• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
fsmidt

fsmidt`s buitenkweek 2021

Recommended Posts

nou de kogel is door de kerk,  6x Golden heribei drijven in een kop met water,morgen gaan ze tussen een koffiefilter in een gripbag.

er zullen vast wel een paar dames tussen zitten.

ik denk ze rond 15mei buiten te zetten dan is de zon 15 3/4  uur te zien,weet nog niet hoelang ze zal bloeien maar daar kan Wiet61 mij vast mee helpen.

ze zal rond begin/midden september klaar zijn.

zodra de golden heribei bovenstaat gaan de top44fast in het kopje,deze bloeit 44 dagen.

succes @fsmidt, maar waarom eerst in het water en dan tussen de koffie filter, ik doe ze er gelijk tussen en ze ontkiemen allemaal in 48 uur :stoned-smiley:

• Thanks 1

Doe ik altijd al ook toen ik het tussen schoteltjes lag.

Direct in de aarde doet het meestal ook wel.

Zit hem tussen mn oren denk ik.

• Haha 1

Succes met je 6 planten, ik hoop dat er enkele mooie dames tussen zitten.

Ik ga dit weekend ook eens enkele beans poppen voor m'n buitenseizoen.

• Thanks 1

alweer 2 weekjes verder,mn kas is al gevuld met de november rain stekken en 1 van de golden heribei de andere 5 staan nog in de kast onder 250w led.

2x fem top44 fastversion liggen in het water en gaan morgen in de gripbag met een jasje van koffie filter.

de autoflowers daar wacht ik nog even mee tot midden mei.

morgen nog een paar mex king in een kopje water,dus we zijn al een beetje opgang.

bij het mooie weer staan ze in de volle zon in de luwte kunnen ze alvast wat wennen.

de moestuin heeft nog een behandeling met gips gehad en is klaar om de planten te ontvangen duimen op mooie weer en een goede oogst.

• Like 3

Vandaag even buiten in het zonnetje gezet.

De trips zijn nu weg en mooie groene bladeren komen ,de natuur lost het zelf wel op.

20210506_161646.thumb.jpg.b8b83d58e1f0628fd315882e8d7659f9.jpg

Vergeten in de line-up

20210506_161655.thumb.jpg.cd05728c16ef5a2dd5d4d91cac5b5e0e.jpg

• Like 2