• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
k0rt1ng

nieuw ( sannies way, dimlux, cxb3590, aardebak )

Recommended Posts

18 minutes ago, Bierbud said:

Ziet er netjes uit. Is die zelfbouw tent nog een beetje luchtdicht? 

Niet heel erg , zal hem nog een beetje moeten aanpassen maar ik zorg voor genoeg onderdruk dus het zou goed moeten zijn 

• Like 1

mooi, weet je welke bin cxb 3590 je hebt?

cd of de nieuwere?

Die White Sharks hebben het niet helemaal naar hun zin zo te zien.

Vlgs mij zit je te hoog in voeding (gele puntjes) en een tekort (Bleke vlekken tussen de nerven) plus nog wat kano bladeren(te warm?)

Die foto met de aanstekker ,ik vind die toppen nogal luchtig eruit zien is dat typerend voor het soort?

Gebruik je stekken ? Dit omdat je spint hebt.

Ik had ook nooit spint totdat ik planten van buiten naar binnen bracht om een geweldige soort te reveggen en te stekken.

Niet verkeerd opvatten hoor, Ik wil het niet afzeiken ...het zijn gewoon dingen die me opvallen, je hebt straks een mooie opbrengst en ben benieuwd naar je nieuwe ronde.

Welkom op het forum. Mooie planten die je nu hebt staan.µ

Wat je ook kan doen om de spint wat onder controle te houden is voorzichtig stofzuigen met een panty over de buis.

• Thanks 1

16 hours ago, S37 said:

mooi, weet je welke bin cxb 3590 je hebt?

cd of de nieuwere?

Durf ik je eerlijk gezegd niet te zeggen🙈 heb ze vorig jaar op alibaba besteld.

9 hours ago, fsmidt said:

Die White Sharks hebben het niet helemaal naar hun zin zo te zien.

Vlgs mij zit je te hoog in voeding (gele puntjes) en een tekort (Bleke vlekken tussen de nerven) plus nog wat kano bladeren(te warm?)

Die foto met de aanstekker ,ik vind die toppen nogal luchtig eruit zien is dat typerend voor het soort?

Gebruik je stekken ? Dit omdat je spint hebt.

Ik had ook nooit spint totdat ik planten van buiten naar binnen bracht om een geweldige soort te reveggen en te stekken.

Niet verkeerd opvatten hoor, Ik wil het niet afzeiken ...het zijn gewoon dingen die me opvallen, je hebt straks een mooie opbrengst en ben benieuwd naar je nieuwe ronde.

Dat klopt inderdaad, viel mij ook al op toen ik naar de bladeren keek, ik ben nog erg veel aan het spelen met de voeding , de white shark kan een stuk minder voeding hebben dan de gorilla glue viel mij op maar met vallen er opstaan komen we er wel!

Qua warmte komt het nooit boven de 27 graden.

Luchtig weet ik niet,dat zien we straks op de weegschaal🙈

Stekken komen ergens anders vandaan ja!

En ik zie het zeker niet als afzeiken! Ga vooral zo door, daar leren we het beste van he😁

• Like 1
  • Thanks 1