• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Zaden kweek 2

Recommended Posts

On 30-9-2021 at 20:09, Sunshine said:

Ik ben nog aan het rond lezen en bedenken wat de beste manier van aanpak is , en ik zit nog met een aantal vragen  🧐 

Kan ik ook 4 gp autos  gebruiken om eerst stuifmeel te collecten ?  Of krijg ik dan te verschillende planten in mijn eindresultaat zaden? 

of start ik met  4 gp auto’s , en gebruik ik daarvan alleen de vroegste om stuifmeel te produceren , en de andere 3 verwijder ik…

En zal Ik nadat ik het stuifmeel heb met 1 grote GP poison het hele tentje vol laten groeien .. of met 4 stuks ? 

Tips zijn welkom 🤗 

De lamp hangt trouwens nog even met een nood oplossing ..

tja...je kan 4 autos ontkiemen....en bv 1... de minste.... killen....

of 1 gebruiken om zaad te maken.....dan heb je in je 1e run ook wat autos gemaakt....als je dat wil....

aan de andere kant ...je wil zoveel mogelijk pollen hebben....en met sts is dat minder als een normale man...in veel gevallen...

=================

met de gp kan je zelf kijken wat de mooiste is...of mooiste 2 zijn.....en je kan de klok om zetten wanner je wil....

en idd nadat je de klok omzet....2x keer per dag kijken welke de snelste is....zijn....

dus ja...de keuze is reuze...

ik heb deze kruising buiten willen maken op guerilla...helaas niet gelukt....dr kwam teweinig pollen af denk ik.......en ik dacht dat ze ook bevrucht waren door een andere man..dus ja...eigen schuld en te weinig tlc...

maar het lukt je vast wel... :)

On 24-9-2021 at 21:59, Sunshine said:

Ik Lees net wel over de green poison hier op het forum dat het lijkt of ze elk jaar later klaar zijn..dat moet ik Niet hebben …

uiterlijk 3e week van september is beter ..

ik ga kijken of ik iets vroegers kan vinden 

Ja hier staan ze allemaal nog. Oogsten tussen 10 en 25 okt waarschijnlijk....

• Like 1

On 7-10-2021 at 17:41, boswandeling said:

jij heb ze van sweet seeds..gf fastversion .in 100 verpakking ?

ik zie die 100 verpakking niet meer....mag dat ook niet meer in spanje ?

biogenetic heeft een fast green poisen....die ssuper snel is....zeggen ze..

Het is een vroege en winterharde buitenvariant. Vanaf het allereerste begin is het geselecteerd als een variëteit die verondersteld wordt snel te bloeien en zo goed mogelijk bestand te zijn tegen klimatologische omstandigheden. Onze versie van deze variant bevindt zich op de grens van super slots en early outdoor fast. Sommige planten gedragen zich in de juiste omstandigheden als superautomaten en bloeien zelfs in juli. Snelle bloei is niet alles, de tijd van bloei tot volledige volwassenheid is ook belangrijk, en in dit geval is er geen reden om je zorgen te maken, omdat hij een echte sprinter is. De toppen zijn compact, groot en zeer harsachtig. De kou is niet eng voor haar, want ze zal klaar zijn voordat de herfstkou komt. Het verwent de zintuigen met de smaak en het aroma van citrus en tropisch fruit. Het is ontstaan door de kruising van genen – (outdoor x automaton) x automaton. Sommige exemplaren zullen zelfs eind juli of begin augustus klaar zijn. In variëteiten van dit type is er een grote genetische diversiteit. Sommige planten gedragen zich als automatische variëteiten, sommige als snelle variëteiten.

=====

tis dus een fast x auto....

(outdoor x automaton) x automaton

dus ja dan krijg je dat gedoe met autos er ingekruist....

