• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Hulp gevraagd mbt moeder en stek verlichting

Recommended Posts

Hallo medekwekers 

ik heb een kleine ruimte van 100cmx100cm (1m2),  met 2 verdiepingen boven elkaar . Totaal 2m2 

elke verdieping is maar 50cm hoog 

op de 2 verdiepingen staan mini  moedertjes in 10x10cm Potjes deze moedertjes zijn inclusief pot niet groter als een centimeter of 25-30 max

Mijn vraag is welke verlichting zou het best zijn in deze opstelling om Toch 1m2 volledig te kunnen beschijnen . En zodat de moedertjes toch het hardst en best groeien zodat ze de meeste stekjes geven.

ik kweek normaal Met hps maar dit is een ander verhaal…

zou ik gewoon voor TL moeten gaan? Of toch iets van led strips? T-neon , tl batten… led strips .. zoveel Keus en ik heb er weinig verstand van.

Het liefst zo min mogelijk watt per m2 .Maar toch zo veel mogelijk bruikbaar licht in de juiste lichtkleur 

heeft iemand enig idee wat nou echt ideaal is voor deze opstelling? 

Thanks!

3E0482C3-0691-4EF9-B993-36E5C96B24DF.jpeg

• Like 1

Dan zou je eens naar de T5 6400K moeten kijken, je hebt ze in verschillende lengtes, de 60cm is 24 watt, de 90cm ik dacht 37 a 39 watt, ik gebruik deze altijd om voor te groeien en dat werkt perfect vind ik zelf, en je kunt ze vrij dicht op je planten hangen dus als je maar een 50cm ruimte hebt mss wel handig, voor een 1 x 1 mtr. zult je er wel gauw 4 nodig hebben 🤔👍

• Thanks 1

22 hours ago, Mr. Green said:

Dan zou je eens naar de T5 6400K moeten kijken, je hebt ze in verschillende lengtes, de 60cm is 24 watt, de 90cm ik dacht 37 a 39 watt, ik gebruik deze altijd om voor te groeien en dat werkt perfect vind ik zelf, en je kunt ze vrij dicht op je planten hangen dus als je maar een 50cm ruimte hebt mss wel handig, voor een 1 x 1 mtr. zult je er wel gauw 4 nodig hebben 🤔👍

thanks voor je reactie ! Deze bedoel je denk ik he?

https://www.ledlichtdiscounter.nl/t5-led-armatuur-120cm-14w-6500k.html?source=googlebase&source=adwords&gclid=EAIaIQobChMI7Zql5d3F9gIVjf93Ch2ZoQ9QEAQYASABEgImS_D_BwE

Deze ziet er ook goed uit, maar zoals je ziet (jou tent is 1 x 1 mtr) zou ik voor de 90 cm gaan met een iets hoger wattage ik heb even geen link maar je vind hem wel als je de gegevens invoert in google 😁👍

• Thanks 1

7 minutes ago, Mr. Green said:

Deze ziet er ook goed uit, maar zoals je ziet (jou tent is 1 x 1 mtr) zou ik voor de 90 cm gaan met een iets hoger wattage ik heb even geen link maar je vind hem wel als je de gegevens invoert in google 😁👍

Jaa inderdaad! Thanks man moet goed komen. Maar de 6400k is dus ideaal voor snelle groei?