• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
St joris

Weed drogen

Recommended Posts

Ik heb 2 verschillende plantjes staan, 2 daarvan is over paar dagen klaar, terwijl de ander zeker nog een weekje moet. Nu heb ik maar 1tent dus ook maar 1 droogmogelijkheid. Er word gezegt dat je je weed altijd moet drogen en in het donker. Ik vind nauwelijks iets dat het ook tegelijk kan. Alleen op een ander fasistisch forum(jointje draaien) geeft de opper-nazie een quote dat de broodkwekers tegelijk kweken en drogen in dezelfde ruimte. Wie kan er iets zinnigs over zeggen

Nou het zouden 2dezelfde zijn. Maar je ziet duidelijk dat het 2 verschillende zijn. een doos met een fan zal niet werken. Is het niet te verwaarlozen dan zou de wiet die klaar is 12 uur in het licht drogen en 12 uur niet. Verdeel ik daar veel THC mee of niet dat is mijn vraag.

• Like 1

Echt geen kamertje vrij waar je kan drogen? Of heb je teveel geurhinder dan? Hier is het een dag of 3 a 4  het welriekende huis 🤪🤪🤪

5 hours ago, St joris said:

Ik heb 2 verschillende plantjes staan, 2 daarvan is over paar dagen klaar, terwijl de ander zeker nog een weekje moet. Nu heb ik maar 1tent dus ook maar 1 droogmogelijkheid. Er word gezegt dat je je weed altijd moet drogen en in het donker. Ik vind nauwelijks iets dat het ook tegelijk kan. Alleen op een ander fasistisch forum(jointje draaien) geeft de opper-nazie een quote dat de broodkwekers tegelijk kweken en drogen in dezelfde ruimte. Wie kan er iets zinnigs over zeggen

hmm...jointje pielen vind ik echt niet zo geweldig.....en brood kwekers????

zeg je hebt een slaapkamertje...dr staat 1 kweek tentje....met gewas( de volgende ronde )........hou die kamer donker....en hang ze te drogen buiten die tent.....

luchtjes gaan door het filtertje....en klaar is klara......

en kijk hier eens op de homepage naar de grow gids..daar klik je op......daar staat alle beginner info...

en ook deze.....

Wiet drogen. - Wietblog (weedforum.eu)

broodkweker ben je als je een dikke loods met arme mensen hebt die je voor je laat werken en jij strijkt de winst op

:)

2 hours ago, DeVos said:

hmm...jointje pielen vind ik echt niet zo geweldig.....en brood kwekers????

zeg je hebt een slaapkamertje...dr staat 1 kweek tentje....met gewas( de volgende ronde )........hou die kamer donker....en hang ze te drogen buiten die tent.....

luchtjes gaan door het filtertje....en klaar is klara......

en kijk hier eens op de homepage naar de grow gids..daar klik je op......daar staat alle beginner info...

en ook deze.....

Wiet drogen. - Wietblog (weedforum.eu)

Link doet het niet helaas, ik heb helaas een NSB-buurman je kent ze wel. Appartement voordeur naast elkaar. En deze ruiken flink ondanks de beschrijving dat ze een stuk minder zou rieken dan andere plants. Dat het maar gauw weer voorjaar mag worden dan kan ik ze weer op het balkon groeien. Lekker de buurman opjutten, hij belt altijd de wijkagent maar die komt dan even kop koffie drinken en hoppa planten mogen blijven staan. Haha

• Confused 1

Als het een weekje is dan zou ik de één wat langer laten staan.

Wat je ook kan doen is de plant al knippen en de toppen mee in de tent op een netje in een kartonnen doos te leggen.

Of een bananendoos nemen en daar wat touwen in spannen om daar de toppen aan te hangen. 

Zodat het licht niet direct op de toppen schijnt.