• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
St joris

Schimmel toprot

Recommended Posts

Beste leden normaliter kijk ik verscheidene topics om achter het probleem te komen maar deze vind ik nergens. Ik heb bij 1 plant een rood tot bloedrode kleur op de lagere toppen. Is dit genetisch of toch iets van schimmel. De plant is een blue mystic

Screenshot_20210121-200539.png

Zo te zien niet echt een schimmel. Wel een rare verkleuring zo midden in een top.

Kan zekers erfelijk zijn.

sommige planten bloeden rood

ik betwijfel dat het bloedluis is

Bloedluis geeft geen rode, maar juist witte. Maar geloof niet dat bloedluis überhaupt voorkomt op wietplanten. Ik deze rode sheisse nergens terugvinden

6 hours ago, St joris said:

Heeft werkelijk niemand hier iets over te zeggen. Zoveel leden, jammer

het eerste antwoord van tune is al spot on.

On 22-1-2021 at 09:40, Tune said:

Zo te zien niet echt een schimmel. Wel een rare verkleuring zo midden in een top.

Kan zekers erfelijk zijn.

ik snap niet wat je verder wil weten.

je vraag lijkt me ook niet zoo belangerijk je kan toch wel een zakje wiet scoren ergens ;)

(als dit het enige zou zijn)

14 hours ago, St joris said:

Heeft werkelijk niemand hier iets over te zeggen. Zoveel leden, jammer

Er zijn al enkele antwoorden gegeven.

Hoe gaat het verder met de plant?

Stuur anders nog wat foto's door hoe ze er nu bij staat.

• Like 1

Ja heb wel wat antwoorden, naar ik had verwacht dat er meerdere gebruikers hier iets over konden zeggen. Bij deze een aantal foto's wellicht trek ik zo nog kijkers over de streep haha

DSC_0672.JPG

DSC_0675.JPG

DSC_0676.JPG

pfff die is moeilijk het lijkt alsof alles is weggerot, maar ook weer niet

dit is zeldzaam, als je met een vergrootgras kunt zien of je schimmel ziet weet je het pas.

maar iig, je planten zijn al way way ripe.

Is het daar mss heel koud geweest? Ik roep maar wat... zo ziet mijn sla er wel eens uit als die te lang in de koelkast ligt, vandaar

helaas wel zonder trichomen dan weer 

• Haha 1

Zo te zien zijn het erg dikke toppen waar een hoop afgestorven blad tussen zit...heb je tijdens de bloei wel eens dood blad weg geplukt?

Bij mijn laatste oogst had meer dan de helft van de dames ook een zeer paars/rode gloed in de toppen zitten, en geen een plukje rot...

war kritischemassa zegt kan zeker kloppen dat ze misschien wat koude tocht gehad hebben?!.....

als er schimmel op zit dan merk je dat gauw genoeg als je een top een beetje uit elkaar trekt...dan word het een beetje een slijmerige bende vanaf waar de top aan de stam zit.

Kan vanaf hier de trichomen niet zien maar ik zou zo op het oog zeggen niet te lang meer wachten met omhalen!

Peace Sjaakie:stoned-smiley: