• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
rouge90

Wat kan het zijn?

Recommended Posts

Iemand enig idee wat dit is? Vriend van mij heeft autoflowers die bijna klaar zijn en stuurt net deze foto. Dit zijn alleen de onderste kleine topjes.toppen boven in zien er gewoon netjes uit.  Lijkt mij geen toprot, dit is echt een rode kleur

IMG-20210126-WA0034.jpg

IMG-20210126-WA0035.jpg

Je bent de tweede met dit soort plaatjes

Schimmel of fenotyp - Cannabis - Weedforum.eu

Er is toch geen wiet-corona uitgebroken he :o

Ik denk sowieso dat die onderste topjes te weinig licht hebben gezien de bleekgroene tint

Zijn de grote topjes ook Rouge, Rouge90 (haha zaggiehem?)

Dan kan het natuurlijk zijn dat de kleur van de anthocyanen gewoon beter naar voren komt door het gebrek aan bladgroen

gebruikelijke disclaimer:

Ik heb zelf net mijn 1e rondje binnen achter de rug dus heb absoluut geen verstand van zaken :D 

ik kwaak gewoon graag

• Like 2

Die topjes hebben weinig licht gehad daarom zien ze zo bleek groen.

Ik vermoed zelfs (maar dat is niet wetenschappelijk onderbouwd) dat een plant meer rood in die toppen gooit om zo optimaal het licht te kunnen benutten.

Een donkere kleur absorbeert meer licht dan een licht kleur.

Bij een volgende ronde kan hij die best weg nemen die onderste toppen.

Dat levert nl niet echt veel op, kan de plant beter haar energie in de toppen steken die wel aan het licht kunnen.

Ik moet toegeven ik probeer dit telkens te doen maar er zijn altijd nog topjes die fluffy en klein zijn.  :unsure:

• Like 1
  • Thanks 1