• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
kritischemassa

Ja en ik kweek stug door

Recommended Posts

Die COP heb ik al een paar keer gehad in de kas en dat is een prima plantje met een mooie opbrengst 😁👍

Sugar bomb punch van dutch passion is ook een aanrader, lekker wietje en leuke opbrengst mocht je ooit iets nieuws willen proberen :P

On 29-5-2022 at 17:38, Gvrr143 said:

Sugar bomb punch van dutch passion is ook een aanrader, lekker wietje en leuke opbrengst mocht je ooit iets nieuws willen proberen :P

ja jonguh.. weet je wat het is, er zijn zoveel meer strains als maanden die ik zo inschat te hebben :D 

ik zit ook steeds verlekkerd te kijken naar allemaal strains, maar weet je wat het is, als je een prutskweker bent, dan is het sowieso afwachten he. 

En daarbij ik heb best mooie soortjes liggen die ik echt wil proberen, maar dan als ik de boel onder controle heb en gezien de resultaten is dat nog wel een dingetje :D

geeft niks, ik blijf lachen want ja, jankend onder de douche doe ik sowieso al :D hihi

nou grgr weer 

• Like 1

Ook hier een update,

Nou goed de oogst is uiteindelijk prima, ik ben nog steeds lullige topjes aan het roken en de mooie toppen curen, dus ik ben achteraf best wel tevreden. Dus nou :D en ja verder, ja ik ben dus weer een experiment aangegaan, ik volg black dog gedoe een beetje op reddit, met full defoliation, dit dat, en ik dacht, ok, dat gaan we doen, want ja... wie niet dit die  niet dat.

Maar god jongens, nou ja... wat zal ik zeggen... ik denk dat ik sowieso wel ga oogsten, maar... ik hou mijn hartje vast :D wat een kale bende.... net mijn hoofd hahaha ;)

IMG_20220611_155538329.thumb.jpg.772bb38e65dcd9112a3b2dfe33ccb8a2.jpg

Nah, maar 1 foto heur, wat een drama weer hahahahahahahaha

:D 

• Like 1
  • Haha 1

2 hours ago, kritischemassa said:

Ook hier een update,

Nou goed de oogst is uiteindelijk prima, ik ben nog steeds lullige topjes aan het roken en de mooie toppen curen, dus ik ben achteraf best wel tevreden. Dus nou :D en ja verder, ja ik ben dus weer een experiment aangegaan, ik volg black dog gedoe een beetje op reddit, met full defoliation, dit dat, en ik dacht, ok, dat gaan we doen, want ja... wie niet dit die  niet dat.

Maar god jongens, nou ja... wat zal ik zeggen... ik denk dat ik sowieso wel ga oogsten, maar... ik hou mijn hartje vast :D wat een kale bende.... net mijn hoofd hahaha ;)

IMG_20220611_155538329.thumb.jpg.772bb38e65dcd9112a3b2dfe33ccb8a2.jpg

Nah, maar 1 foto heur, wat een drama weer hahahahahahahaha

:D 

Ga je reveggen? 

oh nee hoor, experiment is experiment he :D

ik denk dat het wel goed komt, het ziet er nu gewoon niet uit maar dat is sowieso wel als ik aan het buigen ben, en joh ik zie wel he, en anders kijk ik wel 

Als je dat filmpje kijkt van black dog:

Growing How-To: Defoliation: Introduction to Defoliation – Black Dog LED

Dat is nog veel dramatischer op het einde :D 

14 hours ago, kritischemassa said:

oh nee hoor, experiment is experiment he :D

ik denk dat het wel goed komt, het ziet er nu gewoon niet uit maar dat is sowieso wel als ik aan het buigen ben, en joh ik zie wel he, en anders kijk ik wel 

Als je dat filmpje kijkt van black dog:

Growing How-To: Defoliation: Introduction to Defoliation – Black Dog LED

Dat is nog veel dramatischer op het einde :D 

Ben benieuwd of het werkt! Het is indd wel erg kaal op het eind.

