• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

is meer bedoeld voor medische doeleinden, ik begoin hier niet aan. Ben net de winterplannen aan het opmaken voor de zaadkweken maar deze staat er niet tussen

De soorten die ik noem heb ik zelf op voorraad, soms in zaad en soms in pollen (in de vriezer). Ik zoek juist die soortjes die wij vroeger zelf rookten in de shop. 

7 minutes ago, Tat2peet said:

De soorten die ik noem heb ik zelf op voorraad, soms in zaad en soms in pollen (in de vriezer). Ik zoek juist die soortjes die wij vroeger zelf rookten in de shop. 

Orangebud, Garlic

Maar ik zat zelf vaak in de Koffieshop op de Pannekoekstraat (Rt) en die had eigen verzonnen soortjes :') "achteruitfietswiet" en zo :D 

Ik heb trouwens echt een hele beroerde verzameling :D

Wat Mohammeds (6)

Wat Sneeze (6)

2 Mazar Auto

1 Blue Berry Auto

1 miezerig Gorilla Glue Auto zaadje

Peterselie

Ja dat was het wel

:D

Ga zo rond januari eens rondkijken, dan lees ik over ierdbei of herijuana maar god, waar koop je dat dan :D 

On 28-11-2020 at 17:56, kritischemassa said:

Ik heb trouwens echt een hele beroerde verzameling :D

Wat Mohammeds (6)

Wat Sneeze (6)

2 Mazar Auto

1 Blue Berry Auto

1 miezerig Gorilla Glue Auto zaadje

Peterselie

Ja dat was het wel

Ga zo rond januari eens rondkijken, dan lees ik over ierdbei of herijuana maar god, waar koop je dat dan :D 

heribei sannie

herijuana = motarebel of sannie

herojiauna = ook een soort

mazar auto oogst heel dik ik ben benieuwd wat je daar mee kan halen

1 hour ago, S37 said:

mazar auto oogst heel dik ik ben benieuwd wat je daar mee kan halen

Midden hoogzomer kreeg ik rot, was echt kut, dus ik heb geoogst, te vroeg, ik heb hem nog, rook het zelden :D 

• Like 1

ik heb 5 zaadjes

37 minutes ago, kritischemassa said:

Midden hoogzomer kreeg ik rot, was echt kut, dus ik heb geoogst, te vroeg, ik heb hem nog, rook het zelden :D 

heb blowfish x killerqueen als je een projectje wilt doen?

Ik ben idd van plan om voor een van mijn volgende projectjes wat mensen hier te benaderen. Maar, ik wil ook de Sneeze van CNNBS proberen, ik bedoel, ik heb die zaadjes toch :D 

Waar ik voorlopig voor de komende zomer naar opzoek ben is een stevige buitensoort, eentje die vroeg bloeit en schimmelbestendig is, en feminised, heb geen tijd voor gedoe :D echt niet, vind het kruisen heel mooi, maar ik ga het niet doen. Wat ik wel wil doen is een mooi verslag maken :D je kent me

• Like 1

On 23-12-2020 at 17:41, kritischemassa said:

Waar ik voorlopig voor de komende zomer naar opzoek ben is een stevige buitensoort, eentje die vroeg bloeit en schimmelbestendig is.

Ja dat wil iedereen wel.

Je vergeet nog binnen kwaliteit 😂

Vaak is het zo vroeger klaar is minder opbrengst.

Er zijn hier vast wel leden die je wat willen laten testen aangezien jij hier de verslag koning bent.

tjonejongejonge

ik laat mn telefoon repareren

maar ik kan niet op mn email om de afspraak te bevestigen

omdat google dat wilt checken :lol::lol: