• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Winterkoninkje

Zaaien op de spot

Recommended Posts

2 hours ago, Winterkoninkje said:

Weet iemand waar ik die NEO-ARBIN (geur om herten te verjagen) kan bestellen, staan overal in Duitsland te koop maar dat vertrouw ik niet zo.. 

niks mis met Duitse webshops....daar hebben ze meer wild overlast denk ik...

• Thanks 1

Auto duckfoot de rechter heb ik bestoven met Guerilla Gold 3

De linker bestoven met Auto Guerilla Gold 

Zal nog wat jaartjes duren voor het stabiel is maar een vroege buitensoort zoals Guerilla Gold met Duckfoot bladeren wie wil dat nu niet 😁

IMG_20210714_180903.jpg

• Like 2

On 14-7-2021 at 19:10, Winterkoninkje said:

Auto duckfoot de rechter heb ik bestoven met Guerilla Gold 3

De linker bestoven met Auto Guerilla Gold 

Zal nog wat jaartjes duren voor het stabiel is maar een vroege buitensoort zoals Guerilla Gold met Duckfoot bladeren wie wil dat nu niet

Misschien belangrijk om te weten: als je een kruising met een auto probeert stabiel te maken dan wordt een steeds groter percentage zelf ook auto. In F1 meestal 0%, in F2 25%, in F3 50% en zo voort. Dit zelfs als je met de planten werkt die niet autofloweren. Bij F5 heb je steeds 100% auto's.

• Like 1

5 hours ago, OutdoorKing said:

Misschien belangrijk om te weten: als je een kruising met een auto probeert stabiel te maken dan wordt een steeds groter percentage zelf ook auto. In F1 meestal 0%, in F2 25%, in F3 50% en zo voort. Dit zelfs als je met de planten werkt die niet autofloweren. Bij F5 heb je steeds 100% auto's.

Ja klopt dat wist ik.. 

En het is toch ook zo. (semi-auto x auto = altijd auto 

Nee dat is bijna nooit waar. (Maar het kan wel gebeuren, vooral als er ergens Mighty Mite bloed te vinden is)

Toen ik Guerilla Gold x auto deed was er pakweg 25% auto in de F1. Maar GG heeft MM bloed.

• Like 1

Nu heb ik dus een mooi veldje reguliere autoflowers heel veel verschillende  fenotypes waarvan er 

1tje blinkt er gruwelijk uitblinkt..

Hoe kan ik deze het beste vermeerderen.. 

Want autoflowers vermeerderen gaat eigenlijk niet toch

Deze uitgraven misschien en in een tentje zetten en stressen met een licht regime of sts. 

Iemand suggesties 

• Like 1

@OutdoorKing thanks das een goeie tip! Dan moet dat goed komen.. 

@DeVos pollen heb ik genoeg. 

Stuif in de vriezer onder andere (GG1, GG2, GG3, Auto kabul, Lowryder 2, Blueberry Haze Auto, maroc landrace) 

Ben erg benieuwd ook naar de duckfoot auto die ik bestoven heb met Guerilla Gold 🥰 enkele honderden zaden liggen al te drogen 

Hey boswandeling, dat is de Queens Gold van LBH (auto Blueberry Haze X Guerilla gold) heb daar 2 jaar geleden wat zaden gekocht en weer bestoven met elkaar.. Hieruit kwamen verschillende fenotypes. Onder andere deze.. Dacht dat die Queens Gold stabiel was maar dus helemaal niet.. Kwamen een hoop verschillende auto's uit, late GG3, vroege GG3, paar Queens goldjes noem maar op.

Vind dit de mooiste feno van allemaal en heb deze bestoven met Stuif van de Queens Gold. Helaas was ik er te laat mee.. Wel heb ik een stuk of 10 rijpe zaadjes tussen de toppen uit kunnen peuteren. Daar ga ik volgend jaar mee aan de slag en hopelijk zien ze er het zelfde uit als op de foto's hierboven! Anders over 2 a 3 jaar wel.. Heb zoiezo al brons in handen met deze 10 zaden.

Compact, weinig tot geen rot, gewicht weet ik nog niet maar zal tussen de 75/125 gr zitten.. Smaak weet ik nog niet maar hij ruikt voortreffelijk. 

Zou ze het liefst binnen nu al zaaien maar durf dat niet thuis dus nog even half jaartje wachten nog haha. 

Heb dit jaar ook nog een batch zaden geoogst van auto duckfoot feno white widow en een auto duckfoot feno Sativa x Queens Gold, daar ben ik nog veel nieuwsgieriger naar. Die Sativa feno zat gewoon totaal geen rot ik nog nooit meegemaakt. 

We gaan het zien 😜

• Like 1
  • Thanks 1