• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Wie heeft er goede tips voor tabaksvervanger?

Asking for a friend. :)

Ik heb 1 tip gekregen van Doede de Jong toen we elkaar troffen in Den Haag bij de demonstratie voor Hans Kamperman nu 4 jaar geleden  ; puur roken.

Géén shag meer gebruiken.

Het is even wennen maar (ik zwéér) je wil niet anders meer. Ik ben sindsdien clean van shag en nicotine. 

Tabak is allen voor de regering een zegen , gewone mensen kunnen het beter achterwege laten.

(Ook geen stress meer dat de tabak alweer bijna op is en de winkel dicht)

Succes vriendje (van Tune).

;)

• Like 1

11 hours ago, Cat Nicky said:

Ik heb 1 tip gekregen van Doede de Jong toen we elkaar troffen in Den Haag bij de demonstratie voor Hans Kamperman nu 4 jaar geleden  ; puur roken.

Géén shag meer gebruiken.

Het is even wennen maar (ik zwéér) je wil niet anders meer. Ik ben sindsdien clean van shag en nicotine. 

Tabak is allen voor de regering een zegen , gewone mensen kunnen het beter achterwege laten.

(Ook geen stress meer dat de tabak alweer bijna op is en de winkel dicht)

Succes vriendje (van Tune).

;)

Laatst een Dynavap M gekocht, hij was in de aanbieding en met carnavalskorting had ik hem voor 58 euro, ik vond het dus wel een gelegenheid om dat ding eens te testen, want 80 euro voor een metalen pijpje is wel heel gortig.

Dus nou, ik heb dat ding, met storm aansteker, en echt geloof me, ik ben gewend te roken, scheepskabels als het moet, maar dit was een bijna dood ervaring voor me.

Tweede keer zelfde, ik trek dat dus echt niet, puur. Ik hoest werkelijk de longen uit mijn lijf tot ik paars zie... 

ERG HE

Dit was mijn spreekbeurt, vragen? Tips? tops?

• Like 1
  • Haha 2

@kritischemassa heb hier meerder Dynavap`s en ook de DynaTec Apollo 2 & DynaTec Orion wat erg handig is.

het is wel duur als je de nieuwe release koop ze blijven dan ook door ontwikkelen.

Dat hoesten van dampen word minder als je langer damp en niet rookt als je blijft roken blijf je ook hoesten.

@Tune dampen zeker geen optie dat blijft toch een ander beleving dan roken.

• Like 1

@Amsterdam errline ja nee dat geloof ik best, maar ik ging echt bijna van mijn stokkie, kreeg geen lucht meer, wat een ellende

:D

sorry, ik heb ook een keer een firefly geprobeerd van een vriend, zelfde ervaring, tunnel van licht, alles... ik handel dat gewoon echt niet

Hij is idd aan een verdamper aan het denken (hij heeft een pijpje en bong om puur te roken) maar hij wil ook nog eens af en toe eentje rollen.

Ik had hem over tabaksvervangers gesproken maar hij vond door het bos de bomen niet meer...daarom mijn vraag of er hier mensen waren die een tabaksvervanger kunnen aanraden.

Smaak daar valt idd over te twisten. Dus moest iemand iets kunnen aanraden.

Ik wou ook van de tabak af. Mijn sativa's deed ik al langer enkel met een goede vape (Arizer air II), maar voor men indica's vind ik dat gewoon een pure sticky rollen de beste vervanger is.

• Like 1

Er is inderdaad zo veel keus.. en ook niet echt goedkoop om het allemaal 'ff te testen'
Damiana zou ik wel willen proberen maar echter nog niet gedaan.. Het zal toch ook wennen worden maar de ervaringen online lijken goed.

Hier dag 219 van het niet roken :P Maar rook nog wel mijn jointjes met minimaal shag er in.. Heel fout al moet ik zeggen dat ik ondanks de shag in de joint totaal geen behoefte naar nicotine voel. (Rook vaak ff 1 voor het slapen). Maar nooit gerookt voor de nicotine eigenlijk.. 
Maar toch zonde.. wil er gewoon helemaal van af dus houd mij ook aanbevolen voor tips :)