• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 
Gobru

ice hasj maken van a tot z

Recommended Posts

wel roken op zich is niet moeilijk :D maar daarna :o wt* ik was gewoon helemaal weg dat ik er mij nog amper iets van herinner en heb zelfs mijn wekker niet gehoord deze morgen, dus later opgestaan dan anders en voel het precies nog :D maar denk dat ik wel een goede nacht heb gehad, zonder 1 keer wakker te worden of het was slaap wandelen (maar heb ik anders ook geen last van :) ) damn good stuff , alleen niet alle dagen of ik ga mijn ritme kwijt geraken :D

was heerlijk zo eens doorslapen na een heel lange tijd :) heeft me zeker goed gedaan

perfect slaapmiddeltje en kon ook sneller mijn bed uit,anders duurt dit al snel een half tot 3 kwartier eer ik kan op staan van de pijn

was wel een ferme bom die je naar binnen krijgt, als je het niet gewend bent :D

Mooi om te horen , maar ik had het eigenlijk wel verwacht, ik heb hetzelfde ik kom ook veel sneller op als ik net wakker ben ....

Echt super dat je zo goed geslapen hebt,doet goed he ;)

Ja het slaat ook nog een goed in buiten de pijnstillende werking, zoals ganjaman  vaker zegt daar zwellen me de hersenen van op hahaha...

Je kan het ook in je tinctuur wat verwerken ;)

Ben blij dat ik het eindelijk gemaakt had en geprobeerd heb :) als ik terug afval heb gaan we weer een wasje doen :)

Slapen ben ik zeer tevreden over, anders word ik geregeld wakker 's nachts en nu gewoon door geslapen, was echt heerlijk :) ben er nog van aan het genieten

Bij het opstaan merkte ik wel direct het verschil, dat is een feit, gaat veel vlotter als anders, dus zeker een pluspunt

Dan ga ik daar vandaag ook eens tinctuur van maken en bekijken of dit hetzelfde effect heeft, gewoon deze stuff in alcohol doen of nog een extra topje wiet erbij?

Thx Gobru ;)

Je kan er altijd wat wiet bij doen of gewoon in een bestaande tinctuur laten oplossen...

Ja dat slapen en opstaan is echt lekker als je wat ice hebt gehad .

Op een meeting sta je er denk ik van te kijken wat wij ervan weg roken op een dagje, beesten zijn het hier ;)

• Like 1

Gisteren juist nog een tinctuur gezeefd dat klaar was, dus kan het daar eigenlijk gewoon bij doen dan?

Zeker weten maar ga niet elke avond aan de bong hangen :D wil mijn wekker horen

Kan ik best geloven dat ze er op de meeting wat van weg roken :) moet je eigenlijk zelf niet meer roken maar krijg je het zo binnen :D

Yep gewoon erbij doen, lost vanzelf op mits je de 90% of meer gebruikt van alcohol 

Wekker op de stereo aansluiten  :D  :D

hier nog wat over gebleven hasj van het bezinksel :) sta ervan versteld dat het niet zwart geworden is zoals al de andere keren toen ik het maakte :) ruikt heerlijk

post-781-0-93794700-1398417679_thumb.jpg

post-781-0-03122900-1398417687_thumb.jpg

post-781-0-49694100-1398417690_thumb.jpg

post-781-0-43849000-1398417696_thumb.jpg

dit gaan we dit weekend eens testen en eerst deze opgebruiken voor we terug aan de rest beginnen, dat echt heftig was :)

Ik heb het ook soms gehad dat bezinksel niet zwart werd, en toch iedere keer hetzelfde gedaan

deze ziet er ook perfect uit Kiki, alleen zal deze smaak een stuk minder lekker zijn, maar effect zal er wel zijn hoor ;)

ben dus niet alleen die ook deze kleur kan krijgen, want tenslotte zit het toch langer in het water dan de rest

ga het dit weekend uit testen :) dan weet ik of het lekker is of niet, ruikt wel heerlijk moet ik zeggen ,iets voor morgenavond :)

ben al lang blij dat het allemaal gelukt is, kunnen ff verder nu :D ( zal wel moeten ook, geen knip afval meer :D )

is al lang op die blokjes :D smaak was iets minder maar toch nog steeds een heel goed effect, zal blij zijn dat mijn ronde klaar is dat ik terug een wasje kan doen, begint hier enorm te zakken wat ik gemaakt had, broer heeft er ook al aan gezeten

gelukkig heb ik nog wat tinctuur opzij staan waar het ook mee inzit en werkt ook perfect, gewoon veel beter zelfs 

ben erg tevreden met deze eind producten en hopen dat we binnenkort genoeg afval hebben om net iets meer te maken, ga zo dadelijk nog een bommeke nemen en dan naar mijn bed, heerlijk slaapjes doen, kan het gebruiken

Dat is ook mijn bevinding dat het bezinksel minder lekker smaakt maar wel effect heeft..

Lol, broer lief zal nu de smaak wel te pakken hebben

Ik ga van de week ook weer eens de machines aanzetten ;)

Zelf moet ik wachten op afval, planten geraken maar niet klaar :) dus hier nog ff geduld eer we weer een wasje gaan doen

Broer mag er gebruik van maken maar niet alles opgebruiken  :wacko:

Je broer heeft geluk met jou ;)

is ook heel lekker om te roken hoor ik geef hem geen ongelijk

Spaart hem veel euro's mee uit in de shop en je weet ook niet wat je daar altijd koopt en hier is het gewoon goed spul zonder extra toevoegingen...

Ja in de shops is ice niet te betalen hier in de buurt vragen ze gewoon 60 euro per gram zag ik laatst

vandaag ook weer beetje gaan maken maar het weer is toch niks om buiten wat te doen

Dat denk ik ook wel gelukkig heb ik 2 machines en wil gaan kijken voor een grote versie ervan, gaat het nog wat sneller

• 110 Volts / 60Hz

dus wel even opletten en niet meteen stroom erop zetten ;)

maar idd een verrot mooi apparaat man, maja dat mag ook wel voor de prijs $895 pfffff maar dan heb je wel een hashje om U tegen te zeggen :D

Nee zeker niet , even omvormer ertussen maar gaan ook in 220 volt op de markt komen

Hasj zal hetzelfde zijn , misschien dat de smaak wat voller is omdat het minder lang met het water in contact is