• Anker en Anker Advocaten
    Omnipotent
    Growers Choice
    PGMC
  • Announcements

• karel kweker

Weedforum Nieuwe Leden.   12/03/2017

weedforum.eu cannabisforum voor de recreative blower en medicinale grower, op het forum vind je vele tips and tricks om wietplant te kunnen kweken voor eigen (medicinaal) gebruik...   We zouden graag nieuwe leden er op willen wijzen dat ze zich dienen voor te stellen in de wie is wie hoek. Het hoeft geen heel verhaal te zijn, maar gewoon een kleine introductie,  Je zou misschien kort kunnen omschrijven wat jou ervaringen al zijn, of dat je helemaal nieuw bent met het kweken.   Maak er wat leuks van hier op het forum 

Recommended Posts

Santa Maria XL auto ?! Owww yeah...klinkt als muziek in de oren.

Die Pink Rozay wat zit daar in van genetica?

2 hours ago, Tune said:

Santa Maria XL auto ?! Owww yeah...klinkt als muziek in de oren.

Die Pink Rozay wat zit daar in van genetica?

Lemonchello x London Pound Cake. Gekregen zaden hoor, maar schijnt erg smakelijk te zijn 💪🏻 En ik vergat haast de Apple Fritter nog, daar heb ik er ook een stuk of 5 van gezaaid (Sour Apple x Animal Cookies)

1 hour ago, Test@ment said:

Een paar?? 🤣🤣🤣🤣 @Tat2peet

Dit is de 3e tray nu, hierna nog 1 en dan is het genoeg. Dit jaar voor het eerst ruim 25 verschillende strains gezet. Alles female, in het najaar eens een flinke smaaktest uitvoeren dacht ik zo

2 hours ago, Tat2peet said:

Dit is de 3e tray nu, hierna nog 1 en dan is het genoeg. Dit jaar voor het eerst ruim 25 verschillende strains gezet. Alles female, in het najaar eens een flinke smaaktest uitvoeren dacht ik zo

@kritischemassa en ik stellen ons kandidaat om als onafhankelijke jury de nodige kritische maar rechtvaardige analyses over te geven.

We zullen deze met veel zorg testen en beoordelen.  :veeljoint: :groepsjoint:

• Haha 1

1 hour ago, Tune said:

@kritischemassa en ik stellen ons kandidaat om als onafhankelijke jury de nodige kritische maar rechtvaardige analyses over te geven.

We zullen deze met veel zorg testen en beoordelen.  :veeljoint: :groepsjoint:

Ik stel graag het een en ander beschikbaar 💪🏻

43 minutes ago, kritischemassa said:

;(

echt een pesthekel aan pijn jonguh! echt... verder ben ik vrij masculientje, maar tering... dat gehannes in mijn smoel, werkelijk hoor...!

Ik heb ook medicinale soorten speciaal voor masculientjes….Powerfull Princess, Girly Ganja en Strong Sissyboy zijn bijvoorbeeld zulke soortjes 

• Haha 2

1 minute ago, Tat2peet said:

Ik heb ook medicinale soorten speciaal voor masculientjes….Powerfull Princess, Girly Ganja en Strong Sissyboy zijn bijvoorbeeld zulke soortjes 

het is vooral de existentiële pijn van het feit dat ik slechts een stap ben in de evolutie van een hele berg waterstof, helium, lithium en echt heel veel ruimte tijdspul. En wat hebben we dan? Auw in me smoel en een luie spreeuw! en heel veel slakken, en zoals Douglas Adams al zei “In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.”

Nou, zeg dat!

ja ik weet het, zweet overal... en spijt

:D

Maar het is wel dat de suri bij mij hier dicht is op maandag, want die is echt de beste ooit, die bara's.... echt... alleen, een lul van een vent, dat weer wel :D