• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
busted

hiphop van eigen bodem vlaams en nederlandse rap

Recommended Posts

nieuwe generatie wil niet altijd zegge beter hoor

sommiige muziek die ik van hun hoor moet ik van huilen

hebt niet over je links hoor casto

maar gewoon vind dat de meest beste rappers er tussen uitgaan

of ze met 3 hit wonders afsluiten .

yes-r ook paar mooie nummers waar is die gebleven

appaman waar is die lijperd gebleven die had toch wel enkele rake nummers

thyphoon en blaxtar ??

ronnie flex vind ik al een nono

wat er uit die zijn tekst afgeleid kan worden vind ik er ruim overgaande

deze hek hem met leren kennen door me mattie rip

men leven s net een brok hasj

het brokkelt af

de wereld draait en als ik word gesmoked lig ik in me graf

nog relevanter de dag van vandaag als de dag dat het liedje geschreven en uitgebracht werd

een van mijn favorieten eerlijk gezegd heb ik echt dood gespeeld van 2005 tot nu eigenlijk

• Like 2

Guest Dilago

@ dilago

Janor begon met de zuid oost posse en ging daarna samen met zebulon verder onder de naam zuid oost.

Hij is idd woonachtig in Deventer vandaar ook het album deventerror;)

Heel af en toe treed hij nog op bij underground feestjes zoals de rauwe school in de frankrijk Amsterdam.

Dat was trouwens wel mooi hij stond daar toen ook met ABN en oscar x.

Maar de mannen van toen worden ook allemaal een dagje ouder hé vergeet dat niet al blijven ze stiekem nog met nederhop aan de gang.

Ik weet dat bijvoorbeeld de West klan, mach en jesse, quinte, Jasper lanus, allemaal nog steeds wel eens muziek maken en zelfs nog wel eens optreden.

De mannen van de lijkenpikkers en scylla zijn inmiddels wel klaar met de scène.

Maar tegenwoordig staan er nieuwe artiesten op die zeker de moeite waard zijn om te luisteren:

Engel en Just, MC guyver, spinal etc etc.

Check ze maar eens dit is nu toch echt de nieuwe generatie en ja je moet je afsluiten voor de ronnie Flex types van deze tijd :P

Dus ja wat wil je weten? Er is een overgang gaande van de oude naar de nieuwe generatie en daarom zul je ze echt op de underground feestjes moeten bezoeken.

Cdtje kan ik nog wel voor je fixen maar ja met youtube is dat ook niet meer echt nodig ;)

Janor springt er op een of andere manier uit voor mij, maar zo goed als op de track 'weer is de smeris' heb ik 'm helaas niet weer gehoord. Het is een tot de verbeelding sprekende emcee voor mij. Nog geen een van de nieuwe garde heeft dat weten te overtreffen. Engel kende ik wel.

Wat ik wel zou willen weten is hoe stoned hij was toen hij die geniale psychedelische verzen heeft geschreven voor 'weer is de smeris' en waarvan. :D

En het tweede gedeelte van die track is zeker een Zuid-Oost productie?

Guest Dilago

nog een lekker nummertje van jaren geleden

Dit was weer zo'n album wat ik grijsgedraaid heb. Een klassieker die U-niq niet weer overtroffen heeft, met name de hardere nummers zijn supergoed!
  • Like 1

Janor springt er op een of andere manier uit voor mij, maar zo goed als op de track 'weer is de smeris' heb ik 'm helaas niet weer gehoord. Het is een tot de verbeelding sprekende emcee voor mij. Nog geen een van de nieuwe garde heeft dat weten te overtreffen. Engel kende ik wel.

Wat ik wel zou willen weten is hoe stoned hij was toen hij die geniale psychedelische verzen heeft geschreven voor 'weer is de smeris' en waarvan. :D

En het tweede gedeelte van die track is zeker een Zuid-Oost productie?

de eerste die je hoort is seda (Osdorp Posse) daarna Def P, en het hele 2e stuk op het eind zeg maar is de zuid-oost posse met oa janor idd.

in die tijd was het gewoon alcohol en wiet :D zoveel dat je er bij neer viel heheh ik weet nog dat Janor zo bezopen was dat hij keihard van het podium afdonderde en alsof er niks gebeurd was ging hij gewoon verder maar dan beneden aan het podium :P

Guest Dilago

@ Casto, dank voor de info! Als er nog eens een undergroundparty is met Janor on the mic hoor ik het graag!

De Nederlanders die Belgische hip-hop slecht verstaan nodig ik uit deze track eens te checken, sowieso spreekt de beat boekdelen in duidelijke taal!

Aanschouw de Mediterraanse invloeden die bij Belgen niet van de lucht zijn. Een beetje Italië, iets meer Frankrijk en veel Nederlands. Ze hebben de clip opgenomen in Frankrijk en daardoor zie je die invloeden nog beter.

Safi en Spreej bij Topnotch. Gefeliciteerd want het zijn de eerste Belgen die voet aan de grond krijgen in Nederland en terecht.

Guest Dilago

ABN was eerder maar die zijn hier toch niet echt opgepikt in mijn optiek - onterecht - maar jij bent daar beter van op de hoogte dus dan zijn Safi en Spreej een goede tweede! ;)

Haha ja ABN was in mijn ogen de eerste Belgische formatie die in Nederland toch wel behoorlijk populair waren en lekker aan het liften waren op de OP en veel mee toerde met hun.

Maakt ook niet uit hoor :P

Guest Dilago

Nee, ik ken ABN inderdaad door de Osdorp Posse en behalve Odsorp luisterde ik nauwelijks Nederhop. Nu nog steeds niet zo gek veel overigens. :)

@ Casto, dank voor de info! Als er nog eens een undergroundparty is met Janor on the mic hoor ik het graag!

De Nederlanders die Belgische hip-hop slecht verstaan nodig ik uit deze track eens te checken, sowieso spreekt de beat boekdelen in duidelijke taal!

Aanschouw de Mediterraanse invloeden die bij Belgen niet van de lucht zijn. Een beetje Italië, iets meer Frankrijk en veel Nederlands. Ze hebben de clip opgenomen in Frankrijk en daardoor zie je die invloeden nog beter.

Safi en Spreej bij Topnotch. Gefeliciteerd want het zijn de eerste Belgen die voet aan de grond krijgen in Nederland en terecht.

filmpje 1 je weet toch wie je reprezent ??;)

wel een toffe gozer hoor