• Like 1

dus ja...topic starter zou dus een auto green poisen kunnen ombouwen.....en kruisen met de fastversion F1 green poisen van sweetseeds .....dan krijg je wat ze bij biogenitic gedaan hebben,,,blijkbaar....

een gedeelte zou dus autos worden....ook niet verkeerd....als je het weet zet je ze wat dichter op elkaar....en heb je een oogst spreiding...

• Like 1

topic starter zou dus 2 x F1 gp   en 2x gp binnen soortje in de tent kunnen zetten.....en de zaden per plant apart houden....

mss ook een idee...   ??

• Like 2

On 7-10-2021 at 17:41, boswandeling said:

oeh… dat is wel echt een tegen valler om te horen … ik heb ze net in het tentje staan haha

half / eind october is veel te laat voor me…

ik wil een hoop zaad van een september Soortje hebben 😅

• Like 1

1 zaadje ontkiemde helaas  niet .. 3 auto green poisons heb ik in het tentje  staan 

Maar nu ook boswandeling  bevestigt dat de greenpoison veel te laat is geworden , ga ik deze 3 dametjes maar elimineren 🥲

Ik ga een ander leuk guerilla soortje planten die wel in september te oogsten is , en daar zaad van maken 

4CD7EF5D-214A-43B9-9E02-CA47516D99F6.jpeg

12 hours ago, Sunshine said:

Ik ga De golden heribei van wiet61 fem maken :stoned-smiley::D  Zodra ik begin zal ik een nieuw verslag bij houden 

das mooi...:D

je krijgt vast veel vrienden :D

• Like 1
  • Haha 1

On 13-10-2021 at 10:16, DeVos said:

das mooi...:D

je krijgt vast veel vrienden :D

Ik ben er een van @DeVos, zoals je weet ben ik niet de slechtste op het forum , ik geef altijd veel weg

van de zaden die ik maak , dit maakt me nog trots ook dat er fem van gemaakt word .

This een hele mooie , en zeker weten voor einde sept klaar , met een uitschieter hier en daar naar eind aug .

Het kan dus haast niet beter , wel kans op een autoflower , maar die laat zich heel vroeg zien in de groei .

die kieper je weg , ik ga volgend jaar dan ook een selectie doen in de mais , of ergens anders hahahahah .

Ik heb toen straks weer zaden geoogst op een locatie die ik was vergeten hahahahahah , dus nog meer freezelands mm 

en de freezeland mm-grapeheribei , de laatse rotte nu nog bijna niet na zo,n klotye weer .

wel wat later klaar , maar door de freezeland mm verwacht ik vroege planten , voor einde sept klaar .

Degene  die willen testen voor me volgend jaar , graag een pm , dan stuur ik er wat op naar je , 

Ik ben de slechtste niet , krijg je ook wat serious 6 zaden hahahahaha , ik heb een emmer vol 

Klein emmertje dan he .

Bij serious betaal je je eigen scheel , bij wietje niet .

• Like 1
  • Thanks 1

On 12-10-2021 at 22:14, Sunshine said:

Ik ga De golden heribei van wiet61 fem maken :stoned-smiley::D  Zodra ik begin zal ik een nieuw verslag bij houden 

Mijn dank is groot om dit te volgen van je , mooi om te zien , en dat we mekaar al kennen hahahahahahahah 

Ik kom buurten bij je , en neem zaden mee als alles klaar is .

Succes , je kan ze denk ik vanmiddag al in de grond steken 

• Like 2

4 hours ago, wiet61 said:

Mijn dank is groot om dit te volgen van je , mooi om te zien , en dat we mekaar al kennen hahahahahahahah 

Ik kom buurten bij je , en neem zaden mee als alles klaar is .

