge?

• Like 1

Ik heb weer iets.....

Zijn dit brandplekken of iets van beestjes. Heb meerdere planten met het blote oog goed bekeken maar kan niks vinden.

Heb wel de beschadigde bladeren verwijderd van de planten.

IMG_20201223_194420.jpg

IMG_20201223_194350.jpg

IMG_20201223_194330.jpg

Ziet eruit alsof ze iets te stevig gevoed wordt als je het mij vraagt. 

Ik zou even een voeding beurt of 2 overslaan en aankijken of ze bijtrekken. 

O en blad verwijderen omdat een stukje van het blad doodgaat is overbodig. De bladeren halen ze hun energie en micro nutriënten uit en stoten ze dan vanzelf af indien het blad echt dood is. 

Plus je maakt geen overbodige wondjes waar schimmels en rot hun entree kunnen maken. 

• Thanks 1

zo weer een update van mij. Ze staan nu twee weken in de bloei en ben behoorlijk trots hoe ze erbij staan voor de eerste kweek:)

heb ze wel wat uit elkaar gezet zodat ze wat meer ruimte krijgen. Probleem met voeding is opgelost en heb geen vlekjes meer op de bladeren.

Ik lees her en der dat mensen de onderste nodes verwijderen, gaat dit zin hebben als ik dit nog doe? Zo ja, hoe veel dienen er verwijder te worden?

zal zo ff de foto's uploaden

Kon niet wachten en toch maar even gesnoeid, zag ergens op internet staan dat het nog net kan in de tweede a derde week bloei 😛

IMG_20210105_184454.jpg

• Like 1