• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

Dimlux evsa rookt… :0

Recommended Posts

Hoi

ik heb een 3 fase aangesloten schakelbord. Er staat spanning op alle automaten van het bord en ook op de dimlux evsa’s

Alleen de lampen zelf worden niet ingeschakeld. De led verlichtings lampjes op de achterkant van de evsa branden wel… 

Slechts een  (fase) stekkerblok van het schakelbord werkt , en laat de lampen wel aan gaan

de andere stekkerblokken op het schakelbord voeden de ballasten wel

spanning maar de lampen gaan niet aan..

binnen een aantal minuten begon zelfs een dimlux ballast te roken! 😟 

kan het zijn dat ik met verkeerde spanning zit op sommige fases? Of dat er een fase omgedraaid moet worden?  Ik heb geen idee wat hier mis gaat. 

Ik ben geen elektricien maar dat klinkt niet goed. Doe je wel voorzichtig aub.

Ik hoop dat iemand je zsm kan helpen.

• Like 1

Vandaag de 3 fases gemeten… 1 fase geeft 215V volgens een goedkope multimeter… de andere 2 fases geven 380v  

vreemd..

Als die dimluxen plots 380v binnen krijgen dan is het maar normaal dat ze beginnen te roken.

Dan is er ergens iets niet goed aangesloten.

Heeft het ervoor goed gewerkt of is dat een nieuw bord?

• Haha 1

Ja het heeft hiervoor goed gewerkt, toen is het een jaartje weg geweest… nu weer opgebouwd. Het enige verschil nu is dat er een rode 5 polige krachtstroom stekker tussen de kabel gemaakt zit.

ik heb al een ander schakelbord geprobeerd maar bij deze is het het zelfde. 1 fase geeft 215V en de andere 2 fases geven 380V