• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
BlackWolf

VisHobby

Recommended Posts

nice limbo mooie fotos en mooie vijver 

iemand een mooie steur in zijn vijver zitten ik wil plaatjes zien :D

Steuren zijn mooi idd en ze kunnen langs dr vijver soms liggen ze springen of hoe je het mag noemen dr uit. Geen idee waarom ze dat doen.. Zelfmoor d vis...

paar steurders hier

jullie zouden contact moeten opzoeken met 2 van me collega's hoor

zijn 2 broers en als ze niet op het werk zitten zitten ze aan de visvijver of der op met hun boot

moest of zijn whaha

die gasten hebben zo'n zodiac met motortje aanhangwagen voor zodiac

geschifte manne haha

je zit niet in de vijver of in een meer

maar op het meer of de vijver  ;)

heb ik niet sorry. heb wel altijd natte doek. 

ik heb echter alleen de vis er niet uit gehaald. maar normaal als ik een snoek vang wat  vaker voor komt leg ik er een natte doek onder.

maar had in dit geval de hengel beet heb ook snel de vis gepakt met de natte doek haak er uit foto maken rustig in het water

persoonlijk pak ik de vis vast met natte handen dit om dat handen zachter zijn dan wat voor mat doek of grind of wat je ook maar kan verzinnen.

liever leg ik geen vis op de grond.

ieder moet het natuurlijk zelf weten maar IK vind dat als je dat soort spullen niet hebt je niet op karper moet vissen ;)

een natte doek is veel te ruw voor de beschermlaag van de karper, net als dat de grond waar die op ligt dat is.

vissen op karper zonder onthaakmat is voor mij gewoon een no-go sorry kan er niks anders van maken :P

miss een baby verschoon matje :D heeft me vriendin vast wel ergens op zolder wand dit is in de achter tuin waar ze woont.

• Like 1

leuk voor je blackwof je eerste karper maar geef casto 100% gelijk altijd een mat gebruiken 

zelf op roofvis zie ik vrienden een matje gebruiken 

had je hem in het gras gelegd was het nog iets beter maar die steentjes zeker niet 

een karper niet terug zette in de vijver dat is een grote no no

altijd terug zetten die beesjes of moeten we jou eens uit je natuurlijke habbitat nemen en elders dumpen niet cool

vroeger toen ik nog mee moest naar de camping met me ouders ging ik dagelijks op karpers vissen

altijd netjes in het gras en meteen trg de vijver in

vind ze vangen geen probleem maar ze uit hun vijver halen en in een andere vijver zetten of op eten vind ik een dikke nee

als je vanplan bent de vis weer terug te zetten

klinkt best dubbelzinnig haha

Je hebt gelijk ja maar mijn brein denkt daar niet over na lol wat moet je anders dan de vis terug zetten :P

Opeten is smerig vol graten en meenemen nee is ook niet aan te raden staan erg hoge boetes op ,)

Ben er ook geen vorstander van iedere vis MOET terug een paling kan ik nog begrijpen, moet zeggen dat Carper LEKKER is nee niet uit onze water maar ik heb er afgelopen week dus 1 gegeten zonder het te weten en kreeg dat pas te horen toen we aan het eten waren dit was een carper die uit een leek gekomen is leek die uit de berg kwam met echt bron water en het was LEKKER hier zijn het beschermde dieren maar niet in ieder land 

wat hebben wij hier gevangen????

00

Ook met wat te weinig spullen de hort op gegaan maar toen zat deze dame er aan jaa dan moet je dr wel binnen halen want lijnen door knippen doen we NIET aan

• Like 1

mijn collega's knippen bij een bepaalde vis wel de haak of lijn hoor waarom geen idee

zal ze het eens vragen als ik ze zie sta op een andere werf als die jongens

zijn hardcore vissers die 2 broers

laatst ging het daar over tijdens de lunch omdat me ploegbaas soms met hen mee gaat een nacht vistripje

idd denk het ook gw, als je een paling vangt heb je 1 seconden om het uit het water op een krant te krijgen anders is het draadje knippen.

die beesten draaien in no time de hele lijn om hun lijf heen waardoor je meestal minder moeite heb om het er maar af te knippen dan het netjes los te maken.

dikke grassie wegpiraat 

kan ook meerval zijn die ze niet moeten hebben 

dat zijn ook zo slijmbeesten en meestal te groot om te scheppen met een net die moet je in de muil vastnemen 

en als je ze aan boort van je boot trekt riskeer je nog dat ze heel je boot onderkotsen 

• Like 2

Snoekbaars is ook heel fragiel, als ze de haak te diep hebben

wordt er hier ook afgeknipt. Die komen er na verloop van tijd wel terug uit.

Heb in een oude Beet magazine eens een foto reeks gezien van een Paling

die te diep had gehapt. Die laten die haak op 6 weken zelf uit hun lijf zweren !!!

Thanks Crazy Micky 

mjaaa ik vind het simpel weg niet kunnen maar daar zijn blijkbaar de meningen over verdeeld wat natuurlijk niks geks is ;)

• Like 2

ik heb van mijn pa altijd 2 dingen geleerd:

1: als je vist heb je respect voor de vis en de natuur, rommel neem je mee terug naar huis en je laat niks achter.

de vis gaat onbeschadigd (zo goed als mogelijk) terug in het water tenzij je op makreel of iets dergelijks vist maar dan nog heb je respect voor het dier.

2: vis koop je bij de visboer :P zelf gevangen vis smaakt naar blubber :D

• Like 1