Succes , je kan ze denk ik vanmiddag al in de grond steken 

thanks voor de zaden @wiet61! Ik denk dat de postbode er nog mee rond fietst … morgen nog maar eens een kijkje nemen bij de brievenbus … of komen ze het met een vrachtwagen brengen?  Dan maak ik ff ruimte 😂  leuk dat je mee kijkt , ik kan wel wat advies gebruiken , ik zie je wel verschijnen zodra het klaar is  😀

• Like 2

4 hours ago, wiet61 said:

Ik ben er een van @DeVos, zoals je weet ben ik niet de slechtste op het forum , ik geef altijd veel weg

van de zaden die ik maak , dit maakt me nog trots ook dat er fem van gemaakt word .

This een hele mooie , en zeker weten voor einde sept klaar , met een uitschieter hier en daar naar eind aug .

Het kan dus haast niet beter , wel kan op een autoflower , maar die laat zich heel vroeg zien in de groei .

die kieper je weg , ik ga volgend jaar dan ook een selectie doen in de mais , of ergens anders hahahahah .

Ik heb toen straks weer zaden geoogst op een locatie die ik was vergeten hahahahahah , dus nog meer freezelands mm 

en de freezeland mm-grapeheribei , de laatse rotte nu nog bijna niet na zo,n klotye weer .

wel wat later klaar , maar door de freezeland mm verwacht ik vroege planten , voor einde sept klaar .

Degene  die willen testen voor me volgend jaar , graag een pm , dan stuur ik er wat op naar je , 

Ik ben de slechtste niet , krijg je ook wat serious 6 zaden hahahahaha , ik heb een emmer vol 

Klein emmertje dan he .

Bij serious betaal je je eigen scheel , bij wietje niet .

Af en toe een autoflower er tussen maakt me niets uit 😁

als ik de zaden voorgroei om de mooiste moeder te selecteren dan verwijder  ik eventuele autoflowers. Die zullen zich laten zien onder 18/6 

zou daardoor ook het percentage aan autoflowers lager worden in de badge fem zaden die ik ga maken ? Of blijft dat gewoon gelijk 

• Like 1

12 minutes ago, Sunshine said:

Af en toe een autoflower er tussen maakt me niets uit 😁

als ik de zaden voorgroei om de mooiste moeder te selecteren dan verwijder  ik eventuele autoflowers. Die zullen zich laten zien onder 18/6 

ik zou gaan groeien onder 23/1.....want dit zijn vroegbloeiers....

bij 18/6 gaan deze zo wie so in de bloei...

of nog beter 23.5/ 0.5

als er dan nog steeds gaan bloeien dan zijn dat de autos.... :)

• Like 2

Yeb zoals de vos zegt is waar ,bij mij begonnen ze gewoon te bloeien begin mei al ,de goeie niet ,dus je kan ze makkelijk eruit halen 

• Like 2

15 hours ago, Sunshine said:

thanks voor de zaden @wiet61! Ik denk dat de postbode er nog mee rond fietst … morgen nog maar eens een kijkje nemen bij de brievenbus … of komen ze het met een vrachtwagen brengen?  Dan maak ik ff ruimte 😂  leuk dat je mee kijkt , ik kan wel wat advies gebruiken , ik zie je wel verschijnen zodra het klaar is  😀

Klote post nl 

Soms halen ze de postbus maar  een keer in de week leeg die klote hommels ,flink geld beuren maar weinig doen ?het lijken wel banken 

• Like 2

Heb je ze al ontvangen 

• Like 1

35 minutes ago, wiet61 said:

Heb je ze al ontvangen 

Nope nog niet … morgen nog maar eens kijken …dit is goede training voor mijn gedult 😜

• Like 1

21 hours ago, Sunshine said:

Nope nog niet … morgen nog maar eens kijken …dit is goede training voor mijn gedult 😜

Ik heb helemaal geen geduld hahahahahaha . altijd haast , en waarvoor weet ik zelf niet .

• Like 1
  • Haha 1

Ik heb ze binnen :D! Het is een flink buisje vol @wiet61 thanks , ik kan wel ff vooruit  

ze liggen al te kiemen haha

ik zal een nieuw verslag maken in de micro  hoek 

• Like 2