• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Rebel

Perpetual grow Rebel

Recommended Posts

Mooie crosses.

Die GDP is nice. Moet ook nog ergens "The Purps" zaden hebben liggen.

Thanks S37, zit al voorwerk in van een andere grower van dit forum gelukkig. Al deze zaden zijn van stabiele strains en homogeen, maar het blijft altijd afwachten natuurlijk. Maak deze lekker voor mezelf en om weg te geven, deze Jack is gewoon gaaf om mee te werken dus vroeg me af hoe deze kruisingen uitpakken.

Thanks Tune, dametje is nog heel jong maar nu al diepdonker groen met een paarse neef!

Thanx Amsterdam Errline, een onverslaanbare soort vind ik zelf.

• Like 1

Ik vind het altijd iets hebben het paarse.

Had vroeger eens een KillingField van Sannie met paars in. :wub:

En als ik nu naar die Squirt van Humboldt Seeds kijk dan wil ik zo'n kleuren in mijn tentje hebben  :)

Hoe houden jullie je voeding en alles bij? Ik prop alles in een sheetje omdat ik anders af en toe echt de tel kwijtraak

Knipsel.JPG

ik hou van alles een sheet bij, maar niet zo specifiek als jij. Wel wanneer ik begin met voeden en wanneer ik over schakel op bloei. Ik voed biologisch (plagron alga grow/bloom) op aarde (Plagron allmix), en vrij snel de maximale waarde zoals opgegeven door de fabrikant, tot ik wat ga zien waarvan ik denk. dat is niet pluis. Ik meng 1ml/1,5l GreenSensation en 1 ml/1,5l CalMag bij en verder doe ik alles een beetje op zicht en tast. (ik voel onderin de pot of het vochtig voelt, ongeacht de staat van de toplaag bijvoorbeeld).

Ik meet geen pH en geen Ec (is ook niet nodig volgens opgave Plagron)

Aan de zijlijn ook maar wat reg-zaad maken, dit is een Skunkman van Tat. Hij heeft er een ruderalis ingekruist uit Litouwen. Dit is een echte buitensoort, wil nu wat stuifmeel oogsten om straks een fast zkittlez mee te maken.

C8BB9E7B-9A82-45A6-9B60-2C5391875290.jpeg

• Thanks 1

Lamp geeft nu 14000 lux op 55cm afstand. Denk dat ik vanaf morgen langzaam begin te zakken en de knoppen nog wat hoger zet.

IMG_5507.jpg

IMG_5508.jpg

IMG_5509.jpg

• Like 1

Hebben de planten de nodige psychologische testen afgelegd eer ze aan de geslachtsverandering zijn begonnen?  :)