• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Sign in to follow this  
Tip-Top

Feminized: Ducth-Haze & blue-Velvet From: Dutch-Passion seedcompany

Recommended Posts

ook bij de Dutch Haze is het blad aan het verdorren.

ik zit te denken om hem vanavond te knippen en op te hangen.

voor dat dat dode blad me top vernietigd.

wat zeggen jullie?

gr tip

het zijn wat onduidelijke foto's

hoelang staat ze al te bloeien .

heb net even je topic door genomen

in een DP90 tentje is het mss makkelijk om zo'n bedbox in te zetten, zoals curver bakken maar dan lager (heb ik zelf ook al eens gedaan) dan een scrognetje erboven en wat plantjes erin en knallen maar

die bocht van je filter naar de afzuiging ook wat kleiner maken, scheelt ook al enorm

jammer van die ene plant en dacht dat haze ook niet te houden was in de hoogte, maar blijkbaar goed gelukt om deze onder controle te houden

die verdorde bladeren komen me bekend voor, alleen nog niet de juiste oorzaak gevonden, heb het zelf regelmatig al gehad, maar ik hou voet bij stuk en controleer ze alle dagen op rot, maar zo lang er niets verdacht is laat ik ze staan

heb een vermoeden ondervoeding, omdat ik het telkens had als ik aarde her gebruikte

je hebt ze ook al 2 weken geen voeding meer gegeven, als je de exacte bloeitijd weet, zou ik ze niet te lang meer laten staan, toppen gaan toch niet meer zwellen en gewoon opnieuw beginnen ;)

Zou idd voedingstekort kunnen zijn, heb het hier ook op een aantal planten... Heb deze ronde haast geen voeding gegeven.

Dat is Balen Tip-Top

Voedingstekort denk ik niet direct je onderste bladeren waren nog groen zo te zien op de foto

lijkt eerder op een osmose onbalans door te lage of te hoge ph

Tent word verkocht !

de hobby is leuk maar moet ook rendabel zijn dus nee

Hij is mooi voor de voorgroei en dat is het dan ook.

Gobru wat jij zegt klinkt me het logies't dit omdat de bladeren in het midden van het blad begonnen te vlekken en bij over of ondervoeding het vaak vanaf de kartels naar binnen verdord.

Gr tip-top die enkel nog smoked

Dat is best jammer Tip-Top,.. misschien een paar buiten in de natuur? ik weet plekken zijn erg moeilijk te vinden in je omgeving,. maar ach wie weet loop je ergens onverwachts tegen aan ;)

Ik vind het ook jammer maar is helaas niet anders.

Zodra het word gelegaliseerd ga Ik pas weer van start.

Of ik moet dan al vast zitten omdat ik Ivo Opstelten iets heb aan gedaan

Verder zietbhet forum er toppie uit man je hebt goed gewerkt;-)

Gr tip