• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
kritischemassa

KM's pestbende

Recommended Posts

1 hour ago, Tat2peet said:

Alsjeblieft...en grafiekjes aub

:D

De logger logt gestadig :D ik zal hem morgen eens uitlezen, had hem op 5 minuut interval gezet, ik denk wel dat hij zal pieken her en der, met dat sproeien loopt de Lv echt naar de 90% :D 

neemolie mengsel is voor zuigende beestjes,een vliegje legt eitjes in de aarde en de larfjes knagen aan de wortels.

voor vliegjes kun je gele plakstrips gebruiken.

liever een paar vliegjes dan spint.

je zou voor de larfjes wat neemolie mengsel in de aarde kunnen gieten.

• Thanks 1

Nou ja, een dag later, en goed dat je er bent, @fsmidt, ik heb namelijk nieuwe grafiekjes vandaag, dus dat wordt smullen. Kijk.

image.png.a187e9d66cebc136c0fbdfa1e5d555e5.png

Je ziet duidelijk dat ik een paar dagen die Neem olie sproei, die lange piek is een fout, de sensor lag in het water haha

VPD is een wilde rit deze periode, maar ach

image.png.5ac5b5a502c514c8ad6b7be70e56934f.png

Verder de de foto's, ze zijn aardig bijgetrokken na het binden en ontbladeren gisteren

IMG_20210228_140430033.thumb.jpg.d9eca5adcf408ef6504f115a80c75960.jpg

IMG_20210228_140434381_BURST000_COVER_TOP.thumb.jpg.a6c071cf480694466cfbc02db8164817.jpg

IMG_20210228_140507001_BURST000_COVER_TOP.thumb.jpg.9d9b74d4dbcf3a7e53257a643d17d5ab.jpg

Kijk toch hoe vernuftig en gerecycleerd, die stokjes zitten bij de plantjes van de super, met zo'n label eraan. Ik bewaar die altijd maar wist nooit wat er mee te doen. Tot nu dus, de laatste elf heb ik wat fatsoenlijker gebogen met wat minder roet...  nog steeds niet de verfstripper ervoor gepakt... dus ja

Maar  het werkt, net wat prikkers verzet en nou ja, het odet wat het moet doen.

On 27-2-2021 at 21:10, fsmidt said:

neemolie mengsel is voor zuigende beestjes,een vliegje legt eitjes in de aarde en de larfjes knagen aan de wortels.

voor vliegjes kun je gele plakstrips gebruiken.

liever een paar vliegjes dan spint.

je zou voor de larfjes wat neemolie mengsel in de aarde kunnen gieten.

Ze moesten water hebben vandaag dus ik heb het restje neem/rimulgan oplossing (ongeveer nog 200 ml van de liter over) bij het gietwater gegooid en alles plantjes wat slokjes gegeven zodat de toplaag nat was overal. Ik kneep toch ook vandaag weer een klein vliegje dood, zo klein als een fruitvliegje en amper te volgen, ik vreesde even dat ik ze zag vliegen, maar dat was gelukkig niet het geval.

Ik denk dat het varenvrouwmug is en ik overweeg zilverzand te gaan gebruiken, alleen, de plantjes staan nu al tot hun kiemblaadjes in de aarde (of wat er nog over is van die kiemblaadjes dan) dus ik vraag me af of dat wel kan

ik hou het wel even in de gaten, en inderdaad ik heb die gele plakstrips nog, eens een paar wat lager hangen, want vliegen kunnen ze niet :D prutsbeesten

hihitjes

Fles Neemolie en Rimulgan. Makkelijk mixen van Neemolie met Water voor Neem Spray - BeriVita.com - Natuurlijk, Onbewerkt & Puur

Het is een emulgator, en dat is weer een ander woord voor spul dat olie met water laat mengen. Handig voor mayonaise, maar in dit geval om dus neemolie te mengen in water.

Edit:

Het ging de eerste keer ook mis, ik donderde alles in het water :D dat kan je weggooien mocht je het ooit maken. Je mengt eerst de neemolie door de rimulgan tot het een lekker dikke witte klodder is, en die meng je met het water.

• Thanks 1