• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

OK, vanalles weer gebeurd toen ik met vakantie was.

Karel heeft de chat offline gehaald omdat er, zoals ik het hier begrijp, wat beledigingen zijn gevallen.

Ik neem het op met Karel om de chat terug online te zetten.

• Thanks 1

23 hours ago, Test@ment said:

Lijkt mij ook het meest normale zeker als die persoon ook nogal neigingen heeft om als mol over te komen en er waren eerder al meerdere klachten over zijn "achterlijke" gedrag. Maar door het beheer werd anders beslist , om welke reden dan ook :-) mij zal het om eerlijk te zijn een worst wezen liever geen chat dan een chat waar iemand te pas en te onpas mensen gaat uitschelden voor al het vuil van de straat en patiënten gaat neer zetten als luieriken die niet willen werken :huh: Dat dat echter allemaal wel ok is stoort mij zeker en dat andere ervoor gestraft worden nog meer !! not funny om 1 rotte appel!!!!!

Tering, was dat serieus iemand zijn mening, ik dacht dat het een beetje vriendelijk geouwehoer was tussen twee vrienden en dat iemand dat niet snapte en er serieus op inging. Maar ik heb ook maar een klein gedeelte meegekregen van dit alles.. wat een klootviool zeg om zo'n mening erop.na te houden is er ook iets goed mis met je...

Ik zou zelf ook gewoon lekker bannen IPV de chat uit te zetten.

• Like 3

Ik mis de chat ook wel, dat is 90% van het forum voor mij. Zoveel reacties krijg ik ook weer niet op m'n topics om m'n forum tijd mee te vullen :p 

• Like 1
  • Sad 1

On 6-8-2020 at 14:34, Test@ment said:

3 nieuwe soortjes binnen gekregen. 

20200805_215303.thumb.jpg.e306a6e21257928e90e99d112ee4e82f.jpg

Very excited 😊😊😎

Jaloers op je mimosa, die heb ik nogsteeds niet kunnen vinden. 

• Haha 1

17 hours ago, Bierbud said:

Ik mis de chat ook wel, dat is 90% van het forum voor mij. Zoveel reacties krijg ik ook weer niet op m'n topics om m'n forum tijd mee te vullen :p 

idem.

20 hours ago, Janwiet said:

Ondertussen van dit topic maar een chat maken? ;)

Dit was de chat voor er een Chat box was ...waar is die goede oude tijd  :D

Neen, Karel heeft de chat offline gehaald maar hij komt zekers terug.

Voorlopig even niet omdat Karel wat persoonlijke zaken eerst op een rijtje moet krijgen.

• Like 4

Dan blijft dit toch de chat box tot die tijd. En direct maar 4 frosty Gelato laten ontkiemen om toch m'n forum tijd te kennen vullen haha

• Like 1

ik heb  m,n runtz op 24 uur licht gezet onder m,n 72watt op 5cm afstand eens kijken hoe dat gaat :)

32 minutes ago, snoop said:

lijkt mij een lekkere, bij mij 2x niet uitgekomen helaas.

Ik heb ze gister avond opgehangen, en vandaag zag ik al dat 2 zaadjes waren gebroken en hun worteltje lieten zien. Die andere 2 laten nog niks zien

• Like 1

On 21-8-2020 at 23:38, Bierbud said:

Ja behoorlijk zonde dat het op deze manier moet :-(

On 23-8-2020 at 13:41, Bierbud said:

Ik heb ze gister avond opgehangen, en vandaag zag ik al dat 2 zaadjes waren gebroken en hun worteltje lieten zien. Die andere 2 laten nog niks zien

als ze straks echt niet uitkomen en ze zijn nog wel hard, probeer dan met een scherp mesje bijv een scalpel de zijkant open te snijden niet te diep natuurlijk dus met een beetje beleid.

dit heeft mij ook geholpen,ik dacht dat ze nooit uit zouden komen.

Wij allemaal Patrick. 

Zojuist alle 4 de zaadjes in de grond gedaan. Ze waren al bizar ver, binnen 36uur hadden er 2 al hun schil afgegooid tussen de koffiefilter. Dat had ik niet verwacht 

Vraagje. Zo zien enkele bladeren eruit. 

Iemand idee wat dit is? Door de warmte hebben de planten een klap gehad. (Harde bladeren, groei achterstand etc). Maar dit lijkt wel een K tekort(?).

IMG_20200826_212021.jpg