• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Tat2peet

8 st Mimosa x TMC, 1st Amnesia en 1st Spumoni

Recommended Posts

Hoe hou je ze zo kort? Wat voor licht hangt erboven?

En 7 weken? Dat is behoorlijk kort toch?

De vlotste op 40 dagen zelfs, de langzaamste zal 50 dagen nodig hebben. Er hangt nu 2 x 150W en 1 x 65W boven. Heb nog een 150W liggen, maar dat wordt overkill denk ik. 

Lampen hangen op een half metertje ongeveer. Ze gaan nu wel groeien hoor, ik gok nog 2.5 weken en dan zijn ze rond de 70cm. 

Dat is een Indica dominante strain wss?

Owkee...dan komt deze cross neer op een 60/40.

En dat op 7 weken klaar! Prachtig.

Ai, je had toch nog een reserve? Hangt er al boven wss?

Klopt, maar ik kan wel tot donderdag wachten op de post. Dan heb ik gewoon weer 2 dezelfde lampen. Maandag komt een 3e lamp erbij, dan is het wel genoeg. Geen hele speciale lampen hoor, gewoon die TS600 van Mars Hydro. Werkten vorige ronde ook top.

Zou ik me ook eens moeten aanschaffen om die T-neon bak in m'n moedertent te vervangen. Ding is al oud en vreet wss energie.

Op mapito geen rode steeltjes, op cocos wel viel me zojuist op. Ach, ALS ze al kleuren zal dat pas in de laatste 2 weken zijn.

Heb alles klaar staan voor de bloeiperiode, een 2 tal kleine koolstoffilters deze ronde ipv 1 grotere. Extra ventilatortje voor wat dwarsdoorstroming. Ik wil de potten met cocos iets hoger zetten zodat ze gelijk staan met de mapito potten en dan ben ik er 100% klaar voor.

IMG_3107.jpg

On 3-5-2022 at 13:56, Tune said:

Zou ik me ook eens moeten aanschaffen om die T-neon bak in m'n moedertent te vervangen. Ding is al oud en vreet wss energie.

Dan zou ik voor de TS 1000 gaan bv, die is dimbaar

De dames zijn zojuist naar een regime van 12/12 gegaan. Ik gebruikte de hydrovoeding voor zowel mapito als cocos maar zie wat N tekort op cocos. Vanaf vandaag krijgen die dames dus aparte voeding.

22 hours ago, Tat2peet said:

Dan zou ik voor de TS 1000 gaan bv, die is dimbaar

Thanks voor de tip.

Dat had ik idd over het hoofd gezien in de TS 600.

Onderkantjes zijn getrimd, de hoogste dame een keer getopt. Zag 1 dame met een wat slappere stam, daar heb ik de druppelaar wat meer naar de rand van de pot verplaatst en de ventilator wat meer op gezet. Verder weinig te melden.

On 6-5-2022 at 07:29, Tat2peet said:

De dames zijn zojuist naar een regime van 12/12 gegaan. Ik gebruikte de hydrovoeding voor zowel mapito als cocos maar zie wat N tekort op cocos. Vanaf vandaag krijgen die dames dus aparte voeding.

Wat ga je ze nu geven?

Verder gaat het gaat het als een speer!

Dankje Edjuhhh, ik geef ze nu bijna dezelfde voeding maar een iets hogere EC door wat losse N toe te voegen. Ze zijn nu rond de 30cm, eind van de week tegen de 50 en eind volgende week 70-75 ongeveer. Dan mogen ze stoppen met groeien 👍🏻

Die gaat als een speer. Op enkele dagen tijd is ze zo hard gegroeid  :o 

Op coco heb ik ook meestal wat last van tekorten die ik normaal op hydro niet had vandaar de vraag.

Ik snap je, ik pak dus de normale voeding en plus daar het tekort bij. Ik heb losse N-P-K om bij te sturen.

• Thanks 1