• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

On 13-7-2020 at 09:40, Tune said:

Njam njam...ziet er lekker uit.

En een voorkeur?

Best verschillende soortjes,  de gorilla zkittels is enorm potent terwijl de pineapple chunk een veel meer uitgesproken smaak heeft en iets minder sterk. 

• Like 1

On 13-7-2020 at 11:24, sjaakjebonenstaakje said:

damn ziet er goed uit testa:stoned-smiley: zijn vast net zo lekker als ze ogen.....

Zeker wel aanraders haha

41 minutes ago, Rob11 said:

Karel nog mijn excuses voor mijn woorden van gister

ik vergeef het je :)

• Thanks 1

Jammer dat de chat weg is, het is/was altijd leuk om effe mee te volgen of in te pikken. Weedkweekjes is nu niet bepaald iets dat ik met mijn buurman bespreek dus die chat vond ik zo slecht nog niet.

Ik vind het een bizarre oplossing, als ik één herma-plantje heb, gooi ik niet de hele tent weg :D .

• Like 2

On 15-8-2020 at 17:13, snoop said:

@Stoney  er liep iemand mensen te beledigen.

Dan geef je die persoon in kwestie toch een ban?

• Like 2

Je kunt degenen die misbruik maken van de chat toch verbannen van het forum oid? Zonde om de chat weg te halen, was altijd het eerste wat ik ff terug las wanneer ik op het forum kwam :(

• Like 2

5 minutes ago, Romsel said:

Dan geef je die persoon in kwestie toch een ban?

Lijkt mij ook het meest normale zeker als die persoon ook nogal neigingen heeft om als mol over te komen en er waren eerder al meerdere klachten over zijn "achterlijke" gedrag. Maar door het beheer werd anders beslist , om welke reden dan ook :-) mij zal het om eerlijk te zijn een worst wezen liever geen chat dan een chat waar iemand te pas en te onpas mensen gaat uitschelden voor al het vuil van de straat en patiënten gaat neer zetten als luieriken die niet willen werken :huh: Dat dat echter allemaal wel ok is stoort mij zeker en dat andere ervoor gestraft worden nog meer !! not funny om 1 rotte appel!!!!!

• Like 4