• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
mr.Seedz

4x bruce banner in DWC

Recommended Posts

update week 5

weer tijd voor een update ! deze week nieuw voedingswater erbij gedaan en de ec bijgesteld naar 1.3 /1.4 en dat gaat wel lekker , vorige week had ik het nog over de achterblijver rechtsachter maar deze lijkt zich ook te herstellen. ze groeien lekker door en dan denk ik dat ik na volgende week het scrognetje erboven ga hangen en dan overga op 12/12 . Ook ben ik begonnen met hier en daar wat blad weg te halen .

vandaag de lamp van 65 naar 85% geschroefd

waardes :

temp min 20.1- temp max 27.5

lv min 55- lv max 78

ph rond de 5.8-5.9

EC rond de 1.3 -1.4

IMG20220612092312.jpg

IMG20220612092232.jpg

IMG20220612092244.jpg

• Like 4

Ziet er goed uit @mr.Seedz, je zou alvast kunnen beginnen met wat blad weg te halen het is redelijk vol dan krijgen de scheuten wat meer licht, over een paar dagen zie je er niets meer van, ik heb al een aantal keren bijna een emmer eraf gesnoeid en het is niet te zien 😂😂😂.

Ik denk dat je EC wel iets omhoog kan, zak je EC gaande de week of blijft heet mooi stabiel, als het gaande de week zakt zou ik het wat omhoog gooien 1.5 a 1.6

hier een paar foto's van mijn teelt, gesnoeid en dan een weekje later,

784549860_57SB26.jpg.a0d548076050c5c59a3db13efb11d8d6.jpg

Voor het snoeien

658722990_60SB26.jpg.3278a122f231c21493b564629e0f2824.jpg

na het snoeien

746368478_64SB96.jpg.f3602f056bdd6b23766901be761c650d.jpg

weekje later, intussen alweer gesnoeid 😂😂😂, deze dames krijgen nu een EC mee van 17 a 18.

• Like 1

hey luitjes,

vandaag heb ik dan ook daadwerkelijk de knoop doorgehakt en heb ik het scrognetje erboven gehangen en de klok op 12/12 gezet.

verder heb ik maandag ook flink wat blad weggehaald maar daar is alweer weinig van te zien hahaha.

dames doen het verder prima en drinken goed .

nog een vraagje , normaal op cocos of aarde geef ik ze ook regelmatig enzymen , hoe zit dat op hydro ?

IMG20220615174521.jpg

20 minutes ago, mr.Seedz said:

hey luitjes,

vandaag heb ik dan ook daadwerkelijk de knoop doorgehakt en heb ik het scrognetje erboven gehangen en de klok op 12/12 gezet.

verder heb ik maandag ook flink wat blad weggehaald maar daar is alweer weinig van te zien hahaha.

dames doen het verder prima en drinken goed .

nog een vraagje , normaal op cocos of aarde geef ik ze ook regelmatig enzymen , hoe zit dat op hydro ?

IMG20220615174521.jpg

Denk dat je niet heel je net vol gaat krijgen, ik denk persoonlijk dat ze nog wel even door hadden mogen groeien. 

• Like 1

Eens die op 12/12 staan dan gaan ze in een spurt en dan zal je zien dat ze door het net gaan groeien.

Dat net is goed ter ondersteuning van de takken, je kan het ook nog naar boven of onder verplaatsen.

tis weer efftje geleden .

Dames doen het goed en drinken behoorlijk . denk dat ik na deze week het grootste gedeelte ga leeglaten en opnieuw ga vullen met bloeivoeding erin .

ec 1.6 en ph 5.8

foto1.jpg

• Like 2

@Tune dat kun je wel zeggen !!

maar zoals gezegd ga ik komende week het grootste gedeelte van de huidige groeivoeding vervangen voor bloeivoeding .

• Like 1

Hierbij weer een kiekje voor wat volgers .

Dames gaan hard en de eerste bloeiharen zijn verschenen , begin komende week laat ik alles leeg en ga ik over op de bloeivoeding .

waardes :

temp min 20.3- temp max 26.1

lv min 58- lv max 82

ph rond de 5.8

EC rond de 1.7

IMG20220703161258.jpg

• Like 3

Hey Tune,

Volgens mij gaat het wel aardig de goede kant uit , ben benieuwd of het ook lekkere dikke toppen gaan worden.

momenteel zit ik op een ec van 1.7 / 1.8 en een ph van 5.7 / 5.8

IMG20220714114620.jpg

• Like 1

Hier weer een korte update

Dames gaan lekker alleen rechts achter heb ik wat last van rare bladeren . krijgen om de dag een kleine aanvulling van zo'n 12 liter , ec van ongeveer 1.7 en ph rond de 5.8

ben nu begonnen aan week 6 sinds omzetten van klok

IMG20220724150332.jpg

• Like 2

kleine update

we zijn weer een weekje verder , dames drinken behoorlijk en gaat wel aardig dacht ik zo . rechts achter krijg ik steeds meer gele / verdorde bladeren alsof ze al tegen het einde willen gaan aanlopen . de buds lijken met de dag in volume toe te nemen :D

nog steeds een ec rond de 1.8 en de ph rond de 5.8.

IMG20220731130120.jpg

• Like 2