• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Beat

Beat for wiet 2021

Recommended Posts

Vanochtend vroeg op gestaan. Lekker rustig en stil. Paar gaten gegraven en 'n Gat gegraven voor wateropvang. Toen begon 't te sneeuwen. Gelukkig Redelijk goed kunnen camoufleren. Zit redelijk dicht bij de bewoonde wereld met deze spot dus moet wel op m'n hoede zijn. Maar wel tevreden dat 't klaar is. Komen nog wat gaten bij en hopelijk nog 'n wateropvang iets. Nu weekend. Fijn weekend allemaal 

DSC_1700.JPG

DSC_1702.JPG

DSC_1703.JPG

goed bezig..:wub:..met een beetje scheppen heb je het zo warm:D....en ja van mij mag er maanden sneeuw liggen....dan ziet niemand enige clue...;)

een getraind oog zoals van een boswachter ziet echt meer als een toevallige corona wandelaar....het meeste onderzoek - bestandopnames wordt gedaan door vrijwilligers olv een boswachter....na medio maart stopt dat onderzoek meestal....door aanvang broedseizoen...

• Like 1

Hey Vos, 

Ja inderdaad, in no time warm. Alleen handschoenen vergeten haha dus dat merkte ik na een tijdje wel. Vooral de serene stilte tijdens sneeuw vind ik bijzonder. Was helaas niet veel en zo weer weg. Hopelijk m'n sporen goed gewist en gecamoufleerd. Binnenkort deze spot afmaken en verder met de andere. Die is groter en daar moet nog veel potgrond heen, helaas. Nu ff helemaal geen zin in dat gesleep 

• Like 1

vet wat ga je zetten

mijn hypotethische karakter wilt graag auto blueberry x finse auto doen
(potency smaak en mould/cold resistance)

auto bb x secret sauce golden heri soort

• Haha 1

Sow al lekker bezig! Mijn lichaam kan het helaas niet aan om door de kou te gaan,  syndroom van raynaud en andere problematieken.

Als ik 5 minuten door de kou loop voelt het alsof mijn vingers en tenen van mijn hand af willen springen.  

Als ik dit zo zie raak ik wel gemotiveerd om aan de slag te gaan! Binnenkort eens kijken of mijn oude spot nog overeind staat. 

• Thanks 1

yo man je kan veel aan je gezondheid doen, en aan kou

koud douchen,

bewegen, 

eten, je darmen herstellen dmv l-glutamine,

bio eten,

en wat ik zelf doe af en toe glazen fles water halen :)

succes met je avontuur,

• Thanks 1

On 25-1-2021 at 14:58, Beginnertje200 said:

Sow al lekker bezig! Mijn lichaam kan het helaas niet aan om door de kou te gaan,  syndroom van raynaud en andere problematieken.

Als ik 5 minuten door de kou loop voelt het alsof mijn vingers en tenen van mijn hand af willen springen.  

Als ik dit zo zie raak ik wel gemotiveerd om aan de slag te gaan! Binnenkort eens kijken of mijn oude spot nog overeind staat. 

Nooit van gehoord, kut voor je. Wat is kou dan precies voor jou? Onder het vriespunt? Als je ff bezig bent ben je zo warm. Dus voor jou wachten op warmer weer of zijn temperaturen net boven het vriespunt ook goed. Kijken op je spot kan altijd, misschien al wat kleine voorbereidingen doen. In de zon, zoals vandaag af en toe was het goed te doen 

• Like 1

On 19-1-2021 at 21:30, S37 said:

vet wat ga je zetten

Tja, nog niet overuit.

Wel Auto's, fast soorten en normale fem. Ik wil proberen te oogsten vanaf  eind juni tot november. Spreiden. Ik heb best veel soorten maar kom gaten te  kort. Ik wil echt 'n soort vinden die half september klaar is. Hopelijk zit die er dit jaar tussen. Ik heb de hoop dat het gaat lukken, maar dat heb ik elk jaar wel als ik zaden koop en de verkoop praatjes lees. Ik ben hier wel gevoelig voor merk ik en wordt er hebberig van. Aan het eind van de rit kom je bescheten uit en klopt er vaak niet veel van. 

• Like 1

1 hour ago, Where You Smoke said:

Goed bezig Beat, succes alvast met het opwaarderen van de plantgaten! Is vast wel wat aan te doen...:ph34r:

Ja gaat goed komen. Jij ook succes met je klei grond. Zwaar werk! 👍 

• Like 1

3 hours ago, Beat said:

Tja, nog niet overuit.

Wel Auto's, fast soorten en normale fem. Ik wil proberen te oogsten vanaf  eind juni tot november. Spreiden. Ik heb best veel soorten maar kom gaten te  kort. Ik wil echt 'n soort vinden die half september klaar is. Hopelijk zit die er dit jaar tussen. Ik heb de hoop dat het gaat lukken, maar dat heb ik elk jaar wel als ik zaden koop en de verkoop praatjes lees. Ik ben hier wel gevoelig voor merk ik en wordt er hebberig van. Aan het eind van de rit kom je bescheten uit en klopt er vaak niet veel van. 

moeten die half sept zaadjes reg of fem zijn?

guerilla gold en danish gold , en andere soorten zijn vrijwel altijd in september klaar

16 hours ago, Beat said:

Nooit van gehoord, kut voor je. Wat is kou dan precies voor jou? Onder het vriespunt? Als je ff bezig bent ben je zo warm. Dus voor jou wachten op warmer weer of zijn temperaturen net boven het vriespunt ook goed. Kijken op je spot kan altijd, misschien al wat kleine voorbereidingen doen. In de zon, zoals vandaag af en toe was het goed te doen 

Voor mij is kou niet te doen, het bloed stopt met naar mijn handen stromen. Dit zorgt ervoor dat ik geen gevoel in mn handen heb en veel pijn krijg. Zelfde geld voor mijn tenen.  Handschoenen werken ook niet altijd helaas. Ik wacht nog even op wat beter/warmer weer.

