• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Rebel

Perpetual grow Rebel

Recommended Posts

Hoi beste weedforummers,

Ik wil met jullie op korte termijn wat kweekjes delen. Omdat ik altijd enkele kweken tegelijkertijd heb lopen is het voor mij wat prettiger om een doorlopende (perpetual) topic te maken.

Er staat een RKS uit Colorado te bloeien onder een blurple LED, geen hele spannende soort voor ons Europeanen maar voor de Amerikanen is dit een soort van Holy Grail. De Road Kill Skunk is al decennia oud. Ze toont al mooie oranje haren en ruikt lekker ouderwets.

Er staan ook wat andere dames onder een quantum board van 150W, Jack Herer - Himalaya Gold - Chemdog - Wedding Cake. Eens in de zoveel tijd maak ik wat leuke kruisingen om zelfvoorzienend te zijn in zaadjes. Daarnaast loopt er een zadentest om ontkieming te testen, ratio man/vrouw etc. Ook buiten gebeurt er van alles, niet op al te grote schaal dus puur voor de hobby.

Ik ben een maatje van @Tat2peet dus jullie zullen ook af en toe wat foto's van zijn projecten voorbij zien komen.

Rebel

Leuk man!

Meerdere soortjes en je eigen zaden kweken.

Ik schuif aan, wil zelf ooit ook nog eens zaden kweken.

Mooi man,lekker druk bezig,daar houd ik wel van.

Welkom op ons forum.

17 minutes ago, edjuhhh said:

Leuk man!

Meerdere soortjes en je eigen zaden kweken.

Ik schuif aan, wil zelf ooit ook nog eens zaden kweken.

Dankjewel! Op de eerste foto zie je in het topje een zaadje zitten. Heb geen man in de buurt dus zal een stuifmeelpol in m'n kleren hebben gehangen ergens, heb er een stuk of 5 in de plant.

41 minutes ago, fsmidt said:

Mooi man,lekker druk bezig,daar houd ik wel van.

Welkom op ons forum.

Dankjewel! Het is een super leuke hobby natuurlijk

• Like 1

On ‎1‎-‎4‎-‎2021 at 13:52, Tune said:

Een Road Kill Skunk....moet wel stinken  :D

Nou en of! Veel skunks ruiken niet als skunk, klinkt stom maar het is echt waar.

4 hours ago, Amsterdam Errline said:

Grote fan van de Albert walker ook zo eentje .

Oops vergeet helemaal je welkom te heten na de woorden Road Kill Skunk.

Dus welkom op het forum.

Ah, je bent een kenner? M'n maatje heeft ze ooit van David Watson gehad tijdens een smokesessie in Colorado. Ben er dus zeker van dat het echte zijn. Bedankt voor je welkom.

• Like 1

Vandaag is dag 1 van een nieuwe ronde zaadjes maken. Heb een Jack Herer apart staan, deze had de mooiste wortelgroei en blijft lekker gedrongen. Zij mag een hij worden, anders dan m'n maat gebruik ik STS, hij zweert bij CS. Zij/hij krijgt binnenkort gezelschap van een Zwitserse Fragolina, die tevens een geslachtsverbouwing mag ondergaan. Die is pas net ontkiemt, maar groeit een stuk harder dus dat komt wel goed.

Bij de dames is het wat drukker, hier staat een Jack Herer, wat RKS, Acapulco, Clementine en Citral. Zaailingen zijn pas een week oud, krijgen wortelstimulator en een druppeltje fishmix. Fishmix tevens als bladvoeding.

Over een week of zo wat foto's.

• Like 1

@Rebel Niet zo ben er wat jaartjes uit.

Wel jaren lang EWOK de Albert walker Dom gegrowd via THC dev en funkmonk.

Toen je Roadkill skunk schreef kregen we meteen een grote smile.

Op lekker ruikende Buds :)

• Thanks 1

Ziet er een monster uit die Ewok.

Ergens nog zaden van te vinden?

Lampje staat op 50% op 50cm van de dametjes. Morgen naar 75% en zaterdag op 100%. Dan in stapjes zakken naar 30cm. Zaterdag gaat de roofmijt op bezoek (doe ik standaard) in de potten. Scheutje nematoden erbij en klaar. Hebben jullie ervaring met de Mars Hydro TS-1000? Voor die centen vind ik hem top, heb hier de vorige ronde 360 gram mee getrokken en dat voor Jack Herer.

IMG_5121.jpg

• Like 1

Was nog aan het twijfelen om ook een Mars Hydro lamp te kopen...die SP 3000.

Is uiteindelijk terug Quantum Boards geworden.

Wel een super mooie score dat je daar vorige keer mee hebt behaald. 2,46gr/W :o

• Like 1
  • Thanks 1

Blijf het altijd wel iets bijzonders vinden, het verschil in bladvorm tussen verschillende soortjes. Het brede blad is een Chemdog, het smalle blad is een Jack Herer. 

IMG_5163.jpg

IMG_5164.jpg

• Like 1

Lamp staat nu op 75%, zit op 26.5 graden in de kast. Nevel 3 maal per dag wat fishmix. Heb gemerkt dat ze lekker groen blijven door de stikstof. Verder werk ik niet met een EC meter maar met TDS. Voeding die ze nu krijgen zit op 550ppm en zal deze naar 1500ppm gaan opbouwen ergens in week 5 van de bloei. Heb niet echt een voedingslijn die ik aanhoud, heb zoveel flessen staan dat ik er vaak maar iets van maak. Weet van alles wel de NPK verhouding dis stuur daar een beetje in.

IMG_5159.jpg

• Like 1

Dit keer ook hier maar  Preventief deze winter binnen.

Denk ook dat ik switch van HPS naar LED Mars Hydro of toch Quantum Boards.

Ach we hebben de hele zomer on na te denken.

We blijven volgen.

• Thanks 1

Vandaag bezoek gehad van de keuringsinstantie. Hij was kritisch, maar kreeg uiteindelijk tot weer een goedkeurende blik.

05A34E44-D3A1-477F-A2D4-7B16275E4E02.jpeg

• Thanks 1
  • Haha 1

Dit is de vader die eerst moeder was, ze heeft een eerste sts beurt gehad. Ik spuit iets vaker, om de 5 dagen tot de bloei er goed in zit. Donderdag gaan deze dames de bloei in, samen met de ladyboy. Alles is 1x getopt.

9FF6EC08-A6B6-408C-9C5B-E49B832726EC.jpeg

3C8324DB-A248-447F-812C-847B9FFB8F50.jpeg

• Like 2

JH x RKS

JH x Chemdog

JH x Acapulco 

JH x Clementine

JH x Citral

JH x Grand Daddy Purple