Wie niet waagt...blijft maagd!

Er is al veel gesproken over defoliation, sommige zijn voor andere tegen.

Maar een experiment is het zekers waard. 

On 13-6-2022 at 11:08, Tune said:

Wie niet waagt...blijft maagd!

Er is al veel gesproken over defoliation, sommige zijn voor andere tegen.

Maar een experiment is het zekers waard. 

Dat sowieso :D nee joh, vorige keer met leaf tucking en dus 100% van de bladeren houden heb ik wat geleerd, had ik ook kunnen aannemen van anderen, zeker, maar toch zijn er mensen die het doen, en ik moet wel zeggen, elk topje is goed. En dat valt me wel echt heel erg mee, ik ben nog steeds het grut aan het roken, maar dat is heel compact, is deels de soort, maar ok...

Ja nu full defoliation, ik ben zelf echt niet negatief, we zijn 4 dagen verder sinds de laatste foto en nou ja....

IMG_20220615_144429527.thumb.jpg.912c6e718101b40b90d1af5456420e5c.jpg

Tja, ik vind het wel de goede kant op gaan :D een onsje zal het toch wel worden hoop ik, en jonguh, buiten is het net de hooglanden van afghanistan... overal wiet... nah... valt wel mee, maar das ander topic

• Like 2

1 hour ago, Tune said:

Plant gaat gewoon verder, is echt onkruid  :D

Ja nou, die Merengue is sowieso een ding hoor, vorige keer groeide hij ook al de tent uit, die bleef strekken, maar nu weer, de takken maken en u bochten onder het scrognet :D en ik moet zeggen, ik zie echt overal topjes ontstaan, dus nou ja je weet het, ik zie wel, en anders dan kijk ik wel, nietwaar?

• Haha 1

4 minutes ago, Mr. Green said:

Het is in iedergeval leuk en apart uit zo @kritischemassa ben benieuwd naar het eind resultaat😁😁👍

Ain't we all :D

Nee ja... ik ben ook echt heel benieuwd, bij mijn vorige ronde was mijn idee dat mijn tegenvallende oogsten te wijten waren aan het ontbladeren, dat gepiel en gefrunnik aan die beesten kan nooit goed zijn was het idee. Maar ja, het scheelde niets tot negatief zelfs. Dus nu probeer ik dit...

sterker nog je oogst kan er mee toenemen mits goed aangepakt dus in kleine hoeveelheden ontbladeren inplaats van in één keer een hele hoop, ik doe het altijd zo en heb niets te klagen qua opbrengst 😉

Just now, Mr. Green said:

sterker nog je oogst kan er mee toenemen mits goed aangepakt dus in kleine hoeveelheden ontbladeren inplaats van in één keer een hele hoop, ik doe het altijd zo en heb niets te klagen qua opbrengst 😉

Dat is hoe ik het deed, ik volg wat mensen op reddit ook en die raden full defo aan, dus nou ja... vandaar, ik wacht gewoon af, wat ik wel weet is dat, zeker op reddit iedere kweker zijn methodiek als gospel uitdraagt, dus ach ik kijk hier en daar wat ik meepik he...

• Like 1

Ik ook :D nou ja weet je, het heeft echt dik gesneeuwd, dat ligt niet aan mij maar aan de genetica, maar toch hahahaha... ja foto's, dekking van de scrog is kut, maarja, wel toppen dit dat... we zitten op dag 35 12/12, en ongeveer 21 dagen echt zichtbare bloei.

IMG_20220629_182123736.thumb.jpg.e8e2c278272ce42092f086656156ff00.jpgIMG_20220629_182118466.thumb.jpg.9446f823e9688ee2708442975b3ea754.jpgIMG_20220629_182114484.thumb.jpg.41e3647ef20ba4378c85a446d7e50cd5.jpgIMG_20220629_182112469.thumb.jpg.a55958fca6e361d6bc3af0c2215d77c5.jpg

nou groetjes he

• Like 2