Succes dit jaar!! 

20 hours ago, S37 said:

moeten die half sept zaadjes reg of fem zijn?

guerilla gold en danish gold , en andere soorten zijn vrijwel altijd in september klaar

Fem. Ik heb hopelijk wat zaden aangeschaft die dan klaar zijn, van 00seeds. Maar of dat echt zo is betwijfel ik. 

• Like 1

De afgelopen week best hard gewerkt. Op 1 spot zo'n 24 gaten gevuld. 50 tot 80 liter.  Voornamelijk potgrond en iets aangevuld met spot grond en wat grond uit oude kuilen van vorig jaar +kippenmest . De gekochte potgrond bleek nog behoorlijk vochtig te zijn dus 70 liter zakken waren extra zwaar. Omdat 't snel moest werd het 'n soort speed marsen met volle bepakking. Was behoorlijk moe maar wel voldaan dat 't meeste werk is gedaan. Alleen nog een paar zakken potgrond en wat cocos blokken en dan is alles gevuld. Wateropvang, begint beetje bij beetje te vullen maar er kan en moet nog veel meer bij. Gelukkig wel waterdicht. 

Op spot 2 zijn 12 gaten gevuld, ongeveer 70 liter per kuil. Wilde wel dieper de grond in maar dat lukte niet meer. Last van de rug en het lukte ook gewoon niet meer. Ook het vele gele zand valt te veel op en wordt moeilijker te camoufleren. Wateropvang op deze spot is gelukkig ook waterdicht. Moet alleen meer water in. Op deze spot de kuilen gevoed met kippenmest, supermix, lavameel en cultera korrels. 

Misschien verder met spot 3,nog niet eerder gekweekt. Langs een drukke weg Ook hier arme grond. Tenminste erg groeit alleen wat gras en wat hoge bomen. Als proef 4 kuilen proberen maar het is erg moeilijk om er te komen. Ff kijken hoe ik dat moet aanpakken. Foto's van spot 2,wateropvang en kuil. 

DSC_1718.JPG

DSC_1719.JPG

• Like 1
  • Thanks 4

59 minutes ago, Beat said:

Fem. Ik heb hopelijk wat zaden aangeschaft die dan klaar zijn, van 00seeds. Maar of dat echt zo is betwijfel ik. 

goldrush was eerst ook vroeg, nu niet meer

outdoorking heeft vroege fem, king x auto diesel  als dat wat voor je is?

21 hours ago, Beginnertje200 said:

Voor mij is kou niet te doen, het bloed stopt met naar mijn handen stromen. Dit zorgt ervoor dat ik geen gevoel in mn handen heb en veel pijn krijg. Zelfde geld voor mijn tenen.  Handschoenen werken ook niet altijd helaas. Ik wacht nog even op wat beter/warmer weer.

Succes dit jaar!! 

Heb je al eens geprobeerd om die delen in te smeren met wietolie gemengd met olijfolie.

2ml stevige wietolie op 100ml olijfolie.

Insmeren met de bollekant van een lepel.

Kennis van mij krijgt dit van mij tegen wintertenen.

• Like 2

Tijgerbalsem heb ik wel eens geprobeerd, dit hielp niet echt. 

Toen ik nog op de middelbare school zat moest ik ook elke dag 12km fietsen, toen heb ik er ook altijd veel last van gehad en wel het een en ander geprobeerd, alleen wietolie nog niet. Dit wil ik nog wel eens maken en vervolgens proberen!

Ff ontopic. 
Je voorbereidingen worden in ieder geval al goed getroffen, hoop dat er dit jaar dikke colas uit de grond komen voor je. :)

• Like 1

On 28-1-2021 at 19:05, Beginnertje200 said:

Ff ontopic. 

Je voorbereidingen worden in ieder geval al goed getroffen, hoop dat er dit jaar dikke colas uit de grond komen voor je. :)

Ja dat hoop ik nou ook. Dat het gewoon eens goed lukt allemaal. Voor nu geen fuck te doen. En ik moet nog echt veel doen. Kheb 4 eventuele nieuwe spots waar ik dit jaar voor het eerst wil proberen. 5 a 10 planten per spot om te testen. Wordt er wat onrustig van en voel 'n soort tijdsdruk. Grootste probleem is om er potgrond heen te slepen zonder gezien te worden. Met deze sneeuw gaat 't voorlopig niet lukken. Maar ja we gaan 't zien. Fijn weekend allemaal 

On 1/28/2021 at 7:05 PM, Beginnertje200 said:

Tijgerbalsem heb ik wel eens geprobeerd, dit hielp niet echt. 

Toen ik nog op de middelbare school zat moest ik ook elke dag 12km fietsen, toen heb ik er ook altijd veel last van gehad en wel het een en ander geprobeerd, alleen wietolie nog niet. Dit wil ik nog wel eens maken en vervolgens proberen!

Ik zou de Wim Hof methode proberen, daar leren ze je door ademhaling kou te trotseren i.p.v. ervoor weg te lopen. Een maat van me was ook zo'n kou kleum maar gaat tegenwoordig vrijwillig elk weekend het koude water in, voelt gezond zegt ie..... :D Kan ik wel inkomen want zelf ben ik meer van de Russische methode, geen hip verhaal maar gewoon doen en wodka drinken natuurlijk:P 

• Like 1
  • Haha 2