• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
mia1998

Led kweek tent 120 x 120

Recommended Posts

Beste mensen, mij even voorstellen. Ik kweek al een 3 tal jaar voor eigen gebruik en voor een vriend. Dit altijd onder 600 watt hps lamp en zou willen over stappen op led. Ik zoek veel informatie maar zie het bos niet meer door de bomen. Voor deze opp hoeveel Cree cob zou je nodig hebben om de ideale opbrengst te verwezenlijken. Welke frame gebruiken jullie, welke koeling, stellen jullie dit zelf samen of kopen jullie dit ergens plug & play. Of raden jullie andere led armaturen aan bijv de mars hydrs tsw 2000 ? Ik wil jullie allezins al bedanken. Mvg, Mia

Hoi Mia en welkom op het forum.

Ik heb je topic even verplaatst naar de wie is wie hoek.

Kijk zekers rond en je zal genoeg info vinden over LED kweken.

De TSW 2000 is goed voor groei fase in een 120x120 maar voor bloei is die beter in een 90X90.

Dan zou ik eerder naar een TS 3000 gaan.

De TS reeks heeft ook Epistar LED's en een Chinese driver.

De FC reeks heeft dan betere Samsung LED's en een meanwell driver.  Voor jouw tent zou ik de FC4800 nemen.

Uiteraard is er een prijsverschil in de lampen....ik kan uiteraard je rekening niet opmaken.

:D

Verder zijn er nog vele andere LED lampen.Zo kan je ook eens gaan kijken bij Todogrow of Rubol.

8 hours ago, mia1998 said:

Beste mensen, mij even voorstellen. Ik kweek al een 3 tal jaar voor eigen gebruik en voor een vriend. Dit altijd onder 600 watt hps lamp en zou willen over stappen op led. Ik zoek veel informatie maar zie het bos niet meer door de bomen. Voor deze opp hoeveel Cree cob zou je nodig hebben om de ideale opbrengst te verwezenlijken. Welke frame gebruiken jullie, welke koeling, stellen jullie dit zelf samen of kopen jullie dit ergens plug & play. Of raden jullie andere led armaturen aan bijv de mars hydrs tsw 2000 ? Ik wil jullie allezins al bedanken. Mvg, Mia

maak even een led topic aan

Hoi Mia,

Succes met de aanschaf :D

Ik heb onlangs zelf ook een set gekocht en heb hier een topic over gemaakt waar ik advies vraag wat te doen. Misschien vind je daar al het één en ander

En anders zou ik inderdaad gewoon even een eigen topic aanmaken.

On 5-1-2021 at 12:46, mia1998 said:

Ik zou zeggen neem een een kijkje tussen mijn kweekjes waar je er een deel hier kan vinden ;-)  Veel ben ik hier echter niet meer actief en mijn meer recente kweekjes zijn dan ook via instagram te volgen https://www.instagram.com/test_ment/?hl=nl 

Greetzzzz Test@

• Like 1

uit ervaring kan ik zeggen; NIET besparen op het licht. heb momenteel een oudere mars hydro hangen en aan de andere kant van het hok wat chinese troep. verschil is duidelijk te zien! zoals hier boven aangegeven is de FC4800 een meer dan goede start waar je voorlopig veel plezier van zal hebben. vergeet de extra calmag niet als je met led kweekt:)