• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
kritischemassa

KritischeMassa maakt een alternerende bloei - propagator G-Tools combi (60x60)

Recommended Posts

22 minutes ago, Tat2peet said:

Het nare van spaanplaat is de formaldehyde die vrij kan komen, let dus wel op de materialen van de kast die je voor ogen hebt. Dit was trouwens geen paint, maar gewoon in excel. Ik zal nooit op kunnen tegen jouw paintskills. Je hebt geen tafelmodel koelkastje of zo nog?

nee, niets wat dat betreft, gooi altijd alles weg :D 

• Like 1

9 minutes ago, kritischemassa said:

image.thumb.png.d60fa6704f51da8d8e15f6e3a793897a.png

Dit zou precies passen in een Ikea rek dat er al staat (velen), geen problemen met formaldehyde en kant en klaar aangeleverd.

wil je een 180m/3 silent tube fan kopen, met dempers? heb er eentje gezien

5 minutes ago, S37 said:

wil je een 180m/3 silent tube fan kopen, met dempers? heb er eentje gezien

Nee ik zet er een 230V systeemfan in, ik heb er een aantal, indien nodig :D 

thx anyhow... en ik zt nog steeds na te denken hoor... soort kladblok dit topic eigenlijk

• Like 1

ik moet er nog vanaf vandaar, is ingebouwd in een doos met studio geluids isolatie B)

21 hours ago, kritischemassa said:

Het probleem dat ik wil oplossen, namelijk kunnen voorgroeien tijdens de late bloei en het drogen, dus een week of 3-4 moet wel aanttrekkelijk genoeg zijn.

Ik ga hetzelfde proberen maar hoop kastje klein te houden en binnenshuis te zetten, scheelt in verwarming en met verwarmde mat moet dat goed zijn om op te groeien (denk ik), verluchting hoop ik met computerfannetjes op te lossen. Dat geeft toch geen geur in de groei... dus veel heeft dat niet nodig (denk ik)/ (paint waag ik me niet aan)

Ok ik ben eruit :D ik heb besteld, en ga ook niet meer wijzigen, of de prijs moet achterlijk zijn, dan zie ik wel verder. Ik ga voor een losse propagator die ik precies in een Ikea rek plaats.

Dit is mijn laatste final v.234.44500 def.final.def.nu-echt.final.concept ontwerp

image.png.e143c2b097f2b7283522e491fdc6e497.png

Zelf even ruw zitten rekenen op dat zelfbouwdeel van die site van g-tools en ik kwam hie rop uit:

image.png.137979c81755708990cf5f87ad0feed8.png

Dat is best te doen, daar bouw ik het niet zelf voor.

Kijk eens aan...het ei is gelegd.  :) 

Ben benieuwd naar de foto's eens het kastje binnen is.

• Haha 1

Nou we zijn op gang, de bestelling is gedaan maar, de kast is niet compleet :D 

Ik heb alles besteld op het plaatwerk na, ik kwam er niet uit met g-tools, en ik was bang dat ik niet blij zou zijn met de panelen, en panelen zijn ook maar panelen, dus ik heb wat rond gekeken en ik ga gewoon mijn eigen panelen kopen... ha! 

Ja nee, ik koop zo'n ding 1 keer in mijn leven hoop ik, dus ik wil HPL panelen. Is een soort Trespa, maar dan van de aldi :D 

Dit is voor nu besteld en betaald, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte van de panelen, maar nu wacht ik tot ik het frame heb, kan ik wat meten en meten is weten he haha nou

image.png.ae63ebbad41c47f3363ad47f0f9fb7f9.png

weer een heel verhaal...

edit:

ja het zit zo, de custom panelen op de knutselhoek van de site zijn dus kennelijk schuimpanelen of iets, dus niet dezelfde als de kast die ik nu heb, ze zouden volgens g-tools ook niet lichtdicht zijn, en nou ja, dan is 100 euro aan panelen echt een hoop geld, ik bedoel het echt niet lullig, maar ja... budget is budget en ja ik wil ook wel dat het goed is.

• Like 1

Die HPL panelen worden ook in hospitalen gebruikt. Ziet er mij degelijk materiaal uit.

13 minutes ago, Tune said:

Die HPL panelen worden ook in hospitalen gebruikt. Ziet er mij degelijk materiaal uit.

Ja, klopt het is vrij inert materiaal, en kei en keihard :D, oh en loodzwaar... dat wel

Maar als het eenmaal staat dan staat het als een huis, brandvrij en zoals ik zeii nert, alleen niet super reflectief... maar dat is met die andere panelen ook niet bijzonder, ach het is een propagator ook he...

:D

Dexters lab krijgt steeds meer vorm

Dexters Lab?!?  OMG...we hebben de Holland killer hier op het forum.

Hij sluit onschuldige plantjes op in een zelfgemaakt hok...mest ze vet en maakt er zonder scrupules een kopje kleiner

:lol:

25 minutes ago, Tune said:

Dexters Lab?!?  OMG...we hebben de Holland killer hier op het forum.

Hij sluit onschuldige plantjes op in een zelfgemaakt hok...mest ze vet en maakt er zonder scrupules een kopje kleiner

:lol:

hahaha nee hahaha dat doe ik in de kelder gekkie... ik bedoelde deze

Afbeeldingsresultaat voor dexterslab

Korte update, het schiet niet echt op he :D

Ik hoop toch wel komende week het frame en de lamp te gaan ontvangen zodat ik het plaatwerk kan gaan bestellen, maar, tot op heden geen T&T code. Nou goed, ik heb op het moment toch niets voor te groeien en de planning is nu om hem eerst in te zetten om 14 mei met ruime voorsprong het buitenkweekseizoen in te gaan. Dus dan heb ik nog wel wat weekjes om geduld uit te oefenen.

• Like 1

54 minutes ago, Tat2peet said:

Nou, hup hup ontkiemen die zaden en knallen!

:D

Welnee man, je weet, ik ben traag als stront door een trechter

Als ik het frame heb eens plaatwerk bestellen en praksieren hoe waar de gaten etc. Gaat weer een hele heisa worden