• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Golden heribei fem zaden kweekje

Recommended Posts

12 hours ago, OutdoorKing said:

Mooi man! 

Nog niet te laat om te ontkiemen, zeker niet voor zo'n vroege soort. Ze gaan wel later zijn dan bij vroeg start maar dat is niet erg

Mmm je brengt me op ideeen 😜.. zou een 200gr plant nog haalbaar zijn zo laat in het jaar? 

5 hours ago, goriilaunit said:

@Sunshine Als er een mogelijkheid is dat ik het volgend jaar kan testen, bewaar dan ook wat zaden voor mij. :)

dat zou wel moeten lukken :)

On 19-6-2022 at 16:22, boswandeling said:

Mooi man! Je hebt het serieus aangepakt en dat zie je maar zelden. Geen gepruts maar weloverwogen beslissingen. Golden heri uit de mais was vorig jaar veruit het mooist van alle soortjes die ik had. Droge toppen leken echt op binnen spul. Zal eens kijken of ik nog fotos heb daarvan. 

Goed ook dat je toch nog even een update plaatst;)

woow! Dat zijn nog eens wrattige bollen! Zo te zien shine ze ook goed van de thc. Kan je eens vertellen hoe je dit geknipt en gedroogt hebt? En in welke volgorde. Ben er erg benieuwd naar.

Naar mijn weten is een plant die op zijn kop gedroogt word en later met de hand pas geknipt/schoongemaakt word , vaak veel mooier in uiterlijk, en glimt het ook veel meer als machinaale nat geknipte wiet etc.

On 19-6-2022 at 16:22, boswandeling said:

Mooi man! Je hebt het serieus aangepakt en dat zie je maar zelden. Geen gepruts maar weloverwogen beslissingen. Golden heri uit de mais was vorig jaar veruit het mooist van alle soortjes die ik had. Droge toppen leken echt op binnen spul. Zal eens kijken of ik nog fotos heb daarvan. 

Goed ook dat je toch nog even een update plaatst;)

Thanks , ik weet hoe vervelend het is als een verslag geen einde heeft… 

14 hours ago, Sunshine said:

Naar mijn weten is een plant die op zijn kop gedroogt word en later met de hand pas geknipt/schoongemaakt word , vaak veel mooier in uiterlijk, en glimt het ook veel meer als machinaale nat geknipte wiet etc.

Amen! 

Mooie opbrengst!! Ik heb dit jaar ook Golden heribei staan dus ik ben erg benieuwd of mijn toppen ook zo mooi worden. Het plantje is iig echt heel mooi met die vette bladeren :wub:

• Like 1

17 hours ago, Sunshine said:

Kan je eens vertellen hoe je dit geknipt en gedroogt hebt? En in welke volgorde. Ben er erg benieuwd naar.

Nou dat is toevallig... normaal gesproken knip ik alles nat (machinaal) en droog ik het op netten. 

Deze lading golden heri heb ik rond de 20e geoogst in de mais door alleen de allesgrootste schutbladeren te knippen en daarna heb ik inderdaad de takken op zijn kop in de tent laten drogen. Daarna toen het droog was verder bijgeknipt. 

Het zag er echt veeeeel mooier uit dan de machinaal geknipte wiet. Het was nu veel mooier lichtgroen, een betere laag thc en een mooiere structuur. 

• Like 1
  • Thanks 1

47 minutes ago, boswandeling said:

Nou dat is toevallig... normaal gesproken knip ik alles nat (machinaal) en droog ik het op netten. 

Deze lading golden heri heb ik rond de 20e geoogst in de mais door alleen de allesgrootste schutbladeren te knippen en daarna heb ik inderdaad de takken op zijn kop in de tent laten drogen. Daarna toen het droog was verder bijgeknipt. 

Het zag er echt veeeeel mooier uit dan de machinaal geknipte wiet. Het was nu veel mooier lichtgroen, een betere laag thc en een mooiere structuur. 

dat dacht ik al te zien 😂 ziet er supper uit hoor! Ik ga ook nog maar eens wat meer in de mais zetten.