• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Tat2peet

Wat is de beste wiet die je ooit heb gerookt?

Recommended Posts

Dit is een lastige, maar hierbij mijn top 3. 

1: pineapple chunk

2: tangerine 

3: de bubbelgum van m'n dealer van m'n pubertijd. Nooit meer iets kunnen vinden wat van dezelfde kwaliteit was als toen. 

• Like 1

De beste? Moeilijk moeilijk.

Welke ik lekker vind door de jaren heen:

- Old School Haze van G5

- Killingfields van Sannie

- Kritikal Bilbo van Genethic Seeds

- Banana Kush ooit gerookt op een meeting van iemand

- Gorilla Glue #4 (Was toen enkel via stek te verkrijgen)

- SSHxCD van Hupla

• Like 1

ik rook al 18 jaar geen tabak meer en heb heel weinig geblowd, ik heb ooit in begin 2000 een paar topjes afghani gekregen voor een klusje en zonder ervaring gerookt, ik vond dat zo lekker maar werd er niet anders van dus nog maar een 2de gerookt want er zat vast "te weinig in", totdat de klap eraan kwam ja wist ik veel ,ik dacht dat ik dood ging vinger op een slagader en kwam op 200 wat niet kan maar ik dacht het wel,nou dit is mijn einde mn vriendin vind mij dood op bed was de gedachte.

dus in het kort Afghani.

nu damp ik wiet en ervaar alleen het effect, niet echt smaak, ik krijg wel een lekkere smaak bij mn eigen gemaakte live hasj

• Like 1
  • Haha 1

Beste wietervaring heeft meer met set en setting te maken dan met de specifieke soort zou ik zeggen.  Niet dat de soort onbelangrijk is, een Afgaan of een Colombiaan zal de ervaring totaal anders maken.

Ook tolerantie speelt een grote rol. Stop maar eens 3 weken.

Weet je nog welke Durban je daar op 2 hebt staan Tat2peet?  Ben zelf al lang op zoek naar een hemelse Durban, dit jaar zaden gekregen van LBH die hij had van een Amsterdammer 'Rainbow Boa' en die is veel belovend!

God das best een moeilijke vraag!

Ben de laatste jaren zelf enkel nog bezig met cali strains en qua smaak is het echt heel moeilijk om te zeggen deze is het lekkerste.

Wat zeker bovenaan staat in de pineapple sorbet, de Rosso Corsa, Pianono, Mimosa, Zkittles, Pineapple chunk, Gorilla Zkittles.

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• waterpijp-bong.nl
  • Who's Online   0 Members, 1 Anonymous, 90 Guests (See full list)

There are no registered users currently online