• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Tat2peet

Skunk op cocos

Recommended Posts

Thanks Tune, doe m’n best 💪🏻.

Vandaag ff tussendoor een watersysteempje gepakt, vanavond de secondentimer instellen. CO2 naar 950ppm vandaag. Groeien nu rond de 5 cm per dag, ik probeer ze goed te drukken met de lampen en straks wat te pletten. Het en der wat bloeiverschijnselen. Vanaf het weekend starten met colloidaal zilver schat ik zo in. Misschien dat ik nog een paar planten weghaal. Ze hebben niet allemaal de bouwstructuur die ik zoek. Enkele groeien wat te snel en hebben de internodes wat te ruim zitten, misschien dat ik daar afscheid van neem. Wil het zaad straks zo uniform mogelijk hebben en zal de zaden per moeder keurig gescheiden houden. 

6B0173CF-58C4-4124-8408-2B91637F02E2.jpeg

EE651A0B-8682-4DD5-8B22-859ACF184EEA.jpeg

14A4E1B5-8B97-42BE-8B83-D08EDD96E5CD.jpeg

Zeg en het druppelsysteem is dat aangesloten op de kraan of aan een vat?

8 minutes ago, Tune said:

Zeg en het druppelsysteem is dat aangesloten op de kraan of aan een vat?

30 liter vaatje, bruissteen met pompje en een opvoerpomp 

Cocos aarde superspul !! gebruik ik ook als basis, mixen met kippenmest,lavameel en bitterzout.

36 minutes ago, Tune said:

Puber haartjes  :) 

Het is dat er ook foto's staan op dit forum anders hadden ze ons al lang uit de lucht gehaald, met gebonden sletjes, moedertjes in kastjes, en nu dit weer

:D

• Like 1
  • Haha 1

Het is pas de 1e week van de bloei hoor, deze dame is net wat eerder dan de rest en dus al gemarkeerd als potentieel. Ik zie de buitenkweekjes hier al van start gaan, laat ik me daar ook weer eens op voorbereiden. De vraag is dan, ga ik voor een flinke stash of ga ik voor een berg zaad? Ik heb voor buiten nog wat leuke dingen liggen, misschien dat ik ook maar wat gaten ga graven...

Maar daar gaat deze ronde niet over. Dit gaat om de creatie (hoe kunstzinnig) van een vroege skunk voor buiten, doel is 1e of 2e week september klaar. Hoop morgen de schifting te maken over welke dame door mag en welke de kliko ingaat. Er staan er nu 9 en dat is teveel.

Wat blijft het toch een prachtig kruid hè? Vandaag van 2 dames afscheid genomen. Deze bleven iets achter qua groei en bloei. Van de overige 7 heb ik de hoogste uitgekozen als man-in-wording. Vandaag is ze voor het eerst besproeid met m’n colloidaal zilver sapje (50ppm). 2 maal daags mag ze even uit de kast voor een snelle douche totdat ze onmiskenbaar man is geworden. Ik ga er straks nog wat stokken bijzetten, door de CO2 groeien ze absurd hard. De uitverkorene is nu reeds een dikke 110cm hoog.

117270EB-EF54-41B4-8AAE-9AA9022266BE.jpeg

98EE01D9-D0C1-4050-A0B4-6CDA3E2DFD10.jpeg

• Like 1

mooie planten ik ben benieuwd naar de verschillende phenotypes straks!!!

enneuh wat zou jij zeggen?

een finse autoflower die veel vigor en een grote genenpool heeft kruisen met een photoperiod (dan krijg je fast version)

of een blueberry auto met een photopheriod plaatsen

eerste is waarschijnlijk beter tegen rot en het 2e heeft misschien wat zoetere of meer normale top groei ipv iets wilder

ja :) en die 2e is ook een fast version dan he, maar een auto x een normaal word fast

• Like 1

i know @S37, maar autoflowers zijn niet echt mijn ding. Bij voorkeur selecteer ik lekker vroege pheno's, die met andere vroege inkruisen, maar zonder ruderalis oid. Ik vind de meeste autoflowers te luchtig blijven en net dat beetje missen helaas. 

Er is weer een meid de straat op geschopt, teveel afstand tussen de internodes. 

Er is een plekje ontstaan in de tent, wordt dat buigen of.....nee....ik heb vorig jaar een kruising gemaakt door een Durban op een Ghost Train Haze te kruisen. In de Ghost Train Haze (GTH) zit een Neville's Wreck waar al Malawi ingekruist zit, om de afrikaanse smaak nog meer op te pompen heb ik m'n vroege Durban ingezet. Zo krijg ik een sterke haze die hopelijk eind september klaar is.

Ach, die paar zaadjes, ze mogen best nog wel een klein plekje innemen. Zodra ze ontkiemen mogen ze er gelijk bij. Denk dat ze best direct 12/12 kunnen hebben. 

Al met al spreken we dus over een (((Ghost OG x Neviile's Wreck))x  Neville's Wreck) x Malawi) x Durban

13 hours ago, fsmidt said:

misschien een paar topjes cob curen ala malawi style

Al eens gedaan @fsmidt ?