• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
BlackWolf

VisHobby

Recommended Posts

neej da hoef je niet te vrage voor een vijver alleen als je wilt bouwen aan huis een aanbouw of iets dergelijks

Als je verhuisd en je gooit het gat weer dicht kunnen ze niks zeggen

dat is in nl nog het gevaarlijkste die woningbouw shit .

ik huur van een particulier en die laat me gewoon met rust .

laat zelfs een loodgieter komen die ik het dubbel betaal van de huisbaas zijn loodgieter ;)

zodat me huisbaas en zijn loodgieter niet hoeven binnen te komen .

mijn loodgieter kent mijn praktijkjes ;)

in elk geval de ene kan er mee lachen dat je graaft op zijn eigendom de ander niet

ik zie een kulii zwemmen, dat is de gewone bruine maar je hebt ook mooiere ganja (mijn mening)

http://www.garnalenwinkel.nl/diversen/pangio-kulii-indische-modderkruiper/ deze had ik vroeger in het aquarium.

en mocht je van grondels houden dan raad ik de bijvis aan, deze kleine visjes die niet groter worden als 3 4 cm zijn erg mooi gekleurt.

zoals de naam al zegt, bij-vis.....deze zijn geel/zwart gestreept (je hebt ze ook in wit zwart btw)

xanthozonus_6.jpg

is dat niet een roodstaart meerval

bij ons in de dierenhandel hebben ze zo ook een grote zitten

wel jammer dat de foto zo onduidelijk is

mooie vis ganjaman

Hij lijkt er wel wat op John maar het is geen meerval

Ik ga binnenkort weer met slangen beginnen :) blijft toch kriebelen na altijd reptielen etc te hebben gehad

pardon gobru?

dit is toch  echt een rood staart meerval,Phractocephalus hemioliopterus om precies te zijn

rechtstreeks uit de amazone

oke, op de foto lijkt de straat er wat anders uit te zien, ik geloof je wel hoor ;)

wel een mooie vis. hier zit elke dag een kat bij de vijver pfff.

heb last van dode vissen algen eters  waren vorigjaar 2 a 4 cm en nu 8 a 10  cm en dood.

zullen wel te oud zijn maar nu zit er elke dag een kat te wachten tot er weer een boven komt.

wand laats zat dat beest te vissen en ik weg gejaagd ja hoor 3 stuks dood.

jeups in me dieren speciaal zaak zit er een die iets groter is .

echt een coole vis toch ga ik stoppen met mijn vis hobby .

steeds ruzie in me tank als een koppeltje aan het kweken is in me malawi tank dan is het een ware strijd het koppeltje tegen de rest van de visbak .

kan niets appart zetten want heb al me 4 bakken in gebruik 2 zitten vol met gele en blauwe baby malawi's .

heb daarom besloten dat ik niets meer bij koop en als ze allemaal dood zijn enkel nog een knappe meerval L nummer en dat is het dan

want me visjes van 74€ st zijn gesloopt door me vissen van 8euro dus fuck it daar stop ik weer mee

aaaaaaaaaaaaaa zonde

snap je wel hier wacht ik ook af tot me laatste 2 vissen dood zijn het zijn rovers en heb geen zin om mooie vissen bij te kopen en dat deze dood gaan.

succes met de vissen verder.

zijn vissen uit afrika die in west europa zitten wat denk je dat die doen kinderen maken en ruzie maken

net even de vissen gevoerd en van een van de mooiste vis foto's gemaakt. was wel moeilijk maar ja.''

post-701-0-11890800-1405011554_thumb.jpgpost-701-0-04751400-1405011573_thumb.jpgpost-701-0-58417800-1405011678_thumb.jpg

die witte koi als het er een is die is te gek

ook al is het geen koi karper dan is ie nog mooi

Ja het is een koi heb er 4.

Deze is wit met oranje andee is met zwart en nog 2 vaar van de een hellemaal oranje is en de andere hellemaal goud kleurig.

Ze waren 4 jaar geleden 3 a 5 cm.

Is wel een oud topic maar misschien zijn er nog wel meer koi liefhebbers hier ik zal jullie mij koi's eens laten zien.

Ik heb een vijver van 14.000 liter water met 9 koi's erin zitten.

gallery_1610_344_1849282.jpg

gallery_1610_344_1510438.jpg

gallery_1610_344_1391504.jpg

gallery_1610_344_2683611.jpg

gallery_1610_344_746254.jpg

gallery_1610_344_338804.jpg

Heb erg veel plezier van mijn hobby her is echt lekker rustgevend om lekker naast de vijver te zitten en te kijken naar mijn vissen.

De meeste zijn handtam en eten uit je hand.

Greetz limbo

holy shit wat een joekels!

alleen moet je mij dit niet laten zien want dan krijg ik zin om mijn hengels mee te nemen en even bij je te komen vissen :P

mooie hobby hoor ;)

mooie beesten man wat eten geef je ze ?

je moet ze af en toe wat boillies bijvoeren worden ze nog sneller groter  :D

hier ook stilaan aan de voorbereiding begonnen voor mijn verlof word 3 weken de franse maas bevissen 

• Like 1

Ze krijgen gewoon koi voer. En garnalen af en toe of zijderupsen in de zomer.

Geen boillies dat is eet moet zo goed voor groeien ze wel hard op maat niet goed voor spijsvertering vd koi.

Kan ze ook pellets vieren dat groeien zeer ook goed op maat dat maakt het water weet extra vies.

Betert vertoon goed koi voer groeien ze ook prima op