• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Today I cut the rest of the material, there are some bushes left but they will be cut next week. My camera got broken so I couldn't take any pictures, I have 2 pictures on the way to the meeting.

CIMG3120.JPG

CIMG3123.JPG

• Like 1

Beautiful scenes. I really enjoyed watching and reading your posts, even though i didn't respond all the time. Cheers to a good harvest mate! 

• Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• By Rizla
      Op 24/10 een pink crystal feminised van growers choice ontkiemt,26/10 boven gekomen en 2/11 in de 14l lightmix gestopt, tot op vandaag in de "groeitent" die steeds op 18/6 staat. Nu heb ik sinds een week tekens van bloei...bloeihaartjes.... nog iemand die dit voor heeft ( gehad) ??? In de zelfde tent staat nog een wedding gelato van RQS en een Fusion Haze van LBH en deze vertonen geen tekens van bloei...
      Zet ik haar in de andere tent bij op 12/12 of zou ik het nog wat bekijken?

• By KAYA74
      YES YES YES.......We kunnen weer!
      Het nieuwe hokje is zga af, dus het geduld is afgelopen.
      Bij deze de start van de (ietswat verlate) indica-test.

5 onbekende soortjes om te bepalen wat nou de beste Indica zou zijn.
      Nou is smaak persoonlijk en ook de manier van kweken en plantbehandeling zal voor een ieder anders zijn.....dus de term "beste" lijkt me niet echt van toepassing, maar goed: we hebben er zin in.
      Even een temp check gedaan

Zoals gezegd 5 soortjes staan nu , na een dompelbad van 5 uur, in lieve kleine potjes onder 165w tneon, om straks lekker buiten grote meiden te worden.

KEEP YOU POSTED!!!

GRTZ KAYA 
    • By Sebas
      Vandaag is officieel het outdoor seizoen begonnen. Zaadjes in water en als een worteltje zichtbaar is gaat het zaadje in de pot en hupsakee de kas in.... zit nog te twijfelen of ik mijn 5 reguliere Purple Bud zaden ook te water moet laten....

• waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 89 Guests (See full list)