• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
kritischemassa

Friekshow

Recommended Posts

Ja om te voorkomen dat ik hele topics verziek met zooi, een eigen friekshow... nee nee geen selfies... relax :D

Maar post hier de freaks, de wietpanten die volkomen gemuteerd zijn. Vanmorgen vond ik deze beauty:

04owwevinev61.thumb.jpg.e3948cc1a775da7cbb3d168e993c9713.jpg

7 East Genetics - Drunken Bastard F3

Freakshow-img.thumb.jpg.4bfcc8e84597c615346eec9bfb4f25ff.jpg

Humboldt Seed - Freakshow

abc-australian-bastard-cannabis-plant.thumb.jpg.1b35648e7f25eff2c96a413e907b7695.jpg

ABC - Australian Bastard Cannabis

• Like 1

De kruising tussen hupulus lupus en cannabis, dat zou pas de moeite zijn, overlevende weed waarbij de topjes dan op een zonnig terras als plukrijpe druiven hangen.
Een mens mag al eens dromen (en topics verzieken :D )

• Haha 1

Was me dat ook al aan het afvragen...ziet er idd raar uit.

hahaah zat ook naar die stomp te kijken, maar wat vreemde planten hebben ze daar, net iets voor mij...wie weet ooit.

• Haha 1

Ach ik vind die freakshow en die ABC wel echt heel aanlokkelijk om als hegje te planten in mijn voortuin

gewoon omdat het kan.

Ik verwacht de komende tien jaar echt bizarre variëteiten nu big money er in is gedoken in de VS

Ja die duckfoot kende ik al, die drunken basterd en die Australian Bastard Cannabis lijken me wel doorkruisingen trouwens, die vind ik zelf wel het mooiste, of nou, het meest niet lijkende op marihuana