• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
kritischemassa

Teams meetings

Recommended Posts

Dat is toch wel de hel op aarde christus alle zielen. Allemaal uitgedroogde aardappels in beeld, netjes op een rij, alsof je naar het intro van de post mortem muppetshow zit te kijken.

Echt hoor.... Wat een ramp en ik snap het ook niet, gewoon niet, wie in godsnaam voelt de behoefte om de kop van zijn collega te zien, die zeikstem is toch goddomme al voldoende om de zaadproductie tot en met maandag te remmen, nee dan moet je die bolus, die duidelijk het resultaat is van een stamboom zonder takken, aanzien. Welk genie heeft bedacht dat dit handig is? WIE? NAMEN!!! RUGNUMMERS!!!!

AAARG

GODVER

Zo....

dat lucht op 

:D

Weedkend

• Haha 3

Hehehe....Dat is mijn tweede leven...we doen op het werk niet anders.

Zelfs overgestapt qua telefonie naar Teams.

Maar ik begrijp dat het soms frustrerend kan zijn.  :)

3 hours ago, Tune said:

Hehehe....Dat is mijn tweede leven...we doen op het werk niet anders.

Zelfs overgestapt qua telefonie naar Teams.

Maar ik begrijp dat het soms frustrerend kan zijn.  :)

Ik moet altijd denken aan The Talking Heads - Where on a road to nowhere....

Dat is echt Teams in een notedop... en het is nog het beroerdste nummer van ze ook

Zit 2 uur naar zo'n leidinggevende te kijken die een onemanshow opvoert, met beroerde filmpjes met een zo mogelijk beroerder achtergrondmuziekje

Kijk en dan snap ik niet dat tactische kernwapens niet gewoon vrij verkrijgbaar zijn als relatiegeschenk

• Haha 1

24 minutes ago, Rebel said:

Deze zijn ook roze, zijn ze dit? Help ons jou te helpen!

Lovegra-Tablets-100mg.jpg

Ja jezus, ok... uitgesproken groot is ie niet, maar om het nou een klit te noemen....

wanne kutavond zo

• Haha 1

Was het vorige week geen grapje tussen jou en je meissie? 1 april, kikker in je bil!