• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sunshine

3x thai king S in 500liter aarde bak

Recommended Posts

Hey beste forum vrienden!

Ik heb dit jaar 3x thai king S van @OutdoorKing  in een 500liter aarde bak in de tuin.  Ik geloof dat ze half mei ontkiemt waren. Ik heb toch maar besloten een verslagje te gaan bijhouden voor de fun en voor wat bruikbare tips. De dames staan inmiddels al een poosje..

de aarde bak is gevuld met 75 procent potgrond en 25 procent zandgrond en gedroogde kippenmest korrels…. Ik ga Eventueel vloeibaar bijvoeden mits nodig. 

rondom de bak is nog 60cm ruimte. 
het oppervlak is 2.7 x 1.6meter 

ik ben van plan  een scrog te doen en de planten ook te toppen. 

ik heb de buitenste planten wat schuin geplaatst zoals je ziet op de foto. Ik had ze achteraf toch naar mijn zin te dicht op elkaar geplaatst…..

De bedoeling is uiteraard om met deze 3 planten de hele 2.7x1.6meter vol te krijgen en flink wat rookwaar te scoren 🤩

waneer en hoevaak zouden jullie toppen? En op welke hoogte eventueel een scrognet spannen? Ik wil de planten onder de schutting zien te houden hehe 😜 

• Like 1
  • Thanks 3

Mooi mooi!

Ik ben geen scrog kenner, maar ik zou nu al beginnen uitbuigen denk ik. Die planten starten binnen een maand normaal aan de eerste bloei.

Voor de zekerheid: er zijn toch gaten onderaan je grote bak om de regen weg te laten? :) 

1 hour ago, OutdoorKing said:

Mooi mooi!

Ik ben geen scrog kenner, maar ik zou nu al beginnen uitbuigen denk ik. Die planten starten binnen een maand normaal aan de eerste bloei.

Voor de zekerheid: er zijn toch gaten onderaan je grote bak om de regen weg te laten? :) 

jazeker deze bak is aan de onderkant volledig open. Staat in verbinding met de vollegrond.  De vollegrond onder de bak is ook bewerkt en luchtig gemaakt.

Die scrog wou ik puur doen omdat ik anders bang ben dat ze boven de schutting uit zouden komen. 

maar als ze zo vroeg beginnen met bloeien is dat mischien wel niet nodig.

• Thanks 1

Mooi opstelling en de planten hebben het nu al naar hun zin. Gaat volledig goed komen.

De planten kan je nu al beginnen trainen, stengel tussen duim en wijsvinger kort pletten en dan buigen naar de kant die je wenst.

Nice @Sunshine, ervan uitgaande dat het autoflowers betreft ga je zeker ruimte gebrek krijgen (uitgaande dat ze het goed doen) ik heb 2 autoflowers in mijn kas staan wel op DWC maar die zijn behoorlijk groot geworden, de twee dames lopen een paar weken uit elkaar maar de laatste week is de kleinste bijna net zo hoog als de grootste  en de kleinste groeit nog wel een paar weekjes door 😂😂🙈

Hieronder even een fotootje,

119979795_58SDH236.jpg.cb8287aebac450fd11049b74c69d3747.jpg

1 weekje geleden.

725653206_64SDH306.jpg.bddf2868733967a777e6ed49ba30c9f1.jpg

Deze week 😂🙈🙈

Dus succes met de ruimte 😂😂🙈🙈😐 

• Like 1
  • Thanks 1

On 30-6-2022 at 11:28, Mr. Green said:

Nice @Sunshine, ervan uitgaande dat het autoflowers betreft ga je zeker ruimte gebrek krijgen (uitgaande dat ze het goed doen) ik heb 2 autoflowers in mijn kas staan wel op DWC maar die zijn behoorlijk groot geworden, de twee dames lopen een paar weken uit elkaar maar de laatste week is de kleinste bijna net zo hoog als de grootste  en de kleinste groeit nog wel een paar weekjes door 😂😂🙈

Hieronder even een fotootje,

119979795_58SDH236.jpg.cb8287aebac450fd11049b74c69d3747.jpg

1 weekje geleden.

725653206_64SDH306.jpg.bddf2868733967a777e6ed49ba30c9f1.jpg

Deze week 😂🙈🙈

Dus succes met de ruimte 😂😂🙈🙈😐 

Mooie planten hoor! De thai king s is toch geen auto flower..? Met auto flowers zou ik juist geen ruimte gebrek krijgen lijkt mij. Met een photoperiod wel…

• Like 1

On 27-6-2022 at 09:21, OutdoorKing said:

Mooi mooi!

binnen een maand de eerste bloei ja? Zou het een autoflower moeten zijn dan? In het verslag van fsmidt werden ze 2.20meter hoog en bloeide ze volgens mij pas ergens in augustus ofzo… uit me hoofd

De groei zit er nog goed in 🤩

ook heb ik een klein afdakje gemaakt op afschot om de dames wat droog te houden..

de 2 grootste dames zijn getopt

39565266-D319-4E1A-89B1-6B48A633B2C7.jpeg

A9016BC2-E1A9-4749-98E4-459392F080A1.jpeg

• Like 2
  • Thanks 1

voor meer reflectie van zon licht....op de niet zon kant....kan je die zwarte muur niet wit maken met bv zwart wit folie ?

of valt het anders te veel op...?

On 6-8-2022 at 14:52, DeVos said:

voor meer reflectie van zon licht....op de niet zon kant....kan je die zwarte muur niet wit maken met bv zwart wit folie ?

of valt het anders te veel op...?

dat had wel gekunnen… toen ze nog klein waren 😛 nu niet meer.