• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
karel kweker

Karel terug op Weedforum

Recommended Posts

Jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik een hele tijd niet aanwezig ben geweest.
Dit komt door dingen in mijn privé leven. Mijn beide dochters en hun problemen (die gelukkig steeds beter gaan) Het verlies van mijn schoonouders en gedoe rond Covid-19 is mij ook niet in de koude kleren gaan zitten.

En dan bedoel ik niet dat ik bang ben voor een virus met een overlevingskans van 99,98% en voor de meeste mensen zal dat nog veel hoger liggen. Maar wel de idiote maatregelen als uitstellen van medische behandelingen, geen afscheid kunnen nemen van mijn schoonouders, en voor mijn vrouw met hoge uitzondering heel beperkt dan afscheid kunnen nemen, en hun dan begraven met maximaal 30 personen, geen koffiekamer enz. Dat zijn best hele ingrijpen dingen die je boven op het verlies er op je dak erbij krijgt. En weer veel emoties brengt binnen het gezin en de familie. En dat is dan alleen wat hier speelt dan heb ik het nog niet over kapot gelopen huwelijken en de verschillende zelfmoordacties die ik de afgelopen maanden om me heen zie gebeuren bij bevriende ondernemers en hun gezinnen. 

Vrienden van mijn kids die hun thearapy niet kunnen volgen en compleet vastlopen, veel dingen trek ik me misschien te persoonlijk aan. 

Daarbovenop het forum en alle mensen en hun meningen over dit alles dat werd me te veel. Ik zat en zit niet lekker in mijn vel door dit alles ..

Toch zal ik me weer wat meer hier laten zien en de dingen weer oppakken. Vooral zal ik eerst met de moderators overleggen en op de achtergrond werken en ik zal Tune zijn titel verhogen naar admin. 

• Like 2
  • Sad 1

Gelukkig dat je weer in de goede richting gaat.

Sterkte.

• Like 1

Ja er is héél veel ellende door covid die nog altijd zwaar onderbelicht blijft.. En dan heb ik het niet over de mensen die corona gehad hebben, maar mensen die psychisch of financieel ernstig lijden door het totaal willekeurige beleid van ons kabinet.. Veel sterkte Karel! 

• Like 1

wb Karel...het kan alleen maar beter gaan denk ik zo...je krijgt wel phewwwwwwwwwwww.......veel ineens over je heen zeg....dat wenst je echt niemand toe.... :(

• Like 1

Hart verwarmd om jullie reacties te lezen ... 

Het gaat met vallen en opstaan.. de 1e dag gaat het, en de andere dag een stuk minder .. 

Hay Karel , wat fijn dat je er weer bent.

Ik heb vaak aan jou gedacht , en ik geef om jou .

Ik vind het rot dat jij je rot voelt , maar ik voel met je mee ......en er komen betere tijden. 

Heb je al eens gemediteerd , misschien vind je daar wat rust in.

Als je zin heb in een kopje koffie met een babbeltje , dan ben je van harte welkom bij mij.

Hou je taai , je kunt het !!!

♥♡♥

• Like 1

hey karel wil je een paar zaadjes finse autoflower, die kan je nu al starten buiten.