-
Announcements
-
Weedforum Nieuwe Leden. 12/03/2017
weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik... We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie, Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken. Maak er wat leuks van hier op het forum
-

Hvy Weight in space-bucket 2.0
By
Mr. Green, in Micro kweek
-
Similar Content
-
By Mr. Green
Mede Growers, start Datum 9 -7 - 2019
Het is zo ver, vandaag begonnen met de nieuwe teelt in de Space bucket, en wel de nieuwe
versie space bucket 2.0.
Vandaag de zaadjes ter ontkieming in het koffiefilterzakje geplaatst, en nat gesproeid met
spa blauw (pH 6.0).
alle attribute liggen klaar. Datum 9 - 7
We gaan voor 3 stuks (zekerheid voor alles.?? Datum 9 - 7
we zijn er klaar voor. Datum 9 - 7
Daar liggen ze, als het goed is met de worteltjes dadelijk naar beneden. Datum 9 - 7
En dan de kast weer in. Datum 9 - 7
Donker en met een temperatuurtje van 20 graden niets te klagen. Datum 9 - 7
We gaan het op de zelfde manier doen als de eerste keer, en hiermee bedoel ik de gebruikte
grond, ik neem weer de growmix van plagron en ik heb net als de vorige keer (daar waar de zaadjes
komen) lightmix van plagron gebruikt, ik heb daar 0,25 liter potjes gebruikt om in de grond te zetten
en om dat later te vervangen voor de lightmix.
Werk in uitvoering, 1 gat klaar, 1 gat klaar om gevuld te worden met lightmix, en 1 met het 0,25 liter potje klaar om
vervangen te worden door de lightmix. Datum 9 - 7
Voor ik de lightmix er in doe heb ik eerst in het gat een sate-prikker gestoken zodat ik dadelijk precies in het midden
van de lightmix het zaadje kan planten/zaaien. Datum 9 - 7
En klaar is Mr. Green ?? even inwateren (heb halverwege de pot de helft van het water al toegediend) de
zelfgemaakte airpot van 14 liter water ik in met 1.4 liter water, kan nu een paar dagen staan en dan kan ik
de monsters (of zoals mijn vrouw ze noemt, KLEINE STINKERD) weer planten/zaaien. Datum 9 - 7
Ingewaterd, de sate-prikkers geven het midden van de lightmix aan. Datum 9 - 7
Het resultaat. Datum 9 - 7
Lamp komt in eerste instantie op 40 cm te hangen. Datum 9 - 7
Verder ga ik iets anders te werk met de LST van de plant (ten), waar ik de vorige keer met een beetje
buigen en binden de plantjes laag hield, ga ik nu de ponytailling techniek proberen toe te passen.
Ik heb 3 zaadjes ter ontkieming gelegd, en heb ook 3 plant gaten beschikbaar mochten ze alle 3
ontkiemen, als dat zo is ga ik ze dus alle 3 planten/zaaien. ?? (ik heb een hekel aan verspilling.)
Zoals de titel al zegd, gaan we weer voor de Monster Dwarf AF, volgens de specificaties van dit
soortje is de opbrengst binnen tussen de 120 en 180 gr. per m2, dit zou in het geval van de
space bucket neerkomen op 1/4 daarvan dus tussen de 30 en 45 gr. dus we gaan dan ook
gelijk voor de hoofdprijs ???.
Daar ik de vorige keer 22 gr. droog oogstte en nog een 8 gram kruim/gruis, gaan we dit nu in ieder geval proberen
te verdubbelen.
Ik heb dit keer een MCP 12 heatsink met 4 leds samen 48 watt, kleur 3500k 90cri (dus kan nog uitbreiden ??)
Dus als er 50 gr. toppen (droog) af komt is deze jongen dik tevreden. We gaan het zien.
Oké de kop is er af, er volgt elke week weer een update (als het even kan) dus houd het in de gaten.
-
-
-
Who's Online 3 Members, 0 Anonymous, 142 Guests (See full list)